Dr بی احترامی رفته است و با کشش نمی گویند چرا

Dr بی احترامی ناپدید شد از Twitch این بعد از ظهر با حساب خود محو از سایت که منجر به شایعاتی که او ممنوع شده اس

توسط PARINEWS در 7 تیر 1399

Dr بی احترامی ناپدید شد از Twitch این بعد از ظهر با حساب خود محو از سایت که منجر به شایعاتی که او ممنوع شده است. ناپدید شدن می آید دو روز پس از کشش و گفت: آغاز صدور دائمی تعلیق برای streamers به عنوان آن را در پایین ترک خورده اتهام آزار و اذیت و سوء رفتار جنسی.

Twitch را نه تایید می کنند که آن را تا به حال ممنوع Dr بی احترامی چرا که او ممکن است ممنوع شده است و یا اینکه آیا او ممکن است به طور دائم ممنوع است. Twitch امضا Dr بی احترامی به منحصر به فرد دو سال قرارداد در ماه مارس برای نامعلومی اما "تغییر زندگی" مقدار زیادی از پول. او همچنین یک معامله با یک شرکت تولید به ایجاد یک سری انیمیشن در اطراف شخصیت او.

Dr بی احترامی به, نام واقعی, مرد Beahm معروف خود اغراق آمیز شخصیت — او جریان در شخصیت به عنوان یک فرد طول می کشد که بازی خاصی و شدید و در میان کشش را 10 بیشتر به دنبال حساب یک لیست که شامل چند نفر (مانند نینجا) که دیگر سایت استفاده کنید.

پتانسیل بان خواهد بود بیانیه ای از کشش — باید کشش را انتخاب کنید به آن را تایید کنید. این امر سیگنال که پلت فرم در حال رفتن به شروع به مصرف آن streamers رفتار هر دو خاموش و جریان بیشتر به طور جدی پس از یک هفته از شکایات مربوط به آزار و اذیت جنسی و تجاوز است.

Beahm به نظر نمی رسد شده اند در میان کسانی که متهم به آزار و اذیت یا سوء دیگر اما او شده است یک بحث برانگیز رقم در گذشته است. Beahm ممنوع شد در سال گذشته برای پخش از مردان حمام در E3. در سال 2018 شد انتقاد برای انجام کاریکاتور نژادپرستانه در حالی که در جریان است.

Twitch پیشنهاد کرد که Beahm نقض کرده سایت جامعه دستورالعمل و یا شرایط استفاده از خدمات یک ایمیل به آستانه , اما نمی خواهد به طور خاص می گویند ، "همانطور که ما روند ما اقدام مناسب زمانی که ما شواهدی وجود دارد که یک پرچم در حال اهتزاز عمل کرده است در تخلف از جامعه ما دستورالعمل و یا شرایط استفاده از خدمات. این اعمال می شود به تمام streamers ها بدون در نظر گرفتن وضعیت و یا برجستگی در جامعه" یک حرکت یا کشش ناگهانی سخنگوی گفت: در یک ایمیل.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن