50 بهترین کتاب برای 6 ساله ها را به آنها عشق خواندن

با توجه به مطالعه منتشر شده در اطفال[1]کودکان خوانده شده است در طول مراحل اولیه زندگی خود را با پدر و مادر خود

توسط PARINEWS در 25 تیر 1399

با توجه به مطالعه منتشر شده در اطفال[1]کودکان خوانده شده است در طول مراحل اولیه زندگی خود را با پدر و مادر خود را نشان داد به طور قابل توجهی بیشتر فعال شدن مغز می شود. علاوه بر این قابل توجه فیزیکی اثر, کتاب, آموزش کودکان در مورد روابط شخصیت و چه خوب است و چه چیزی بد است در جهان در آنها زندگی می کنند. بهترین کتاب برای 6 ساله ها کمک می کند.

در حالی که کتاب های فانتزی تشویق تخیل و رایگان بازی پری قصه های مجذوب کودکان و نوجوانان و کمک به آنها در تمایز بین آنچه واقعی است و چه چیزی نیست. با که گفت ما وارد شده بهترین کتاب برای 6 ساله ها برای جذب آنها را به دنیای کتاب و برای کمک به آنها در توسعه عادت مطالعه در دراز مدت است.

چرا شما باید به ما اعتماد

از ستایش بسیار کتاب توسط ناشران هفتگی و کتابخانه مدرسه مجله XpressReviews به نیویورک تایمز بهترین فروشندگان, لیست ما را پوشش می دهد 50 بهترین کتاب برای 6 ساله ها را به آنها عشق خواندن و حتی بیشتر. ما مطمئن ساخته شده است که موضوعات متفاوت کردن جنبه های مختلف زندگی کودک مانند بیان طبیعت و حیوانات, عشق, دوستی, راز, ارزش های خانواده و البته طنز و سرگرم کننده! شما می توانید مطمئن باشید که تمام این کتاب ها مفید خواهد بود به فرزند خود رشد شناختی و هوش هیجانی.

1. اگر حیوانات را بوسید و شب بخیر

این تصاویر جذاب در این کتاب توسط ان Whitford Paul رنگ یک تصویر کامل از چگونه برخی حیوانات بوسه فرزندان خود را شب بخیر. این کتاب القا به یک کمی اسامی حیوانات مختلف نوزاد خود را به نام صدا آنها را و قطعات بدن خود را.

این کتاب در اینجا.

2. من دوست داشتم شما برای همیشه لطفا برای پس از

این کتاب توسط هدی قطب نما بسیار عالی تصویر از یک پدر و مادر نسبت به فرزند خود. این نشان می دهد که پدر و مادر و فرزند به اشتراک گذاشتن یک پیوند ویژه ای است که گسترش به قبل از زایمان. این کتاب شامل متن ساده و دلگرم تصاویر از حیوانات و بچه.

این کتاب در اینجا.

3. چیز فوق العاده شما خواهد بود

امیلی Winfield مارتین ریتمیک نوشتن نمایشگاه تمام چیزهایی که پدر و مادر فکر می کنم در مورد فرزندان خود را. این کتاب مظهر هنری و طنز آمیز تصاویر که اسیر هر دو کودکان و بزرگسالان به طور یکسان.

این کتاب در اینجا.

4. خدا به ما و شما

لیزا Tawn Bergren به تصویر می کشد یک داستان جذاب و جوان توله خرس قطبی که از او می پرسد یک سوال از اهمیت زیادی—که در آن او می آیند ؟ این خرس مادر پاسخ اطمینان داد همه آنهایی که کمی و ارتباط دقیق پیام است که آنها می خواهند بشنوند.

این کتاب در اینجا.

5. 365 داستان های زمان خواب و قافیه

این داستان در زمان گنج از کلبه درب مطبوعات شامل بیش از 50 well-loved داستان و قافیه بسیار به لذت از آنهایی که کمی. این اجازه می دهد تا یک داستان متفاوت برای پر کردن وحشی تخیل کودکان هر شب قبل از خواب ساخت این یکی از بهترین کتاب برای 6 ساله.

این کتاب در اینجا.

6. بد خلق میمون

جیم شامپانزه را دوست نمی توانم درک کنم که چرا او در خلق و خوی بد هنگامی که آن را بسیار زیبا خارج است. اخلاقی از این کتاب توسط سوزان Lang این است که گاهی اوقات آن را خوب به احساس می کنید زمانی که شما در حال صدمه زدن به کسی در این فرآیند است.

این کتاب در اینجا.

7. جایی که چیزهای وحشی هستند

Maurice Sendak برنده جایزه کتاب تصویر delineates داستان حداکثر یک پسر شیطان است که ارسال شده به رختخواب بدون شام ، حداکثر پس از آن تصور در حال اجرا را به یک سرزمین وحشی که در آن همه چیز است که در کل مخالف از آنچه او انتظار می رود.

این کتاب در اینجا.

8. محققان

این تصویر مسخره رمان جان پاتریک سبز حول محور زندگی دو تمساح که اتفاق می افتد به محققان. این محققان از یک مورد در دست خود را که حل آنها با کمک خود بسیار هیجان انگیز فن آوری های جاسوسی.

این کتاب در اینجا.

9. Ronan کتابدار

خواهر دو تارا Lubbe و بکی Cattie آمد تا با قصه های خنده دار از Ronan بربرها که به نوعی تبدیل به یک کتابدار هنگامی که او در بر داشت یک کتاب در جایی.

این کتاب در اینجا.

10. راه هایی برای ایجاد آفتاب

تبلیغات

رایان هارت خالص روحیه دختر بچه زیادی در ذهن او. پول در اطراف خانه تنگ است; بنابراین عوارض بوجود می آیند روزانه. این کتاب توسط رنه واتسون به زیبایی به تصویر می کشد داستان این جوان سیاه دختر می داند که چگونه به آفتاب از موانع فرود به راحتی در لیست ما از بهترین کتاب برای 6 ساله.

این کتاب در اینجا.

11. دوستان ما خارپشت

این کتاب توسط لورن Castillo به تصویر می کشد زندگی از یک جوجه تیغی است که زندگی در یک جزیره کوچک با تنها او را پر سگ Mutty. زندگی او کاملا تغییر زمانی که یک طوفان بزرگ ضربات Mutty دور. اگر او می خواهد Mutty پشت او تنها گزینه ای است که به کشتی سوار در تلاش خطرناک.

این کتاب در اینجا.

12. ما متفاوت هستیم ما همان

این کتاب توسط بابی Kates ویژگی های علم و کنجد خیابان دوستان است و می آموزد کودکان و بزرگسالان به طور یکسان حیاتی درس: اگر چه ما ممکن است نگاه متفاوت در خارج از اعماق ما بسیار شبیه است.

این کتاب در اینجا.

13. من به اندازه کافی

این کتاب توسط فضل بایرز یک تغزلی قصیده که به کودکان می آموزد اهمیت عشق به خود, احترام به دیگران, و درمان با دیگران با احترام. آن را وسیله انتقال پیام است که وجود ما یک هدف است.

این کتاب در اینجا.

14. اوه مکان شما بروید!

Dr. Seuss' شناخته شده کتاب آیات و خنده دار تصاویر تصویر کشیدن یو پی اس و فراز زندگی است که در زندگی رخ می دهد. آن را تشویق می کند تا خوانندگان برای پیدا کردن موفقیت نهفته است که در داخل و هرگز به تسلیم شدن نیست. یک لیست از بهترین کتاب برای 6 ساله ها به سادگی نمی تواند بدون Dr. Seuss!

این کتاب در اینجا.

15. روز شما, شروع

روز شما شروع شده توسط Jacqueline Woodson به ما یادآوری می کند که احساس های مختلف است که به طور کامل قابل قبول است. گاهی اوقات همه ما احساس خودی و در عین حال ما به اندازه کافی شجاع برای مقابله با این وضعیت. اگر ما به دیگران برسد ما پیدا کردن که آنها را به کمال مسرت از دیدار با ما در نیمه راه.

این کتاب در اینجا.

16. جهان نیاز به بنفش بیشتر مردم

بازیگر مشهور کریستن بل و مدیر بنیامین هارت سعی در القای به خواننده که بنفش افراد نمونه به عنوان آنها را به خود و خانواده و دوستان و جوامع با یکدیگر است. آنها مهربان هستند و صحبت می کنند تا به آنچه حق است.

این کتاب در اینجا.

17. مو عشق

این کتاب توسط Matthew A. Cherry تصویر می کشد داستان Zuri مو است که ذهن خود را. آن فر و کویل در هر کدام راه آن را بخواهد. پدر و سپس مراحل را به سبک آن یک روز اما او تا حد زیادی به یادگیری است.

این کتاب در اینجا.

18. هنگامی که خدا به شما ساخته شده

کودکان برای پیدا کردن محل خود را در جهان. از طریق اهل تفریح و بازی, قافیه, این کتاب توسط Matthew پل ترنر اطمینان آنها را آنها را عمیقا دوست داشت در هر حوزه از زندگی, بنابراین به عنوان برای کمک به آنها را گسترش بال خود را و پرواز.

این کتاب در اینجا.

19. اجازه ندهید کبوتر رانندگی اتوبوس

در این طنز تصویر کتاب توسط Mo ویلمز, کبوتر چشمه را به جای یک راننده اتوبوس زمانی که او طول می کشد یک استراحت از مسیر خود را. اما این کبوتر بسیار ویژه است.

این کتاب در اینجا.

20. جولیان یک پری دریایی است ،

این پربرکت تصویر کتاب توسط جسیکا عشق بی وقفه نشان میدهد که چگونه Julian واکنش نشان می دهد هنگامی که او متوجه سه لباس زنان چشمگیری. جولیان بخواهد به مانند سه زن اندیشد اما آنچه دیگران فکر می کنم از او. این یک کتاب است که کاملا باید در هر لیست بهترین کتاب برای 6 ساله.

تبلیغات

این کتاب در اینجا.

21. سگ مرد

این داستان توسط Dav Pilkey بخشی-سگ بخشی-مرد-جنایت-گاز گرفتن سگ بسیار هیجان انگیز است. سه کتاب جعبه مجموعه ای است بسیار جذاب برای خوانندگان و بررسی صفات مثبت مانند همدلی و پشتکار مهربانی و خود اهمیت.

این کتاب در اینجا.

22. ما نمی خورند همکلاسی های ما

این یک داستان از پنه لوپه رکس توسط Ryan T. Higgins. این روز اول خود را از مدرسه است و او هیجان زده برای دیدار با جدید همکلاسی. اما آن را بسیار سخت برای پیدا کردن دوستان جدید به عنوان آنها به طوری رفو خوشمزه است.

این کتاب در اینجا.

23. باب کتاب

باب کتاب توسط بابی لین Maslen به صراحت نوشته شده است برای ساخت یک کمی مهارت های خواندن. آنها ترکیب تصاویر رنگارنگ که خواندن حتی بیشتر سرگرم کننده است. کودکان را دوست دارم هر یک از این دوازده کتاب که پر از درام سرگرم کننده و طنز آمیز, داستان های.

این کتاب در اینجا.

24. یک ماهی دو ماهی قرمز, ماهی, ماهی آبی

یکی دیگر از کلاسیک توسط Dr. Seuss, این کتاب شامل احمقانه قافیه که ترک هر کودک giggling. آن را شامل کلمات ساده و تصاویر است که تشویق کودکان به خواندن همه توسط خود را دارند.

این کتاب در اینجا.

25. NarWhal: اسب شاخدار از دریا!

NarWhal نهنگ دریایی قطب شمال و ژله چتر دریایی به اشتراک گذاری قرضه غیر معمول. آنها ممکن است دارای نقاط مشترک بسیاری است اما آنها می خواهم به حزب, خوردن, ویفر, و در کشتی سوار در ماجراهای. این کتاب توسط بن کلنتن در مورد دو نفر از دوستان به عنوان آنها را کشف اقیانوس با هم.

این کتاب در اینجا.

26. چگونه مارتا ذخیره پدر و مادر او از لوبیا سبز

این کتاب توسط دیوید LaRochelle نشان می دهد مارتا نفرت لوبیا سبز. زمانی که برخی از ميانگين لوبیا سبز ربودن مارتا پدر و مادر آن است تا به او برای نجات پدر و مادر او و جلوگیری از شر سبزیجات از مصرف بیش از شهر است.

این کتاب در اینجا.

27. تک تک شاخ

این داستان جادویی توسط امی julia davis روزنتال به تصویر می کشد زندگی از تک تک شاخ که گفته است که وجود دارد هیچ چیز مانند دختران کوچک. اما او معتقد است که وجود یک دختر وجود دارد خارج وجود دارد در حال انتظار برای همراهی کردن با او. این کتاب به ما یادآوری می کند که حتی وحشی ترین خواسته گاهی اوقات می تواند به حقیقت می پیوندند.

این کتاب در اینجا.

28. ادا و تاب دانشمند

ادا و تاب یک دانشمند است همیشه کنجکاو بوده است. مثل همکلاسی های او Iggy و روزی او ذهن همواره پر از سوال. این کتاب توسط Andrea بیتی انتقال یک پیام ضروری است که حتی اگر همه چیز نمی رویم با توجه به طرح آن مهم است برای ادامه تفکر طریق مشکل باقی می ماند و کنجکاو.

این کتاب در اینجا.

29. Iggy پک معمار

در یکی دیگر از داستان های بزرگ توسط Andrea بیتی ما با Iggy پک. همیشه از Iggy یک نوزاد بود, او ساخته شده است برج ها و ساختمان ها و پل ها. این مهارت خود را در دستی می آید زمانی که کلاس های خود است که در یک جزیره سرگردان در یک پیک نیک.

این کتاب در اینجا.

30. باغ وحش در آسمان

این داستان توسط ژاکلین Mitton شما را در یک سفر که در آن شما را وادار به دیدن کوچک و خرس بزرگ یک فلس اژدها سگ بزرگ و بسیاری از حیوانات دیگر.

این کتاب در اینجا.

تبلیغات

31. پیت گربه

پیت گربه تجربه های تعاملی برای کودکان و نوجوانان توسط James Dean. این یک داستان در مورد یک گربه که می رود راه رفتن پایین خیابان پوشیدن خود را با نام تجاری جدید کفش سفید. به عنوان او آج کفش خود را تغییر رنگ به عنوان او گام در یک توده ای از توت فرنگی و سایر میوه ها.

این کتاب در اینجا.

32. پنی و سنگ مرمر

وقتی پنی در بر داشت یک سنگ مرمر در خانم گودوین جلوی حیاط او را برداشت آن را تا داستد آن را خاموش و در آن خانه با او. اما آیا سنگ مرمر واقعا متعلق به سکه ؟ پیدا کردن در این کتاب توسط Kevin Henkes یکی از بهترین کتاب برای 6 ساله.

این کتاب در اینجا.

33. مادام Badobedah

هنگامی که یک بانوی پیر با کیسه های پر شده با سکه ها و طلا و جواهر می رسد در پری دریایی, هتل, مابل والدین صاحبان هتل مشکوک از او. اخلاقی از این داستان توسط Sophie Dahl است چگونه برداشت اول گاهی اوقات می تواند کاملا بر خلاف واقعیت است.

این کتاب در اینجا.

34. با شکوه وطنی قهوه ای

این کتاب توسط Samara کول Doyon شامل تصاویر رنگی و تشویق خواننده به آغوش او رنگ طبیعی پوست. علاوه بر آن شامل یک کارول که ترویج پیام مراقبت از خود و عشق به خود است.

این کتاب در اینجا.

35. روباه و خرگوش

آسان رفتن روباه و اضطراب خرگوش را تا حدودی غیر منتظره اما جفت ایده آل هنگامی که کاشت درخت در حیاط خلوت خود را و یا جستجو برای گنج پنهان. هیچ چیز وجود دارد که این دو نمی توانید انجام دهید زمانی که با هم در این کتاب بزرگ بث کشتی.

این کتاب در اینجا.

36. استلا اندیکت و هر چیزی-است-ممکن است شعر

استلا اندیکت است که شیفته او می پرسد معلم کلاس به نوشتن شعر. استلا می آید تا با یک شعر زیبا اما او تحریک کننده همکلاسی اصرار دارد که او شعر یک دسته از دروغ است. هر دو آنها را تا پایان در یک استدلال و سپس فرستاده شده به دفتر مدیر را در این داستان توسط Kate Dicamillo.

این کتاب در اینجا.

37. Peter & ارنستو: تنبل در شب

این کتاب توسط Graham Annable امکانات زندگی دو تا تنبل که عاشق جنگل. آنها آگاه هستند از چه جنگل در شب می تواند خطرناک. هنگامی که دوستان خود را می رود از دست رفته آنها جمع آوری امنا و سوار بر تلاش برای پیدا کردن دوست خود را.

این کتاب در اینجا.

38. با شکوه سازان: چگونه برای آزمون یک دوستی

این یک داستان از دو تا از بهترین دوستان که عاشق علم است. هنگامی که سحر و جادو پورتال به علم در فضای باز در مدرسه آنها مجموعه ای از برای کشف آن است. این کتاب توسط Theanne گریفیث را پوشش می دهد موضوعات علمی است که یک کودک می آموزد در مدرسه هر روز.

این کتاب در اینجا.

39. واقعی کبوتر مبارزه با جرم و جنایت

مبارزه با جرم و جنایت کبوتر واقعی هستند. آنها مخفیانه حفاظت از محله خود و مبارزه با جرم و جنایت در همه زمان ها. به زیبایی نشان داده شده این گوهر را از یک کمدی توسط اندرو مک دونالد خنده دار و برگ خواننده در یک جا از اشک.

این کتاب در اینجا.

40. پائولو امپراتور رم

این کتاب تصویر به تصویر می کشد زندگی از پائولو یک dachshund است که به دام افتاده در یک سالن مو در رم. زمانی که او فرار یک روز او می رود و زندگی زندگی راه او همیشه آن را. این کتاب توسط مک بارنت فرود به راحتی در لیست ما از بهترین کتاب برای 6 ساله ها را ترک خواهد کرد خوانندگان تشویق برای موجودی کوچک است.

این کتاب در اینجا.

41. مزخرف و دوستان

تبلیغات

در این رمان گرافیکی سری گرگ Pizolli معرفی مزخرف و دوستان خود را که درگیر کردن خواننده به عنوان آنها انجام برخی از سوال از سحر و جادو. آنها را تشویق خواننده به آنها را افزایش می دهد زمانی که آنها احساس کردن است. این بسیار تعاملی کتاب بدون شک خواهد بود سرگرم کننده برای یک کمی خود را.

این کتاب در اینجا.

42. به این ترتیب چارلی

این داستان توسط کارون لویس در مورد جک و چارلی است که قلب گرم شدن کره زمین. جک دوست دارد باقی می ماند به دور از بقیه حیوانات در باز کردن جوانه در مرتع پرورش احشام اما زمانی که چارلی می رسد قدرتمند دوستی آغاز می شود ،

این کتاب در اینجا.

43. همه بیدار

این هوشمندانه قافیه تصویر کتاب توسط کالین Meloy به تصویر می کشد داستان یک خانواده و خود را ساده شب بخیر معمول است که برگ و نه فقط یک کمی اما تمام اعضای خانواده در بخیه با خنده.

این کتاب در اینجا.

44. چارلی و ماوس در خارج از منزل

این خنده دار کتاب لورل اسنایدر ویژگی های چارلی و ماوس دو جدایی ناپذیر برادران. این دو به همراه خانواده خود عازم یک سری از ماجراهای که در آن انجام تمام انواع از ذهن دمیدن مسائل است.

این کتاب در اینجا.

45. کمی رهبران: پررنگ زنان در تاریخ سیاه

این الهام بخش متن توسط Vashti هریسون ضروری کتاب مناسب برای تمام سنین است. آن را ویژگی های داستان های واقعی از چهل پیشگام زنان سیاه پوست در تاریخ آمریکا و خود را به هرگز.

این کتاب در اینجا.

46. Sulwe

Lupita Nyong زن نما, زن کیردار, یک جایزه اسکار, بازیگر برنده نوشت: این کتاب در مورد Sulwe که دارای رنگ پوست از نیمه شب. در این کتاب تصویر او تلاش می کند برای القای در کودکان اهمیت اعتماد به نفس و عشق به خود و آنها را تشویق به دیدن خود زیبایی منحصر به فرد. اختلاط این درس را این یکی از مطلقا بهترین کتاب برای 6 ساله.

این کتاب در اینجا.

47. همه در حال خوش آمدید

این کتاب توسط Alexandra Penfold به تصویر می کشد زندگی در یک مدرسه که در آن هر کس خوش آمدید. در این مدرسه کودکان مجاز به پوشیدن مانتو parkas و yarmulkes. اخلاقی از این کتاب این است که تنوع را باید جشن گرفت.

این کتاب در اینجا.

48. درخت بخشنده

این زیبایی نوشته شده و نشان داده شده book by Shel Silverstein یک شاهکار است. این شامل داستان یک درخت که به پایان می رسد تا یک سایه ارائه دهنده و اپل حامل برای یک کمی خشن و بی ادب کودک است.

این کتاب در اینجا.

49. Diary of a Wimpy Kid: آیا آن را به خودتان کتاب

این کتاب توسط Jeff Kinney را قادر می سازد تا فرزند خود را به نوشتن خود نسخه Wimpy Kid مجله. آن را تشویق می کند یک کمی به رسم بی بنیه-بچه-سبک کارتون و کمیک در داخل و خود را سرگرم هنرمند کوچک برای ساعت.

این کتاب در اینجا.

50. این کورس که آموخته به رقص

چارلی اسب مسابقه لوح برنده دربی در برابر همه شانس و حتی جای کسی را گرفتن یک دسته از آدم ربایان. اما او چهره خود را بزرگترین چالش نشده است. خواهد چارلی و پولی قادر به آموزش ساده لوح نحوه چهار نعل رفتن? پیدا کردن در این کتاب هیجان انگیز توسط کلر ریزش مو.

این کتاب در اینجا.

بیشتر کتاب برای کودکان

عکس های اعتباری: جاش Applegate از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن