61 تازه COVID-19 موارد مثبت در Mysuru

میسور/Mysuru: Mysuru گزارش 61 تازه COVID-19 موارد مثبت امروز (8 ژوئیه) و ثبت چهار میر دیروز. تعداد کل مرگ و می

توسط PARINEWS در 18 تیر 1399

میسور/Mysuru: Mysuru گزارش 61 تازه COVID-19 موارد مثبت امروز (8 ژوئیه) و ثبت چهار میر دیروز. تعداد کل مرگ و میر در حال حاضر افزایش یافته است به 12.

با توجه به رسانه های دولتی بولتن منتشر دیروز, مجموع مثبت تا شب گذشته بود در 530. با 61 تازه موارد تعداد بالا خواهد رفت به 591. تا به حال 308 نفر مرخص شده و تا دیروز وجود دارد 210 فعال موارد و تعداد را تا 271. این آمار و ارقام باید به این تایید توسط Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar در روزانه خود را عصر رسانه بولتن.

امروز موارد گزارش شده از Rajivnagar ، Surya طرح در Srirampura جدید Kantharaj Urs جاده K. G. کپپل, Shanthinagar Azad نگر Maruti طرح CHC Jayanagar, Kuvempunagar, Azzez Sait جاده اصلی در Shanthinagar, Gayathripuram, اسب دوانی چهارم Jyothinagar, Ramakrishnanagar, Jayadevanagar در KRS جاده Raghavendranagar, Kalyanagirinagar جدید خیابان Hinkal MMC تحت فارغ التحصیل خوابگاه Anandanagar V. V. Mohalla, Bannimantap, KSRTC انبار Bannimantap و در نزدیکی Jaganmohan کاخ.

همچنین موارد گزارش شده از دومین اصلی Bannimantap, Rajkumar جاده بامبو بازار Jalapuri پلیس چهارم Dattagalli, Sharadadevinagar, Kuvempunagar مرحله اول C طرح Bannimantap, پارک, جاده, لشکر Mohalla بالا تنش دو جاده در Vijayanagar مرحله دوم سیذارتا طرح و Vasu طرح در Ramakrishnanagar.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن