6 راه برای مراقبت از خود و پدر و مادر پیری از فاصله

شما در حال مبارزه با چگونه برای مراقبت از پدر و مادر پیری در حالی که تمام وقت مادر و پدر و یا کارمند ؟ تعادل خ

توسط PARINEWS در 28 خرداد 1399

شما در حال مبارزه با چگونه برای مراقبت از پدر و مادر پیری در حالی که تمام وقت مادر و پدر و یا کارمند ؟

تعادل خود را در حالی که مسئولیت مراقبت از پدر و مادر خود را می تواند به یاد ماندنی چالش است. شاید شما زندگی می کنند در یکی دیگر از شهرستان شما در حال گسترش بیش از حد نازک با تعهدات به زندگی حرفه ای خود را و یا بچه های خود را پدر و مادر خود جدا و یا شما فقط نمی توانید.

صرف نظر از دلیل وجود دارد یک میزبان از فن آوری های جدید است که انقلابی مراقبت اجازه می دهد شما را به اطمینان حاصل شود پدر و مادر خود ایمنی و سلامت و شادی بدون نیاز به حضور فیزیکی. برنده-برنده برای همه!

1. همیشه در ارتباط ماندن

به عنوان پدر و مادر ما مسن تر, بسیاری از از دست دادن خود را بهترین دوستان و خانواده و عزیزان به سن و ترک آنها را در معرض خطرات ناشی از انزوا و تنهایی[1]. خوشبختانه آن بوده است هرگز آسان تر یا ارزان تر به ماندن متصل شده و از دور. چه از طریق تلفن های متنی و یا تصویری شما می توانید با صحبت با پدر و مادر خود را هر روز بدون توجه به جایی که شما هستند.

شما حتی می توانید با استفاده از چت تصویری شامل پدر و مادر خود را در فعالیت های خانواده است. برای مثال شما می توانید پدر و مادر خود را بخوانید بستر زمان داستان به بچه های خود را هر شب انجام یک نان تست را در زمان شام و یا اجازه دهید آنها را به سازمان دیده بان بچه های خود را در بازی فوتبال است. امکانات بی پایان هستند.

تبلیغات

شما باید همچنین استفاده از آن زمان و به صورت بصری نظارت بر پدر و مادر خود را برای تغییرات در ظاهر خود را خلق و خو یا رفتار. آیا آنها نگاه غمگین و اضطراب یا خسته زمانی که آنها به طور معمول نمی کند ؟ آنها در حال گرفتن لباس پوشیدن و شانه کردن مو خود را ، هر گونه تغییرات قابل توجهی باید مورد بررسی بیشتر است.

2. راه اندازی و تحویل

به عنوان پدر و مادر ما سن بسیاری از شما از دست دادن توانایی رانندگی و یا تحرک یا چشم انداز مسائل مربوط به خرید خود را تقریبا غیر ممکن است. مطمئن شوید که پدر و مادر خود را, مواد غذایی, وعده های غذایی, داروها و وسایل خانگی مهم است. در گذشته شما می خواهم به خرید بروید برای پدر و مادر خود را و شاید حتی آنها را طبخ وعده های غذایی خود را اگر آنها نمی تواند آن را انجام دهد خود را. در حال حاضر شما می توانید به سادگی راه اندازی و تحویل.

برای کمک به سهولت بار خرید برای پدر و مادر خود را راه اندازی تحویل خانه خود را برای مواد غذایی. شما می توانید همین کار را برای داروهای خود را از خود را محلی و یا آنلاین داروخانه و مطمئن شوید که آنها مرتب شده بر اساس روز مناسب قرص بسته. اگر پدر و مادر خود دچار مشکل ساخت خود را گرم وعده های غذایی به دنبال محلی وعده های غذایی بر روی چهار چرخ[2] در منطقه خود را و ببینید اگر آنها می تواند به ارائه وعده های غذایی آماده به پدر و مادر خود را' آستان.

3. سازماندهی و دسترسی به کمک

آبشار شماره یک علت صدمات[3] به افراد مسن است. آنها علت بیشتر مرگ و میر, ضربه به سر و شکستگی لگن از هر منبع دیگر از آسیب. دانستن پدر و مادر خود کمک می کند حتی زمانی که آنها مجروح و به تنهایی کلید خود را به استقلال و صلح خود را از ذهن است.

افراد مسن هم اکنون می توانید دسترسی به زندگی هشدار سیستم[4] است که محافظت از آنها در داخل و خارج از خانه خود را با استفاده از GPS و اتوماتیک پاییز تشخیص است. آنها می توانید یک مستقل در اطراف گردن و روی مچ دست خود را و یا ادغام این فن آوری را به یک ساعت هوشمند است. فن آوری های دیگر نیاز نیست شما به پوشیدن هر چیزی در همه در و دیوار نصب شده دستگاه های که با نظارت بر حرکات و یا فقدان آن در خانه خود را.

تبلیغات

بدون در نظر گرفتن فن آوری, آن را آسان به ارائه پدر و مادر خود را از دسترسی به کمک در صورت سقوط و یا اورژانس پزشکی برای محافظت از آنها را در صورت تصادف در حمام بر روی پله ها و یا در باغ خود را.

4. نصب صفحه اصلی امنیت

سالمندان تمایل دارند بیشتر در معرض خطر سرقت و سوء استفاده و بهره کشی از بقیه جمعیت. اجتماعی و انزوا و زوال شناختی اختلال در تحرک بینایی و افزایش اعتماد[5] همه تمایل به افراد مسن نخست اهداف نه تنها از غریبه ها اما حتی پس از مراقبان و اعضای خانواده.

وجود دارد چند چیز شما می توانید به نگه داشتن یک چشم ناظر بر کسانی که به تماس با پدر و مادر خود را. اول از همه, شما می توانید نصب تصویری مفت. انجام این کار اجازه خواهد داد که شما را به ببینید که چه کسی در پدر و مادر خود را' درب و هنگامی که. در واقع شما می توانید آن را تنظیم بنابراین شما می توانید به آنها صحبت از آی فون قبل از آنها را وارد کنید و شما می توانید یکی برای باز کردن درب.

شما همچنین می توانید نصب تصویری دوربین با میکروفن داخل خانه. این اجازه خواهد داد که شما را به نظارت بر کسانی که ممکن است مراقبت از پدر و مادر خود و یا ورود به خانه خود را. شما می توانید ببینید اگر پدر و مادر خود را در حال درمان به درستی صحبت به احترام و توجه به. شما باید حتی دوربین های قابل مشاهده به عنوان یک عامل بازدارنده برای نابکار رفتار است.

در نهایت, شما می توانید اضافه کردن یک سیستم امنیتی است که شما می توانید بازو و خلع سلاح از راه دور از تلفن خود را برای اطمینان از پدر و مادر خود و اشیاء با ارزش خود را در حال محافظت از خانه مزاحمان.

تبلیغات

5. در نظر گرفتن خانه های هوشمند مدیریت

به یاد داشته باشید آن روز هنگامی که سالمندان به حال مشکل با استفاده از تلویزیون از راه دور ترموستات رادیو یا تلفن key pad? آن روز بلند رفته است.

به عنوان سالمندان, سن, بینایی تحرک و مهارت کاربر می تواند بسیاری از کارهای روزمره تبدیل شدن به هر چیزی اما روال. خوشبختانه بسیاری از جدید خانه هوشمند فن آوری های مانند صدای دیجیتال دستیاران (آمازون الکسا یا گوگل, صفحه اصلی, به عنوان مثال) به طور چشمگیری تسهیل کارهای روزمره.

برای مثال سالمندان با دید ضعیف می تواند در حال حاضر به نوبه خود به تلویزیون و تغییر کانال های از دستیار صوتی دیجیتال. پدر و مادر خود را نیز می توانید تماس بگیرید تا شما را با یک روش ساده فرمان صوتی بدون نیاز به اشتباه از طریق دفترچه تلفن و یا کوچک صفحه کلید. نه تنها این, اما آنها همچنین می تواند به کنترل درجه حرارت و چراغ قفل و رادیو همه با فرمان صوتی. تمام کسانی که ویژگی های می تواند به طور مستقل زندگی در خانه بسیار آسان تر برای پدر و مادر خود را.

6. ارائه دستگاه های کمکی

بسیاری از سالمندان حرکت در خارج از خانه های خود را زیرا آنها بزرگ تر شدن آنها است. به جای آن سعی کنید با کمک به پدر و مادر خود را با داشتن خانه های خود را انطباق با نیازهای خود را. وجود دارد کشت از دستگاه های[6] است که واقعا می تواند کمک به آنها را جلوگیری از آسیب و زندگی را بسیار ساده تر به عنوان سن آنها در خانه های خود.

شاید یکی از مهم ترین است علاوه بر این از گرفتن میله در داخل حمام و توالت. همه ما می تواند لغزش در داخل و خارج از وان و گرفتن نوار نزدیک به معنای واقعی کلمه می تواند یک نجات دهنده زندگی برای سالمندان است.

تبلیغات

دیگر مفید ایدز شامل motion-sensing شیرهای آب (برای کسانی که مبتلا به ورم مفاصل و اختلال حافظه زیرا آنها به طور خودکار خاموش) قیمت محصولات توالت (تضمین بهداشت مناسب و کمک می کند تا کسانی که مشکل رسیدن و به طور چشمگیری کاهش عفونت ادراري است) و یک صندلی (باعث می شود آن را آسان تر برای تمیز کردن تمام نقاط بدن).

افکار نهایی

شما می توانید ببینید که حتی اگر شما زندگی می کنند در یکی دیگر از شهرستان و یا شما در محل کار یا مراقبت از بچه های خود را هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از راه هایی برای مراقبت از پدر و مادر خود را' سلامتی و شادی.

در حالی که هیچ چیز نمی تواند جایگزین یک آغوش و یک بوسه و یا شکستن نان با مامان و بابا گاهی اوقات آن را فقط ممکن نیست. فن آوری های انقلابی چگونه ما قادر به مراقبت و ارتباط برقرار کردن با پدر و مادر ما. شاید مهمتر از همه, آن را نیز به آنها توانایی به ماندن در خانه خود را بسیار طولانی تر نسبت به گذشته در حالی که حفظ عزت و استقلال خود را.

راهنمایی های بیشتر در مورد چگونه برای مراقبت از پدر و مادر پیری

عکس های اعتباری: لوگان ویور از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن