5 تکانی نکاتی است که بسیار افزایش بهره وری خود را

بهار به طور سنتی به این زمان از سال زمانی که ما به تمیز کردن و آماده سازی فضاهای آینده گرم تر و روشن تر آب و ه

توسط PARINEWS در 30 اردیبهشت 1399

بهار به طور سنتی به این زمان از سال زمانی که ما به تمیز کردن و آماده سازی فضاهای آینده گرم تر و روشن تر آب و هنگامی که ما به دنبال آن بهار تمیز کردن راهنمایی برای کمک به ما در هر دو بدن و ذهن ما در حال حرکت مطابق با طراوت فصل است.

تمیز کردن بهار قدمت قرن ها به هنگام بهار, پاک, انجام شد و برای تمیز کردن دوده چپ توسط چراغ نفتی و آتش سوزی استفاده می شود به نور و گرمای خانه در زمستان. بسیاری از ادیان و فرهنگ ها استفاده کرده اند بهار و نزدیک شدن به عید پاک برای پاک کردن ویروس و شروع جدید مذهبی سال است.

این روزها البته ما نمی تکیه بر نفت چراغ و آتش سوزی در هر اتاق به نگه داشتن خانه ما گرم است, اما ما هنوز هم می تواند استفاده از این سنت قدیمی به تمیز کردن مسائل ما و خودمان را آماده برای آنچه انتظار در بقیه سال[1].

جدا از موارد فیزیکی بیش از سال گذشته (یا سال!) شما باید جمع آوری مقدار زیادی از فایل های به اسناد, یادداشت ها و دیگر چنین چیزهایی هستند که فقط جمع آوری گرد و غبار دیجیتال در جایی بر روی هارد دیسک خود و یا ابر ذخیره سازی سیستم و بهار است و زمان زیادی برای تمیز کردن این بالا بایگانی و حذف بسیاری بیشتر.

بهار تمیز کردن بسیاری از مزایای بیش از فقط ترک شما با یک محیط تمیز که در آن به زندگی و کار می کنند. این نیز می تواند ارائه شما با یک افزایش بهره وری خود را. در اینجا پنج راهنمایی برای تمیز کردن بهار به شما کمک کند تبدیل به یک بسیار سازنده تر است.

1. تمرکز بر ایجاد انرژی و کاهش استرس

وجود دارد چیزی در مورد کار در یک, پاک, حواس پرتی-رایگان محیط زیست است. پس از رسیدن به ایستگاه کار خود را و دیدن یک جدول تازه با فایل های پس مانده غذا, قهوه, لیوان, و یا مقالات و کامپیوتر با هیچ چیز بر روی دسکتاپ جز تصویر زمینه خود را بلافاصله شما را به حالت. دیدن چنین پاکیزگی می تواند به شما انگیزه تقویت و ذهن خود را آماده برای یک روز از کیفیت حواس پرتی-رایگان کار می کنند.

تبلیغات

بهار به ما اجازه می دهد تا نگاهی به ما ایستگاه کار و حذف درهم و برهمی. روشن کردن پیر قلم و مداد است که یا کار نمی کنند یا آنقدر کوچک وجود دارد به سختی گرفتن دست چپ نگه دارید. دور انداختن مرده گیاهان و زیور آلات است که دیگر هیچ معنی برای شما.

رفتن به خود را در کشوی میز و خالی از همه چیز. خودتان را زیادی رد کیسه و دور انداختن تمام کسانی که نیمه استفاده می شود نوت بوک, PostIt, یادداشت پر کردن مجدد, کاغذ, کلیپ, باتری و کابل دیگر استفاده (و یا دستگاه). هنگامی که تمام زیر شلواری خود را در حال خالی, پاک کردن آنها را با یک پارچه مرطوب و تنها به قرار دادن اقلام شما می دانید شما نیاز خواهد شد. خودتان اجازه می دهد تنها یک نوت بوک و یک پشته از PostIt یادداشت ها.

در نهایت هنگامی که همه چیز تمیز کردن, پاک کردن تمام سطوح با یک پارچه مرطوب: میز کار خود را در سطح جلو و عقب از کامپیوتر صفحه کلید و دیگر لوازم جانبی. سپس به عقب نشستن و تحسین کار خود را.

هنگامی که انجام همه این تمرکز بر نگه داشتن چیزهایی که بهبود تمرکز خود را و به شما انرژی مثبت. پرتاب کردن و یا خلاص شدن از شر هر چیزی که باعث درهم و برهمی و در نتیجه استرس است. این قانون ساده کمک خواهد کرد که شما می دانید آنچه که نیاز به ماندن و رفتن.

همچنین, سعی کنید به انجام تمیز کردن بهار خود را هنگامی که شما در حال حاضر یک بیت تاکید کرد. رفتن به تمیز کردن با یک چشم انداز مثبت برای هیجان زده چگونه این فضا را دنبال پس از.

2. حمله ایمیل های خود را بی رحمانه

ما جمع آوری تعداد زیادی از ایمیل ها در طول سال و ما آنها را در آرشیو ما پوشه یا پوشه های فردی ما اضافه شده برای مدیریت یک پروژه و یا سنگین تبادل ایمیل با یک همکار یا شریک کسب و کار. مشکل این است که ما به ندرت تمیز کردن این و حذف آنها به طوری که آنها در طول زمان ساخت.

تبلیغات

اگر شما پیدا کردن شما را نگاه نمی در یک ایمیل خاص یا استفاده از آن در آخرین سال آن احتمالا ارزش نگه داشتن. اگر شما پیدا کردن برخی ایمیل مهم رمز عبور و یا یک دستور العمل شما واقعا نمی خواهید پاک کنید, پیدا کردن محل دیگری به آن را ذخیره کنید.

تمیز کردن ایمیل خود نه تنها باعث می شود شما احساس می کنید بهتر است; آن را نیز سرعت کل سیستم خود را که در نهایت شما را بهبود می بخشد بهره وری به طور کلی. شجاع و حذف و حذف و حذف برخی بیشتر.

اگر شما می خواهید برای ذخیره یک ایمیل به دلیل آن است برخی از ارزش احساساتی به شما, شما می توانید آن را به عنوان یک PDF و نگه داشتن آن را در یک پوشه بر روی هارد دیسک و یا درایو ابر به نام "یادگاری" و یا "خاطرات است." که راه آن را خارج ایمیل خود را, اما شما هنوز هم باید یک کپی از آن.

یک نکته سریع برای این یادگاری یا حافظه پوشه ها: نقد و بررسی آنها در هر سال هنگامی که شما خود را تمیز کردن بهار. پس از یک سال دیگر گذشته است, شما ممکن است تعجب که چگونه بی اهمیت برخی از این ایمیل ها, عکس و اسناد تبدیل شده اند.

هنگامی که شما تمیز کردن و حذف شده و قدیمی خود را ایمیل یک زمان کمی برای بررسی پوشه خود را (و یا دسته بندی) ساختار. از خودتان بپرسید اگر در این راه شما را مدیریت ایمیل خود را موثر ترین راه برای انجام این کار است. با جستجوی قدرتمند توانایی های بسیاری از برنامه های کاربردی ایمیل شما دیگر نیاز مجتمع پوشه سازه.

این طرز فکر شما توسعه برای ایمیل نیز می توان به دفتر خانه خود را. رفتن را از طریق مقالات قدیمی. چرا شما نگه داشتن آنها را ؟ آنها واقعا مهم است ؟ اگر آنها واقعا مهم است به هر دلیل در نظر گرفتن اسکن آنها را به یک دیسک سخت. شما شگفت زده خواهید شد که چقدر فضای فیزیکی این را ایجاد می کند در خانه خود را.

تبلیغات

3. یاد بگیرند که اجازه رفتن

سخت ترین بخشی از decluttering و تمیز کردن است که اجازه رفتن. ما باید این باور غلط است که ما نیاز به یک فایل و یا یک سند در آینده و در عین حال ما به ندرت انجام دهد. اگر شما تمیز کردن و حرکت می کند مسائل را به یک دیسک سخت خارجی را از دست هر چیزی. آن را هنوز هم وجود دارد. آن را در حال حاضر بر روی یک دیسک سخت خارجی و دیگر مصرف کردن فضا بر روی کامپیوتر خود و یا در ذخیره سازی ابر خود را. فقط اجازه دهید آن را برو. هنگامی که شما خریداری کرده اید به هارد اکسترنال آیا شما هر چیزی هزینه آن را نگه دارید.

این می تواند یک کمی سخت تر با اقلام فیزیکی. بسیاری از مردم در یک فضای خاص مانند زیرزمین و اتاق زیر شیروانی و یا گنجه که در آن آنها قرار داده و همه آن چیزهایی که آنها ممکن است بخواهید به آن دسترسی داشته باشد در آینده است. در پایان این درب گنجه به ندرت باز می شود. چقدر خواهد شما واقعا از دست کسانی که در مورد اگر شما آن را باز کرد یک روز برای پیدا کردن آن همه رفته اند ؟ سعی کنید در اشیاء خود را با یک چشم و هدف و تصمیم بگیرید که اگر آنها واقعا ارزش خود را در زمان و فضا است.

اگر این است که بسیار دشوار است برای شما شروع با یک معنی مورد در هر روز است. این باید چیزی است که شما ممکن است برخی از دلبستگی به اما نیست که در خدمت شما در هر راه. هنگامی که شما اجازه رفتن از آیتم های مختلف شما پیدا کردن آن لطمه می زند و کمتر در هر زمان.

4. پیدا کردن آنچه با این نسخهها کار برای شما

وجود دارد راه های متعدد برای سازماندهی مسائل خود را; ترفند این است برای پیدا کردن یک راه است که با این نسخهها کار برای راه ذهن خود را سازماندهی جهان است. وقتی که می آید به فایل های, برای, برخی, سازماندهی شده توسط سال کار می کند. برای دیگران سازماندهی توسط مشتری و یا پروژه کار می کند بهترین. در طول بهار خود را تمیز کردن فرایند با دقت فکر می کنم در مورد چگونه شما به طور طبیعی چیزی را جستجو و سپس توسعه یک ساختار است که متناسب با.

برخی از مردم به طور طبیعی سخت تر در مورد سازمان محیط زیست خود را. اگر این است که شما مبارزه با آن نیست. خرید برخی از سبد یا قفسه یا وان است که کمک خواهد کرد که شما همه چیز را دقیقا همان جایی که آن را باید. قرار دادن برچسب یا استفاده از Sharpie به سرعت قادر به شناسایی چیزهایی است.

دیگر مردم بیشتر فکر باز در مورد چیزهایی که در آن بروید. شما ممکن است نیاز رسمی سازمان پس فقط پیدا کردن یک محل خوب برای این که صندلی خود را بزرگ و مادر بزرگ به شما و یا که کمی گول زنک خواهر خود را به شما به ارمغان آورد بازگشت از اروپا است. اگر آن را احساس می کند حق را و شما کمک می کند تا ایجاد یک محیط زیست مثبت با آن اجرا کنید.

تبلیغات

در نهایت این مورد قادر به پیدا کردن چیزهای هنگامی که شما نیاز به پیدا کردن آن است. اگر شما کپی شخص دیگری ساختار وجود خواهد داشت یک فرصت خوب آن را با شکست مواجه خواهد شد چرا که شما فکر می کنم بسیار متفاوت از شخص شما در حال کپی کردن. پیدا کردن مسیر خود را.

5. آن را ساده نگه دارید

همیشه انجام بهترین خود را به نگه داشتن همه چیز به عنوان ساده به عنوان امکان پذیر است. هنگامی که شما فایل شما نیاز به پر کردن برای خود را فراموشکار خود فردا. ممکن است آن را فوق العاده به آمده تا با استادانه درست شده سازمان نظام, اما در سه یا پنج سال شما احتمالا قادر به یاد داشته باشید که چگونه شما سازماندهی چیزهایی که قبل از.

نگران نباشید در مورد کامپیوتر گسترده پوشه ها با 20 زیر پوشه ها و یا خرید که فانتزی کابینه است که می تواند ذخیره 100 نوع مختلف از نخ. شما می توانید سازماندهی چیزهایی که دقیقا با آنچه که شما باید در این لحظه فقط با خلاق بودن و باز به شرایط.

افکار نهایی

داشتن تمیز و به خوبی سازماندهی محیط کار باعث می شود پیدا کردن چیزهای آسان است; این کمک می کند تا خود را به وضوح و باعث می شود شما در کل کار تجربه بسیار لذت بخش تر است. هنگامی که شما در این است که شما را پیدا خواهد کرد خود را به طور کلی بهره وری را افزایش می دهد و شما را تبدیل به یک بسیار کمتر تاکید کرد و غرق شده است. بهار است پس بیایید شروع کنیم!

راهنمایی های بیشتر در بهار تمیز کردن

عکس های اعتباری: Volha Flaxeco از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن