50 live گلوله از تفنگ 303 به سرقت رفته از T. Narasipur ایستگاه پلیس

نویسنده و بازرس مسئول اسلحه و مهمات در ایستگاه های پلیس: Mysuru SP میسور/Mysuru: این شاید نه به عنوان ترسناک ب

توسط PARINEWS در 13 خرداد 1399

نویسنده و بازرس مسئول اسلحه و مهمات در ایستگاه های پلیس: Mysuru SP

میسور/Mysuru: این شاید نه به عنوان ترسناک به عنوان عناصر سرکش سرقت کلاهک های هسته ای از کشورهای بی ثبات. حتی پس از آن این است که نگران کننده است. زنده گلوله از تفنگ 303 دزدیده شده است و تکان دهنده از سرقت گزارش شده از یک ایستگاه پلیس – یک موسسه به گارد امنیت عمومی و جلوگیری از دزدی و جرم و جنایت دیگر.

این حادثه گزارش شده از T. Narasipur ایستگاه پلیس که در آن اسلحه و مهمات ذخیره شده بودند که تحت تدابیر شدید امنیتی است. آنقدر تنگ است امنیتی که 50 گلوله های زنده شده اند به سرقت رفته است. گلوله ها به معنای 303 تفنگ تفنگ که استاندارد سلاح از هند نیروی پلیس پس از چند دهه.

پس از گلوله شد از دست رفته ننجنگود Sub-division Dy.SP Prabhakar رائو Shinde تسلیم پلیس شکایت (شاه 149/2020) روز یکشنبه در همان ایستگاه پلیس تحت IPC بخش 409 (کیفری نقض اعتماد عمومی بنده) و بخش 380 (سرقت).

صحبت با خبرنگاران صبح امروز Mysuru سرپرست پلیس C. B. Ryshyanth گفت که سرقت از گلوله بود یک مسئله جدی است. "ما اطلاعات در گلوله که از هم اکنون اما پلیس ایستگاه نویسنده مسئولیت ایستگاه اسلحه و مهمات. و ایستگاه بازرس خواهد بود به طور کلی مسئول تمام دارایی های خاص در یک ایستگاه پلیس. ما در حال بررسی دوربین های مدار بسته ایستگاه و بررسی خواهد شد پوشش تمام زوایای" او گفت:.

گلوله های زنده عرضه شد به T. Narasipur ایستگاه پلیس برای 303 تفنگ و گلوله از تعداد ثبت شده در 2500 و همان عرضه شد توسط Mysuru پلیس زره. Dy.SP Satish از Mysuru منطقه مسلح رزرو پلیس بازدید T. Narasipur ایستگاه پلیس در 23 مه به بورس از سلاح هنگامی که او در بر داشت که 50 live گلوله گم شد و تعداد ذکر شده بود به عنوان 2,450.

Satish ارائه گزارش به Mysuru SP Ryshyanth که دستور داد.SP Prabhakar رائو Shinde به ثبت نام یک شاه. قبل از خوابیدن به شاه Shinde بازدید T. Narasipur ایستگاه پلیس و شکایت اصرار پلیس برای قسمت بزرگي ازانرژي جنبش افرادی که به سرقت رفته اند 50 گلوله به "انجام هر گونه فعالیت های جنایی".

جالب است در 'متهم' ستون از شاه شده 'فرد ناشناخته'. Dy.SP Prabhakar رائو Shinde منصوب شده است به عنوان افسر تحقیق در این مورد است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن