5 کلید برای بهبود خود است که هموار کردن مسیر موفقیت

چه موفقیت در زندگی خود را? موفقیت رسیدن به یک موقعیت خاص تامین امنیت خاص درآمد یا ایجاد تجارب با کسانی که شما

توسط PARINEWS در 7 مرداد 1399

چه موفقیت در زندگی خود را? موفقیت رسیدن به یک موقعیت خاص تامین امنیت خاص درآمد یا ایجاد تجارب با کسانی که شما را دوست دارم ؟

در حالی که موفقیت می تواند اشکال مختلفی وجود دارد که یک بخش از این سفر این است که همیشه همان – است که شما نیاز به بهبود خود را برای رسیدن به اهداف خود.

هنگامی که شما استاد 5 کلید برای بهبود موقعیت شما خودتان را در مسیر موفقیت. هر یک از زیر کلید های خود را بهبود شما کمک خواهد کرد زندگی خود را تغییر دهید اگر شما متعهد به اجرای آنها روزانه.

1. ایمان شکست نخورده است

فکر می کنم به زمانی که شما موفق بودند در تلاش چیزی جدید. اگر شما مانند من هستند و سپس موفقیت ممکن است دقیق ترین راه برای توصیف اولین تلاش خود را. با این وجود شما در زمان چیزی از آن تجربه است که به کمک شما دفعه بعد در اطراف.

هر تجربه شما آورده و نزدیک به هدف خود را تا زمانی که شما آن را به دست آورد. هر زمانی که شما سقوط شما تا به حال به تصمیم می گیرید که آیا شما در حال رفتن به ترک و یا دوباره سعی کنید.

این متفاوت است از یادگیری به راه رفتن کودک. یک کودک در حال رفتن به سقوط کافی زمان. در عین حال آنها حفظ ایمان خود را در توانایی خود را به دلیل آنها را ببینید دیگران راه رفتن در اطراف آنها.

برای یک کودک این است که ساده است. به عنوان طولانی به عنوان آنها می توانید ببینید کسی که راه رفتن آنها هیچ دلیلی برای باور کردن آنها نمی باشد. خوشبختانه بچه ها تمایل دارند احاطه شده توسط مردم است که تقویت این باور را. هر بار که یک کودک می افتد و آنها باید کسی وجود دارد برای تشویق آنها را به عقب بر گردیم. مهم نیست که چگونه بسیاری از بار آنها سقوط به زمین کسی است که وجود دارد برای تشویق و آنها را تشویق کنند.

تبلیغات

یکی از مهم ترین کلید برای بهبود است به این باور شما می تواند موفق باشد. بدون در نظر گرفتن چقدر دشوار چیزهایی که ممکن است می دانم که اگر شما در حفظ و رفتن شما در حال رفتن برای رسیدن به هدف خود را.

2. تبدیل شدن به بزرگترین فن

برای کمک به شما در حفظ انگیزه خود را برای ادامه زمانی که همه چیز دشوار و مهم است برای شما را به خودتان ببخشید.

مطالعات نشان می دهد وجود همبستگی مثبت بین خود-دلسوزی و برای بهبود وضع خود.[1] افرادی که "پذیرش رویکرد به شکست شخصی" تمایل به "بیشتر انگیزه خود را بهبود بخشد."

اگر شما نگاه کنید به شکست به عنوان چیزی بیش از بخشی از مسیر موفقیت و سپس وجود دارد هیچ دلیلی برای شما به دلسرد هنگامی که شما موفق. کسانی که در نوع خود و در تعامل مثبت صحبت خود را دنبال درس در لحظات بدبختی. آنها به دنبال فرصت ها در برابر فاجعه است.

خود-دلسوزی است و یکی از کلیدهای بهبود زیرا شما نمی بینم به شکست به عنوان نشانه ای از خود را بیآنکه. در عوض شما نگاه کنید به شکست به عنوان یک فرصت برای رشد و بهبود خود را. شما را تشخیص که در آن شما امروز این است که با توجه به اطلاعات شما به دست آمده به این نقطه است.

که به این معنی است که شما نیاز دارید برای به دست آوردن دانش بیشتر در مورد چگونه به ایجاد زندگی شما می خواهید. اکثر مردم ترک قبل از آنها می توانید رویای خود را زندگی چون آنها را شکست به عنوان یک نشانه آنها لازم نیست که آنچه در آن طول می کشد.

حقیقت این است که شما باید همیشه توانایی های شما فقط نیاز به یاد بگیرند که چگونه به استفاده از آنها. در حال دلسوز و مهربان به خود شما به خودتان زمان لازم برای تبدیل شدن به یک استاد.

تبلیغات

3. قرار نیست سر خود را در شن و ماسه

وجود دارد دو نوع از مردم در جهان است. وجود دارد pilers و وجود دارد filers.

من اتفاق می افتد به یک piler. من تمایل به نگه داشتن سوابق در شمع کوچکی در اطراف خانه من. من می دانم که محتویات هر یک شمع و یک طرح به کار را از طریق شمع در زمان مقرر (بدون در نظر گرفتن آنچه که همسر من می گوید).

دیگران filers. آنها ترجیح می دهند به لیست خود را مورد عمل و عشق چک کردن همه چیز در این بازی هر روز. به عنوان یک نتیجه از با استفاده از پوشه ها و پر کردن همه چیز در یک دولت تمایل به حس بیشتر به آنها.

خبر خوب این است که شما نمی خواسته به تغییر که شما. این که آیا شما در حال filer یا piler است نه یک نقطه از مشاجره. هدف این است که برای شما برای پیدا کردن یک راه را به آگاهی به روزانه خود را انتخاب کند.

این می تواند به عنوان ساده به عنوان شما با داشتن یک توجه داشته باشید در جیب شما است که می گوید: "آیا این بهبود کیفیت زندگی من؟". یا آن را می تواند به عنوان دقیق به عنوان ساخت یک چک لیست از فعالیت های شما نیاز به شرکت در هر روز برای به انجام رساندن هدف خود را. در هر صورت شما نیاز به پیدا کردن یک راه است که کار را برای شما به ارمغان بیاورد اقدامات خود را به خط مقدم از ذهن خود را.

4. مجددا به طور منظم

آیا شما تا به حال فرسوده سست لباس برای چند ماه شد و بی اعتنا به این واقعیت است که شما به دست آورده اند برخی از وزن ؟

بله, من بیش از حد. شما احساس طبیعی است و تمام لباس های خود را متناسب (یا بنابراین شما فکر می کنم).

تبلیغات

سپس هنگامی که شما تلاش برای قرار دادن بر روی کت و شلوار و یا شلوار جین شما متوجه شما را به دست آورد برخی از وزن. خوب چه اتفاقی افتاد ؟ چرا شما نمی قادر به اطلاع از وزن تغییر دهید تا آن را قابل توجهی ؟

آن را سست لباس که نگه داشته و شما را از توجه به این تغییرات در بدن شما است.

بهترین راه برای اطلاع زمانی که شما تغییر اندازه است به پوشیدن لباس است که خود را در اندازه واقعی. چه می کند این است که آوردن فوری آگاهی به این وضعیت است. به عنوان ناراحت کننده آن را به عنوان ممکن است احساس نمی شما به جای توجه به تغییر زمانی که آن را کوچک و قابل کنترل?

مشکل این است که هیچ کس را دوست دارد احساس سقوط کوتاه از اهداف خود است. به عنوان یک مکانیسم مقابله ای شما به طور طبیعی جلوگیری از هر چیزی که ممکن است باعث شود شما به مانند یک شکست احساس. اما با اجتناب از چیزهایی که زمانی که آنها کوچک هستند و کنترل شما در حال ایجاد یک مشکل بزرگتر برای بعد.

به جای فرار از این مشکل تا زمانی که آن را تبدیل به غیر قابل اجتناب را کوچک تناوبی تنظیمات به ماندن در مسیر موفقیت. شما می دانید چه تصمیم گیری ایجاد کسانی که به نتایج فوری و شما می توانید همه چیز را تغییر دهید قبل از اینکه شما بی اراده کار کردن بیش از حد.

به طور فعال تصمیم گیری چه اقدامات شما را در هر روز یکی از عمیق ترین کلید برای بهبود.[2]

5. تغییر تصویر خود را

ذهن خود را نمی تواند تمایز بین واقعیت و داستان است. آن است که رفتن به فروشگاه و دسته بندی هر یک از تجربه همان راه است. است که چرا شما احساس احساسات قوی هنگامی که شما در حال تماشای فیلم است.

تبلیغات

شما احساس غم و اندوه و ناباوری زمانی که Thanos اول جامعی انگشتان خود را در Avengers Infinity War. شما احساس آرامش و شادی وقتی که مارلین بود که در نهایت قادر به دوباره با پسرش نمو. حتی اگر می دانستم این اتفاقات واقعا نمی افتد, آن را تغییر دهید خود را بسیار واقعی واکنش.

در حال حاضر چگونه شما می توانید با استفاده از این واقعیت به عنوان یکی از کلیدهای خود به خود بهبود است ؟

ورزشکاران المپیک به اشتراک گذاری چگونه آنها با استفاده از تجسم به عنوان یک شکل از آموزش برای کمک به اطمینان حاصل شود که آنها آماده هستند به رقابت بپردازند.[3]

بسیار شبیه به یک فیلم آنها تجسم خود را در رقابت و برنده شدن در بازی های المپیک است. اگر آنها تجسم خود را از دست دادن آنها به انجام عمل دوباره تا زمانی که آنها می تواند خود را برنده. هر بار که آنها تجسم خود را در رقابت تبدیل شدن آنها بیشتر و بیشتر اعتماد به نفس در توانایی خود را برای برنده شدن.

همانطور که قبلا ذکر شد, به همین دلیل این روش بسیار قدرتمند است که ذهن خود را نمی تواند تمایز بین واقعیت و فانتزی است. به عنوان یک نتیجه هر زمان که شما تجسم خودتان انجام هدف خود ذهن خود را شروع می شود به این باور هدف خود را در حال حاضر انجام شده. به عنوان احمقانه به عنوان آن را برای تلفن های موبایل است که باور را هموار کردن راه خود را به موفقیت در طلا.

افکار نهایی

بدون در نظر گرفتن چگونه شما تعریف موفقیت شما رشد می کنند باید برای به انجام رساندن اهداف خود. آن را قرار داده راه دیگر طرز فکر فعلی شما کمک کرده است تا شما ایجاد زندگی شما زندگی کرده اند تا کنون.

او تغییرات شما می خواهید در زندگی خود را به شما نیاز به تغییر طرز فکر خود را. 5 کلید برای بهبود مورد بحث در این مقاله به شما کمک خواهد کرد انجام درست آن.

اطلاعات بیشتر در مورد بهبود

عکس های اعتباری: Hu Chen از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب