5G: همه چیز شما نیاز به دانستن

5G اینترنت شده است یکی از بزرگترین buzzwords در جهان فن آوری در طول چند سال گذشته. به عنوان نسل بعدی تلفن همرا

توسط PARINEWS در 20 خرداد 1399

5G اینترنت شده است یکی از بزرگترین buzzwords در جهان فن آوری در طول چند سال گذشته. به عنوان نسل بعدی تلفن همراه, تکنولوژی, سرعت سریع تر و کاهش زمان نهفتگی آن ارائه می دهد وعده به تغییر همه چیز را از تلفن خود را به صفحه اصلی اینترنت در زمینه های مانند خودروهای بدون راننده و کنترل از راه دور عمل جراحی است. اما نیز وجود دارد شده است بسیاری از اطلاعات بد شایعات و آشکار عجیب و غریب, تئوری های توطئه است.

پس: آنچه که 5G? همانطور که از نام پیداست, این پنجمین نسل از فن آوری تلفن همراه. 1G شبکه های همراه اول شبکه های عقب در 1980s. 2G شبکه های اضافه شده اطلاعات اولیه برای چیزهایی مانند پیام های SMS که 3G اینترنت گسترش یافته است و حتی بیشتر. و 4G LTE — که تلفن های ما در حال حاضر در حال استفاده — ارائه شده واقعا سریع اینترنت تلفن همراه, ساخت طیف وسیعی از برنامه های کاربردی مانند شبکه های رسانه های اجتماعی و خدمات جریان ممکن است در گوشی های تلفن و قرص.

5G وعده را به همه چیز یک گام بیشتر با سرعت های سریعتر و پوشیدگی است که می تواند قرار داده اینترنت تلفن همراه در رقابت با خانه Wi-Fi. اما فن آوری, آن را بسیار تکامل فعلی ما فن آوری تلفن همراه. و به سه روش مختلف برای 5G در ما ایجاد آن تغییرات تدریجی واقعا روشن است.

AT&T و T-Mobile را کم باند شبکه برای مثال در 600MHz و 850MHz باند — به طور موثر همان منطقه از طیف به عنوان موجود LTE — اما آنها با تکیه بر جدید انتقال فن آوری های مانند MIMO آنتن آرایه ها و حامل تجمع برای افزایش سرعت فراتر از آنچه LTE ارائه می دهند.

با حداکثر سرعت دویدن (یا دقیق تر, جدید, T-Mobile) midband 5G در 2.5 GHz می رود بیشتر این طیف ارائه پهنای باند بیشتر و حتی سرعت سریع تر از پایین باند 5G اما آن را محدود تر وقتی که می آید به پوشش

پس از آن وجود دارد بالا-پهنای باند میلیمتر موج طیف است که تمامیت ورایزون تلفن همراه 5G شبکه (همچنین به عنوان قطعات کوچکتر از AT&T و T-Mobile networks). امواج رادیویی در اینجا باید طول موج بین ده تا یک میلیمتر — از این رو نام — اما آنها را به شدت پهنای باند بیشتر برای واقعا سریع 5G سرعت. اما کسانی که کوچک امواج رادیویی هستند و به خصوص در عبور از اشیاء است که چرا Verizon تنها 5G در چند گوشه و کنار خیابان به جای پوشش در سراسر کشور AT&T و T-Mobile ارائه دهد.

که برگ بزرگترین سوال: 5G — و یا هر تلفن همراه تابش در همه خطرناک است ؟ در هیچ.

وجود دارد مقدار زیادی از دیگر منابع خوب است که می تواند به این حد جزئیات بیشتر اما تقریبا تمام شواهد علمی ما (همراه با غذا و دارو, موسسه ملی سرطان و انجمن سرطان آمریکا) موافقت می کند که تلفن همراه تابش نمی تهدیدی برای انسان است.

چرا که اساسا 5G رادیو در همان تکه از طیف الکترومغناطیسی به عنوان بقیه از داده های تلفن همراه است که تمام ساخته شده از غیر یونیزان. که بدان معنی است که تمام آن را فاقد انرژی مورد نیاز برای حذف الکترون از اتم ها و کاهش سلول های این نوع از آسیب هایی که اشعه های مضر می شود تا طیف.

دانشمندان حتی نمی تواند فکر می کنم یک دلیل قابل قبول چگونه تلفن همراه تابش می تواند باعث سرطان می شود دیدن آن را به عنوان جسمی فاقد مقدار انرژی به علت انواع مضر و آسیب سلولی که مردم تمایل به معاشرت با کلمه "تابش."

و 5G — تاسیس زودتر — است که در همان دسته از تابش به عنوان تلفن همراه تکنولوژی ما در حال حاضر با استفاده از. این جا حتی از راه دور و نزدیک به سطح انرژی مورد نیاز به علت آسیب سلولی.

وجود دارد برخی از نگرانی های واقعی بیش از 5G: بیشتر مشکلات عملی مانند چگونه ما در برخورد با داده های کلاه پس سریع تر داده ها باعث می شود آن را آسان برای سوزاندن از طریق حامل محدودیت واقعا به سرعت. 5G گوشی های گران قیمت حداقل در حال حاضر و آنها می توانید عمر باتری ضعیف. و دامنه محدود در چیزهایی مانند mmWave 5G به این معنی است که واقعا جامع شبکه را هم به رول در مقیاس گسترده ای به جای فقط یک چند گوشه و کنار خیابان.

اما از همه مهمتر این همه مسائل ما حل شد قبل از: نسل گذشته تغییرات از 2G به 3G یا 3G به LTE دیدم چالش های مشابه و صنعت به عنوان یک کل موفق به حل آنها. تنها تفاوت واقعی این است که چگونه ما مربوط به تلفن های ما: ما خیلی بیشتر متکی به تلفن های ما از ما 10 یا 15 سال پیش به همین دلیل است که این مسائل احساس بسیار بزرگتر deals در حال حاضر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن