5 چیزهایی که به یاد داشته باشید زمانی که شما خودت را باور نمی

زمانی که من تصویر زندگی من عکس همه ما راه رفتن خود ما را در مسیر پیچ در پیچ کشیدن واگن پشت سر ما. هر فرد واگن

توسط PARINEWS در 9 تیر 1399

زمانی که من تصویر زندگی من عکس همه ما راه رفتن خود ما را در مسیر پیچ در پیچ کشیدن واگن پشت سر ما. هر فرد واگن پر شده است با اعتقاد خود و ارزش خود است. قدم زدن در مسیر زندگی ما حمل اعتقادات درونی ما با خوشحالی گشتن در طول مسیر نسبت به هر آنچه که خود ما هدف است اما گاهی اوقات زندگی نیست پس شادی بخش.

آن را احساس می کند مانند آن است که بسیار آسان برای به دست آوردن واگن خود را زدم. شما وجود دارد trundling همراه با واگن خود را پر از قطعات خود ارزش و اعتماد به نفس راه رفتن به صورت هدفمند به سمت اهداف خود و آن را فقط می توانید:

  • یک نفر با یک کاملا به پایان رسیده و نظر به دست کشیدن اعتماد به نفس خود
  • کسی که به شما اعتماد و احترام به چیزی می گویند بحرانی
  • یک فکر منفی شما در مورد خودتان نه به اندازه کافی خوب بودن
  • یک مقایسه در مورد فکر خود را به دیگر افراد موفق

...و واگن خود را می شود نوک بیش از.

شما ایستاده وجود دارد به دنبال اعتماد به نفس خود ریخته همه جا و شما فکر می کنم خدای من چگونه می توانم پاک کردن این همه ؟ واگن بیش از حد سنگین است به نکته بالا! من به اندازه کافی به آن را تمام انجام شده توسط خودم. اگر آنها درست است ؟ شک و self-loathing خزش و به جای تلاش شما فقط نشستن و نگاه به تاریکی پشت سر شما reliving همه از خود را شکست.

می تواند وجود داشته باشد بسیاری از دلایل که ما باور نمی کنیم در خودمان:

  • ما باور نمی کنیم در خودمان چون کسی به ما گفت ما نباید.
  • ما از ترس شکست و ما تمرکز بر روی تمام بار ما شکست خورده اند.
  • ما تمرکز بر فقدان در زندگی ما به جای فراوانی است.
  • ما هرگز تا به حال حمایت به ساخت تا ما اعتماد به نفس را در وهله اول.

این سخت است که شما خودت را باور نمی. این سخت است برای انجام هر چیزی که شما باور نمی کنم شما می توانید آن را انجام دهید.

شده اند وجود دارد بسیاری از مواقع در زندگی خود را که در آن شما را باور نمی کند در خود و شما تا به حال به خودتان ثابت اشتباه است. شما تا به حال به عقب و تلنگر واگن و اثبات به خودتان است که شما می توانید. شما در غلبه بر موانع قبل از آن فقط یک بزرگ به عنوان این یکی در حال حاضر انجام نمی شود ترس از آن است.

هنگامی که شما با داشتن یک زمان سخت با دیدن خوب در خودتان به یاد داشته باشید این 5 چیز مهم است.

1. نظرات نیست حقایق

در برخی از نقطه در زندگی خود را, شما در خود اعتقاد و شما احساس بزرگ. سپس کسی آمد و شما خودتان شک. آنها به نظر خود را از شما و از آن صدمه دیده است. شما در خود اعتقاد کمتر و انجام نکنه با شما.

تبلیغات

شما نیاز به درک که نظر شد کسی, نظر, نیست, یک واقعیت است. فقط چون کسی را نمی بینم ارزش خود را معنا نیست که هیچ کس خواهد شد. شما نمی توانید لطفا هر طوری که حتی نمی امتحان کنید.

کسی تا به حال یک نظر که خوب است. همه ما حق دارند. اما آن را یک واقعیت است. اجازه ندهید که فرد منفی جذب می شود به برآورد خود را از خود. اجازه دهید آن را شستشو بر شما و شناور دور.

یاد بگیرید به نظرات انتقادی و در نظر بگیرید که در آن چیزی وجود دارد که شما می توانید در نظر به تغییر و رشد به عنوان یک فرد.

اگر پاسخ مثبت است آن اعمال می شود و نشان می دهد قدردانی است که کسی تا به حال نارگیل به شما بگویم و درک این واقعیت است که شما شده اند به عنوان یک فرد.

اگر پاسخ منفی است و سپس اجازه دهید آن را بروید و آن را نادیده گرفت. مردم درک شما از سطح خود را از درک. اگر آنها نمی تواند اداره کند شما که خوب.

در اینجا یک مثال است:

شخص 1: *قرار می دهد در یک لباس منحصر به فرد با یک الگوی روشن و گل و پیاده کردن احساس اعتماد به نفس.*

فرد 2: "این لباس واقعا زشت است; شما باید بدون طعم مد."

بحرانی اظهار نظر به نظر می رسد و فرد 1 اعتماد به نفس تست شده است چرا که چیزی که آنها در مورد مراقبت قرار داده و عشق به دریافت شده است منفی.

تبلیغات

شخص 1: *داخلی فکر می کند* آیا این نظر به من کمک کند رشد به عنوان یک فرد ؟ این است که ساز و برگ من واقعا زشت است ؟ و یا آن را فقط برای طعم و مزه خود را? آیا من ایستاده با لباس ؟ آن را به من احساس شادی و ناز ؟

آن چه من می خواهم این ساز و برگ.

شخص 1: "با تشکر از شما برای نظر شما اما من عاشق ساز و برگ من و من آن را سبک منحصر به فرد. ببینید شما در وگ!"

آنها فقط نظرات نه حقایق. زندگی خود را به طوری که زندگی خود را به حقیقت است. اگر مردم آن را دوست ندارم, اجازه دهید آن را جریان گذشته شما. با در نظر گرفتن هر نظر منفی و نظر شخصی شما را در خود باور. اگر شما کسی است که حساس است و نظرات در هیئت مدیره به راحتی یک نگاهی به این مقاله برای کمک به شما را در درک و مقابله با حساسیت خود را: چرا من خیلی حساس است.

2. رشد طول می کشد زمان

خودتان یک استراحت بدهید. این بسیار مهم است اگر شما در خود اعتقاد دارند. شما هنوز هم در حال رشد شما در حال یادگیری و عدم یادگیری و دوباره. هیچ کس تا به همه پاسخ و هیچ راه درست برای انجام کاری. شما فقط در حال رشد است و شما در حال رفتن به اشتباهات و نیست که شما یک فرد بد یا شکست است. این باعث می شود شما یک انسانی که در حال رشد است.

اجازه رفتن از کمال گرایی و ایده این است که شما باید به آن همه با هم می شود و حق در همه زمان ها. که فشار رو به کاهش است و باعث می شود شما به خودتان شک. فقط نفس بکشم. شما که در آن شما در سفر خود را و است که زیبا است و آن را به اندازه کافی است.

اجازه ندهید فشار از انتظار به دور از خود را در خود باور. شما یک لیست از همه شما موفقیت و شکست شما هستند بسیار بیشتر از آن است.

شکست یک رویداد شخصی مشخصه.

یادگیری و رشد و اجازه دهید خود را شکست. ضرب و شتم نیست خودتان را برای کامل بودن است که هرگز انجام هر گونه خوب است. آغوش خود را شکست و می دانم که شما چیزی را یاد گرفتم و در حال حرکت رو به جلو است. وجود آرامش در داشتن ایمان است که همه چیز همه حق خواهد شد در آینده. خود را در اعتقاد خود رشد خواهد کرد زمانی که شما انتشار این انتظارات غیر واقعی.

تبلیغات

3. ترس می تواند به شما متوقف نمی شود

بیایید چت در مورد ترس خود را. هنگامی که شما خودت را باور نمی, آن است که به احتمال زیاد است که شما می ترسند. خودتان باشید و خودتان را در خارج وجود دارد, شما در معرض خطر بودن برای انتقاد که شما هستند. که ترسناک است و به ما آموخته است که از نظرات آن را واقعا می تواند آسیب خود را باور.

اعتقاد خود را طول می کشد شجاعت; شما باید به کسی که شما را به جلو هل و معتقد است که در شما است. اگر شما نیست, شما فقط هنوز ایستاده. شما باید به این باور را در خودتان به جلو حرکت کند و ترس شما را نگه می دارد به عقب.

  • ترس شما را از تلاش در صورتی که شما موفق.
  • ترس متوقف می شود به شما اجازه رفتن از نظرات در مورد آنها راست و شما را مجبور به رفتن را از طریق این دوباره.
  • ترس شما متوقف می شود در حال حرکت رو به جلو است.

اجازه رفتن از ترس. ماجرا رو به جلو با بی دقتی رها. چهره ترس خود را یکی یکی و می گویند "من شما را به ترس و من می دانم که همه چیز را من می خواهم این است که در طرف دیگر از شما. من می بینم شما و من می ترسم اما من می خواهم به چهره شما و حرکت گذشته شما به هر حال و در صورت عواقب ناشی از اعمال من چون به اعتقاد من در خودم, و من می توانم هر چیزی را اداره کند.".

هرگز از ترس شکست; شکست فقط یک فرصت برای سعی کنید دوباره به جز این زمان عاقلانه تر. این بهترین و سریعترین راه برای موفقیت است. داشتن یک رابطه سالم با شکست خواهد شد و شما یک رابطه بهتر با شجاعت درونی خود را.

4. شما منحصر به فرد هستند

شما منحصر به فرد هستند و این را می گویم با همه شور در جهان است. شما متفاوت هستند; شما راه رفتن پایین خود را منحصر به فرد و فوق العاده در راه است. هر کس در حال رفتن به آن را درک کنند اما این است که چگونه تاریخچه ساخته شده است. آن است که ساخته شده توسط افرادی که هیچ کس بر این باور در ایستاده بود تا به مبارزه طلبیده ترس و شک و گفت: آنچه که آنها معتقد بودند.

شما لازم نیست که به حمایت از این باور را در خودتان. شما می توانید اتصال با آنچه فکر می کنید و اگر شما آن را باور به شدت به اندازه کافی شما می توانید رسیدن به هر چیزی. هنگامی که شما خودت را باور نمی, فقط به یاد داشته باشید شما هنوز هم مهم و منحصر به فرد و شما هنوز هم مهم است.

آیا نمی دهد تا در سفر خود را از آنجا که هر کس نمی داند آن را. در حفظ و متصل به علم به این که شما مهم هستند و شما مهم است.

5. شما قادر به راه اندازی مجدد

اعتماد به نفس خود شده است و زدم و شما در یک محل پر از شک. از آن زمان به اجازه رفتن از این شک و تردید و ترس و خود نفرت افکار بنابراین شما می توانید به جلو حرکت می کند. وقت آن است که خود را برای تنظیم مجدد طرز فکر و زندگی است. رسم یک خط در شن و ماسه و حاضر به اجازه شک به عبور از آن است.

مرحله 1: اذعان چگونه شما احساس می کنید

اذعان همه از ترس و شک و تردید و افکار منفی و یا احساسات در مورد خودتان. آنها را بنویسید و چهره آنها.

تبلیغات

مرحله 2: تعریف دوباره

نگاهی به این ترس و نوشتن مقابله با اظهارات.

به عنوان مثال:

ترس: من می ترسم که اگر من سعی می کنم برای ایجاد این کسب و کار جدید من با شکست مواجه خواهد شد. من فکر نمی کنم من را از آنچه در آن طول می کشد.

شمارنده گفته: من ممکن است شکست بخورند اما درد هنوز در تلاش خواهد بود سخت تر از درد شکست. من ترجیح امتحان کنید و شکست پس از آن هرگز امتحان کنید. این چیزی است که من می خواهم و آن را به ارزش خطر است. من می تواند انجام این کار است. من دوباره از شکست قبل قوی تر و عاقل تر. من اجازه رفتن از این ترس است.

مطمئن شوید که خود را ضد بیانیه توانمند سازی است. آن را شخصی تا زمانی که شما آن را بخوانید, شما احساس پرشور و انرژی. این به شما انرژی برای غلبه شک به خود.

مرحله 3: Let It Go

اجازه دهید هر ترس و تردید و فکر منفی بروید. اجازه رفتن از وزنه های سنگین است که نگه داشتن شما را به طوری که شما می توانید حرکت به جلو با شور و هیجان به جای ترس.

در حال حاضر که شما احساس می کنید 100% بار سبک تر, شما می توانید خودتان را انتخاب کنید و نگه دارید در حال حرکت در امتداد مسیر خود را. گام به گام با تمرکز بر روی آینده درست انجام کار به سمت هدف خود. آیا نگاه کردن به کوه و غرق می شوند.

اگر شما می خواهید برخی از راهنمایی در مورد چگونه به بهبود عزت نفس خود را در اینجا است که یک مقاله است که می تواند کمک: چگونه شما می توانید بهبود اعتماد به نفس خود را فورا

افکار نهایی

نترس به درخواست برای کمک. هنگامی که اعتماد به نفس شما پایین است می توان آن را واقعا سخت به پرورش آن تمام توسط خودتان. گاهی اوقات شما نیاز به یک اعتماد به نفس افزایش از کسی که به تو اعتقاد دارم. نترس برای رسیدن و صحبت کردن با کسی که به شما اعتماد کردن در مورد چگونه شما احساس و درخواست پشتیبانی.

چیزی که همیشه به یاد داشته باشید این است که خود باور می آید از شما و هیچ کس نمی تواند آن را بدون اجازه شما. شما از این قدرت به اعتبار خود و اعتماد به نفس و قدرت به چشم پوشی منفی در پیگیری اهداف خود را.

راهنمایی های بیشتر در اعتقاد خود

عکس های اعتباری: Artem Maltsev از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن