5 ترفند برای بازگرداندن انرژی خود را در طول دوران سخت

زمان به چالش کشیدن بخشی از زندگی است. هر چند شما ممکن است احساس خسته و حتی ناتوان در حالی که تلاش برای بازگردا

توسط PARINEWS در 16 تیر 1399

زمان به چالش کشیدن بخشی از زندگی است. هر چند شما ممکن است احساس خسته و حتی ناتوان در حالی که تلاش برای بازگرداندن انرژی خود را, شما نیاز به یاد داشته باشید که آن را برای همه اتفاق می افتد. این می تواند یک مشکل مالی دوره یک وضعیت پیچیده در روابط نزدیک و تنهایی و مسائل مربوط به سلامت سخت شکست و یا عدم آن را تخلیه کرده است شما انرژی خود را; اما در هر صورت آن را موقت و بازگرداندن انرژی است که یک گام مهم بعدی.

همه چیز در زندگی دارای چرخه. گاهی اوقات شما فقط احساس می کنید و آن را ok. اما در نهایت چرخش چرخ و شما پشت در اسب.

ممکن است آن را به چالش برای دیدن که در وسط مبارزه خود را, اما آن همه موقتی است. در زمان هنگامی که آن را سخت برای دیدن راه این مهم است که به خودتان یادآوری کنید که شما در حال یکی است که تصمیم گیری و شما یکی است که توانایی به را انتخاب کنید.

شما می توانید انتخاب کنید که چگونه شما در حال دست زدن به وضعیت خود ، شما می توانید ساکن و اقامت در گیر مشکلات خود را و وضعیت ناگوار و یا شما می توانید خود را کمک بهتر و بازگرداندن انرژی خود را یک گام در یک زمان.

چگونه می تواند شما را فردا بهتر از امروز ؟

شما لازم نیست که چرخ را دوباره اختراع. شما فقط نیاز به ماندن مثبت و کنونی خود را تغییر دهید زندگی روزمره بیت به بیت. زیر پنج ترفندهای ساده نیز تفاوت بزرگی را برای شما را قادر می سازد شما را به بهبود خلق و خوی خود را به سرعت و کمک به شما در بازیابی انرژی در طول زمان دشوار است.

تبلیغات

1. اتصال به کودک درون خود را

اولین چیزی که شما باید انجام دهید زمانی که شما کار راه خود را از سوراخ است که خودتان را ببخشید و مهربان است. اگر شما در حال رفتن به نگه داشتن خانه خود را در اشتباه و ادامه ضرب و شتم خود را, از آن خواهد شد تقریبا غیر ممکن است برای شما برای پیدا کردن بیشتر انرژی در داخل شما. هنگامی که شما در حال بخشش خود و دلسوز با خودتان شما با قرار دادن کمتر تمرکز و انرژی خود را بر روی مشکل و شما را در مسیر درست برای بازگرداندن انرژی خود را.

قدرتمند ترفند برای دسترسی به این انرژی است که با اتصال به کودک درون خود را. اگر شما 8 ساله خود بود در این وضعیت چه خواهد به شما بگویم که او/او ؟ شما می توانید اتصال به احساسات است که شما احساس دوران سخت است که شما شده است از طریق به عنوان یک فرزند جوان? می تواند به شما به یاد داشته باشید که چگونه شدید آن احساسات بود ؟

چگونه شما را تشویق او/او ؟ چه خواهد شما را با خود کمی اگر او/او بودند در همان وضعیت به جای شما ؟

هنگامی که شما در حال تلاش برای دیدن همه چیز را از طریق این دیدگاه شما به طور خودکار احساس همدلانه و مهربان است. هر بار که شما تشخیص احساسات منفی و یا افکار, فکر می کنم در مورد وضعیت که مشکلات ذهن خود را به عنوان اگر شما 8 ساله خود بود رفتن را از طریق آن. شما شگفت زده خواهد شد تا ببینید که چگونه مختلف خود را اتوماتیک پاسخ به 8 ساله خود را در راه از دست زدن به این وضعیت است. شما می توانید خودتان را به همان هدیه ای از شفقت و سخاوت?

2. تغییر وضعیت فیزیکی خود را

آیا شما با ورزش ؟ من مطمئن هستم که شما می دانید که ورزش یک درمان طبیعی برای مبارزه با افسردگی و استرس و درک عظیم مزایای فعالیت فیزیکی است. بنابراین شما ورزش ؟

خود را در حالت عاطفی با کیفیت زندگی و سطح عملکرد جدا از وضعیت فیزیکی خود را. هنگامی که شما در حال رفتن را از طریق یک پچ خشن, از آن زمان به بازگرداندن انرژی خود را با تغییر این عنوان خود را در وضعیت فیزیکی یک عامل عمده تعیین چگونه شما احساس می کنید. شما لازم نیست که به سخت ترین فرد زنده و شروع به در حال اجرا فوق العاده ماراتن; شما فقط نیاز به القای بیشتر حرکت خود را در زمان معمول و برنامه.

تبلیغات

درک کنند که هنگامی که شما خود را در حال تغییر حالت فیزیکی احساسات خود را تغییر دهید. اگر شما در حال حاضر احساس است که شما خشک هستند و هیچ انرژی است که شما را ناتوان و خسته است که زمان را به یک نگاه فیزیکی خود را معمول? آنچه شما انجام می دهند بیشتر از روز ؟ آیا شما نشسته ؟ دراز کشیدن بر روی نیمکت و یا تخت ؟ گیر در ماشین شما و یا دفتر صندلی بیشتر از روز ؟

اگر این مورد است, آن نمی باشد واضح است که با اضافه کردن بیشتر جنبش و فعالیت در زندگی روزمره شما می تواند خود را تا پمپ انرژی[1]این مهم است به یاد داشته باشید که یک روز جدید خواهد شد در نهایت زمانی که این چالش غلبه شده است.

و اگر شما می دانید که همه چیز را در طول زمان بهبود بخشد چرا که نه ایده آل خود را تصور کنید ؟ چرا با این همه راه و تصور کنید که چیزی است که واقعا شما به هیجان می آورد و باعث می شود شما احساس زنده است ؟

هنگامی که شما تصور یک تصویر ایده آل از خود را در آینده زندگی و آینده خود را خود شما در حال اتصال به یک حالت ذهنی مثبت. و هنگامی که شما در یک حالت ذهنی مثبت همه ناگهانی مشکلات خود را به نظر می رسد کوچکتر و انرژی خود را و قابلیت های خیلی بیشتر احساس قوی و در دسترس است. چگونه شما می توانید القای این 5 دقیقه مثبت استراحت در طول روز خود را? چگونه می تواند به شما در اتخاذ این, قدرتمند, مثبت و پر انرژی تجسم و اتصال در برنامه روزانه خود را?

تبلیغات

این چیزی است که قطعا ارزش زمان شما می دانید که چگونه سرگرم کننده و آرامش بخش آن را احساس می کند به افکار پوچ هر یک بار در در حالی که. پنج دقیقه از یک حالت ذهنی مثبت است یک راه عالی برای انرژی خودتان به خودتان کمی استراحت از همه چیز که در جریان است در زندگی خود را. و این 5 دقیقه جمع آوری به عنوان شما می خواهید انرژی بیشتری را با هر مثبت شکستن روانی است که شما را.

پس از یک در حالی که شما خواهید دید که این مثبت معافیت در حال تبدیل شدن مثبت خود را لنگر سوخت شما را با انرژی و خوش بینی و شما را قادر می سازد برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در خود را به عنوان قدرت حرکت کار می کند سحر و جادو خود را.

5. پیدا کردن کسی که به نگاه کردن به

که شما نگاه کردن است ؟ که آیا شما می پرستمش ؟ این که آیا آن را یک دوست و یا یکی از بستگان شماست که شما را در درک بسیاری و یا یک ورزشکار مشهور, فیلم ستاره یا خواننده آنها مردم درست مثل شما. آنها هم بد! نگاهی به برخی از زمان به گوش دادن به داستان های خود را.

شما می توانید تصور کنید آنچه آنها را از طریق رفت? و آنچه آنها را به گزاف گویی ؟ چگونه آنها بازگرداندن انرژی خود را در طول دوران سخت? اگر آنها را در کفش خود آنچه را که آنها در این وضعیت ؟

بعلاوه, شما می توانید تصور کنید آنچه را که آنها به شما بگویم اگر آنها در کنار شما در حال حاضر ؟ اگر شما می خواهم به اشتراک گذاری داستان خود را با آنها چه قطعه ای از مشاوره آنها را به شما بدهد? چگونه خواهد بود که توصیه های شما تاثیر می گذارد ؟

به یاد داشته باشید آنها مردم درست مثل شما با نقاط قوت و ضعف است که موانع غلبه و شما می توانید به دست آوردن قدرت و انرژی از اتصال به داستان های خود و دیدن خود را در همان وضعیت است.

افکار نهایی

به یاد داشته باشید دوران سخت موقتی هستند اما تکنیک های ساخت در یادگیری در مورد بازگرداندن انرژی در زندگی شما می تواند سال گذشته و کمک به شما را از طریق تعداد بی شماری از چالش است. پیدا کردن آنچه که برای شما کار می کند و چه شما کمک می کند تا حفظ یک چشم انداز مثبت در واقع از هر لحظه دشوار است.

راهنمایی های بیشتر در بازگرداندن انرژی

عکس های اعتباری: Aditya Saxena از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن