5 مثبت Mysuru, Kodagu, Chamarajanagar مناطق

Mysuru DC هشدار بیمارستان ها برای ارائه COVID, ILI و ساری جزئیات میسور/Mysuru: Mysuru منطقه ثبت شده یک COVID-1

توسط PARINEWS در 3 تیر 1399

Mysuru DC هشدار بیمارستان ها برای ارائه COVID, ILI و ساری جزئیات

میسور/Mysuru: Mysuru منطقه ثبت شده یک COVID-19 مورد مثبت دیروز. فرد آلوده است که یک مربی در یک کالج خصوصی که تا به حال یک سفر سابقه بنگلور. در همه Mysuru, Kodagu و Chamarajanagar مناطق ثبت پنج مورد دیروز.

آلوده 46-سال-بانوی پیر مدرس بوده است به بنگلور در تاریخ 16 ژوئن و تا به حال خریداری سبزیجات و مواد غذایی در K. R. بازار بود و بازگشت به Mysuru. او خریداری گوشت گوسفند در نزدیکی Dattagalli KEB دایره شده بود و به دو درمانگاه در Kuvempunagar.

منطقه مسکونی Dattagalli J بلوک 13th اصلی چهارم متقابل که در آن مدرس ماندن مهر و موم شده و پایین. بیش از 40 تن از ساکنان منطقه خواسته شده است نه به بیرون آمدن از خانه های خود. محل اعلام شده است به عنوان یک مهار منطقه و Mysuru شهرستان شرکت مقامات ترتیبات ساخته شده برای تامین کالاهای اساسی پس از sanitisation.

در Chamarajanagar شهر و گوندلوپت جدید دو موارد مثبت تایید شده است. آلوده هستند Taluk دفتر بانوی کارکنان در Chamarajanagar و یک راننده کامیون از گوندلوپت. خانم افسر آمده بود به Mysuru و او به تازگی توسعه یافته تب. او تست های گرد تایید کرد که او تا به حال قرارداد این بیماری است.

راننده کامیون از گوندلوپت بود که تماس اولیه از دیگر راننده کامیون در Mahadevprasad نگر که تا به حال آزمایش مثبت یک زن و شوهر از روز بازگشت. در تمام چهار مثبت تایید شده اند در Chamarajanagar و یک نفر بوده و درمان و مرخص شد.

2 مورد در Kodagu

دو تازه Covid-19 موارد گزارش شده در Kodagu منطقه دیروز. یکی از افراد آلوده کرده بود در بازگشت از دبی بوده و در قرنطینه در منطقه COVID بیمارستان پس از آن. فرد دیگری متعلق به Shirangala روستا در Handli گرم Panchayat محدودیت در نزدیکی Shanivarasanthe. او تا به حال یک سفر سابقه در گدگ منطقه.

The 40-year-old فرد از Shirangala ایجاد کرد تا به حال سفر به بنگلور و گدگ در یک ماشین بازگشت به Kodagu در ژوئن 18. روز یکشنبه او رفت و به طور داوطلبانه برای یک چک آپ در COVID بیمارستان و آزمایش مثبت است. Shirangala با جمعیت 120 در حال مهر و موم کردن و بیمار قوم و خویش شده اند خانه قرنطینه. مقامات در حال تلاش برای ردیابی تماس های خود در بنگلور و گدگ.

36 افسران پلیس قرنطینه

بیش از 36 مقامات پلیس از جمله بازرس کل پلیس جنوب محدوده Vipul کومار Mysuru سرپرست پلیس C. B. Ryshyanth و اضافی SP P. V. Sneha Mysuru روستایی Dy.SP Deepak بازرس گدازه تحت قرنطینه به عنوان یک پرسنل پلیس آزمایش مثبت برای COVID-19.

در حالی که IGP SP و ASP تحت صفحه اصلی قرنطینه دیگر ماموران پلیس در مرکز قرنطینه. یک پلیس نیز یک دستیار به تحقیقات افسر که کاوش سرقت مورد از 50 live .303 گلوله از تفنگ از T. Narasipur ایستگاه پلیس آزمایش مثبت است.

پلیس مشغول به کار از نزدیک با مقامات بالاتر و همچنین بازدید SP و IGP ، در حالی که 22 نفر اولیه مخاطبین باقی مانده در حال ثانویه قرارداد.

Mysuru DC هشدار بیمارستان

در ضمن Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar هشدار داده پزشکی خصوصی موسسات به ارائه مناسب گزارش Influenza-like Illness (ILI), شدید تنفسی حاد بیماری (ساری) و COVID-19 موارد مشکوک.

انتشار سی گفت که اگر دولت های منطقه خواسته بود تمام موسسات پزشکی خصوصی برای گزارش این موارد به صورت روزانه از طریق سایت-https://kpme.کارناتاکا.تکنولوژی مشخص شده است که چندین پزشکی موسسات نتوانسته اند به همان گزارش.

به این ترتیب عمل خواهد شد در برابر چنین موسسات برای عدم رعایت دستورالعمل انتشار گفت. DC در ادامه گفت که سواب گلو آزمون از تمام بیماران با ساری و ILI علائم رایگان انجام خواهد شد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن