7 ویژگی های هوشمند شنوایی یادگیرنده

من به مدت پنج سال به عنوان یک متوسط و بالا مدرسه, معلم,, و من اغلب به گوش مردم صحبت کردن در مورد سبک های یادگی

توسط PARINEWS در 2 تیر 1399

من به مدت پنج سال به عنوان یک متوسط و بالا مدرسه, معلم,, و من اغلب به گوش مردم صحبت کردن در مورد سبک های یادگیری. "بتی است که یک یادگیرنده بصری. سام جنبشی. اما شنوایی یادگیرنده."

من تا به حال به عنوان خوانده شده هر گونه تحقیق در مورد سبک های یادگیری در آن زمان که از آن, آن را حس می کند. برخی از مردم به نظر می رسد برای یادگیری بهتر زمانی که آنها با دیدن چیزهایی که دیگران زمانی که آنها فعال و برخی از زمانی که آنها شنیدن چیز. من می دانم که من واقعا مبارزه وقتی کسی جادوها یک کلمه با صدای بلند. من هیچ ایده چه کلمه آنها املایی. من همیشه فقط بهانه ای است که من یک یادگیرنده بصری و نیاز آنها را به نوشتن برای من. اما هر حقیقت وجود دارد به سبک های یادگیری?

قبل از اینکه بپردازیم به ویژگی های هوشمند شنوایی یادگیرنده اجازه دهید یک گام به عقب و کشف آنچه تحقیقات می گوید در مورد سبک های یادگیری به طور کلی.

رد کردن سبک های یادگیری

در 1990s نیوزیلند مدرسه بازرس به نام نیل فلمینگ[1] آمد تا با یک پرسشنامه برای اندازه گیری مردم از سبک یادگیری ترجیحی. در حال حاضر به نام VARK, پرسشنامه, آن را هنوز هم مورد استفاده قرار امروز برای تشخیص اینکه مردم و بصری و شنیداری و خواندن/نوشتن یا جنبشی آموزان.

فلمینگ سبک های یادگیری نظریه محبوبیت بیش از چند دهه, اما هیچ مطالعات تایید مشروعیت خود را. در یک مطالعه توسط پولی Husmann و والری دین o'loughlin[2]آنها دریافتند که افرادی که استفاده خود را از سبک یادگیری ترجیحی نمی بینم هر گونه بهبود در نتایج یادگیری است. در وجود رابطه بین سبک یادگیری و یادگیری واقعی.

مطالعه دیگری که توسط ابی R. Knoll, Hajime Otani, رید L. Skeel و K. راجر ون هورن[3] همچنین نشان داد که سبک های یادگیری تا به حال هیچ رابطه ای با به یاد بیاورید. شرکت کنندگان که ترجیح یادگیری بصری نمی یاد تصاویر آنها را بهتر از کلمات آنها شنیده می شود.

تبلیغات

وجود دارد هیچ مدرکی وجود ندارد که سبک های یادگیری کمک به مردم یاد بگیرند و یا به یاد بیاورید. به جای آنها فکر شود باید به عنوان یک اولویت یادگیری. من ترجیح می دهم که مردم نوشتن چیز را برای من اما هیچ شواهدی وجود دارد که این باعث بهبود من به یاد بیاورید.

7 ویژگی های هوشمند شنوایی یادگیرنده

داشتن یک اولویت برای شنوایی در یادگیری به معنی شما جذب به سمت ارتباط کلامی. کتاب های صوتی و سخنرانی ها ممکن است خود را در فنجان چای به جای استفاده از نمودار و نمودار از یک یادگیرنده بصری.

بنابراین اگر شما فکر می کنم شما یک شنوایی یادگیرنده? بیایید می گویند شما یک استعداد برای پردازش های صوتی و ارتباطات می تواند چشم خود را و انتخاب کنید تا تمام جزئیات مهم یک سخنرانی یا کتاب صوتی. لیست زیر برای شما. در اینجا 7 ویژگی های هوشمند شنیداری زبان آموزان—افرادی که با استفاده از شنوایی خود را اولویت را به نفع خود.

1. آنها را در سبک های یادگیری با یک دانه نمک

این خرس تکرار. هیچ شواهدی وجود ندارد که مردم سبک های یادگیری تاثیر یادگیری خود را به طوری هوشمند شنوایی یادگیرنده قطعا طول می کشد و سبک های یادگیری با یک دانه نمک است.

فکر می کنم از آن به عنوان یک اولویت است. هوشمند شنیداری زبان آموزان می دانند که آنها ترجیح می دهند کتاب های صوتی و شنیدن همه چیز را با صدای بلند طوری که وجود دارد هیچ آسیبی تکیه به آن اولویت است.

فقط فکر نکنید که قصد خود را برای بهبود نمرات آزمون.

تبلیغات

2. آنها چگونه به خلاص شدن از حواس او را پرت

فقط به خاطر اینکه شما یک شنوایی یادگیرنده معنا نیست که شما می توانید از طریق الک کردن تعداد زیادی از شنوایی ورودی در یک بار. مهم نیست که یادگیری خود را اولویت مطمئن شوید که شما تلاش به محدود کردن حواس او را پرت.

شنوایی یادگیرنده ممکن است مبارزه به مطالعه در حالی که گوش دادن به موسیقی و یا مشکل در کار با این تلویزیون به دلیل آنها بسیار پذیرای شنوایی اطلاعات است. از این رو, شما باید در پیدا کردن یک محل آرام برای یادگیری بنابراین شما می توانید تمرکز تمام انرژی خود را بر روی هر آنچه در آن است شما در حال تلاش برای حفظ.

3. مطابقت آنها با یادگیری کار با سبک یادگیری

راز واقعی به بهبود خود را حفظ و به یاد بیاورید این است که برای مطابقت با آموزش کار با سبک یادگیری. هوشمند شنوایی یادگیرنده می داند بهترین زمان برای تکیه بر شنوایی یادگیری است. آنها همیشه پاییز پشت در گوش دادن. آنها استراتژی بهترین روش برای هر فرد در یادگیری به چالش بکشد.

برای مثال من ممکن است می دانم که من به نفع یادگیری بصری اما اگر من نیاز به حفظ خطوط من در یک بازی من ممکن است بهتر در خدمت ضبط دیگر شخصیت های خطوط بنابراین من می توانید تمرین گفت: خط من وقتی می شنوم من نشانه.

شاید من بیشتر جنبشی. این بدان معنا نیست که من را به حرکت را یاد بگیرند. در عوض من باید استراتژیک در مورد زمانی که و چگونه من اضافه کردن حرکت به فرایند یادگیری. آن را ممکن است حس را برای من برای حفظ کشور و یا کشورهای با رسم یک نقشه بزرگ و در حال اجرا به نقطه سمت راست وقتی کسی yells که موقعیت جغرافیایی. اما آن را نمی کند حس بسیار را به رقص در اطراف در حالی که من خواندن فوکو. این سبک یادگیری باید در خدمت هر آنچه در آن است که آموخته است.

به جای غذا به مردم آموزش تنظیمات ما باید مطابق با سبک یادگیری با این کار در دست است. از خودتان بپرسید "چه چیزی بهترین سبک (ویژوال شنوایی جنبشی خواندن/نوشتن) برای این خاص یادگیری کار؟"

تبلیغات

4. آنها با استفاده از صدای خود را

زبان آموزان شنوایی ممکن است نیاز به خواندن همه چیز با صدای بلند و یا گوش دادن به کتاب های صوتی به جای سکوت خواندن. اضافه کردن صدای خود را می تواند کمک به نوبه خود خواندن/نوشتن به شنوایی ورزش.

دریافت خلاق با آن است. اگر شما در نظر خودتان را به شنوایی یادگیرنده فکر می کنم از راه های مختلف برای اضافه کردن یک عنصر صوتی برای یادگیری خود را. آن را می خوانم. فریاد زدن آن است. آن را تبدیل به یک شعر. فقط نمی گیر در خواندن/نوشتن به سبک یادگیری هنگامی که شما ترجیح می دهید به شنیدن و گوش دادن.

5. آنها تمرین گوش دادن

هوشمند شنوایی آموزان را ندارد, گوش دادن برای اعطا. فقط به خاطر اینکه شما ترجیح می دهند شنوایی یادگیری معنا نیست که شما در آن بزرگ است. در عوض هوشمند شنوایی آموزان را اولویت خود را بهبود آن در طول زمان است.

تمرین مهارت های گوش دادن. به مردم توجه undivided خود برای روشن کردن آنچه شما فقط شنیده ام و چالش خود را به عنوان فعال و در حال حاضر شنونده را به عنوان ممکن است.

پرسیدن پرسش روشن و تکرار آنچه شما فقط شنیده ام به شما کمک می کند چگونه ارزیابی دقیق خود را گوش دادن است[4]. شما همچنین باید در انتقال آنچه که شما شنیده ام به دیگر سبک های یادگیری. آن را بنویسید و یا قرعه کشی آن را به عنوان تصاویر و نمودار و نمودار. که به ارمغان می آورد ما را به آینده از ویژگی های هوشمند شنیداری زبان آموزان.

6. آنها با استفاده از تمام سبک های یادگیری

هوشمند شنوایی آموزان با استفاده از تمام سبک های یادگیری. آنها ممکن است یک اولویت برای گوش دادن اما با استفاده از انواع ورودی ها کمک می کند تا بهبود حفظ و به یاد بیاورید.

تبلیغات

اگر شما در حال مطالعه برای یک امتحان نیست فقط خود را ضبط یادداشت های صوتی و یا گوش دادن به سخنرانی آنلاین. استفاده از مرتبا خواندن یادداشت های خود را با صدای بلند مسابقه خود را ایجاد و فعال بازی است که شما نیاز به حرکت در اطراف و آموزش مفاهیم به هم اتا قی خود را. این می شود به عنوان بسیاری از قطعات از مغز و بدن درگیر در یادگیری ممکن است که افزایش شانس خود را برای حفظ اطلاعات و acing امتحان است.

7. آنها منعکس کننده بر روی چه چیزی کار می کند و آنچه را نمی کند

هوشمند شنوایی آموزان نیز انعکاسی و خود-آگاهی زبان آموزان. پس شما سعی کنید یادگیری استراتژی ارزیابی و منعکس کننده در مورد چگونه آن رفت. آیا شما در حفظ و به عنوان اطلاعات آنجا که شما می خواهم امیدوار ؟ ساخت و موفقیت های خود را و تغییر استراتژی هنگامی که یک سبک یادگیری کار نمی کند برای شما.

هوشمند شنوایی در یادگیری است که واقعا فقط آموزش هوشمند. ایجاد یک برنامه بازی است که با استفاده از چندین مناسب سبک های یادگیری. سپس به دنبال از طریق با از بین بردن حواس او را پرت و مطالعه قلب خود را. پس از ارزیابی چقدر شما را حفظ کرده ایم منعکس چه کرد و چه نکرد. سپس اصلاح طرح بازی خود را برای موفقیت بیشتر در زمان آینده.

افکار نهایی

این امر می تواند جادویی اگر سبک های یادگیری یک گلوله نقره ای برای یادگیری است. من دوست دارم که قادر به می گویند من یک یادگیرنده بصری و پس از آن قادر به یاد هر قطعه از اطلاعات فقط با دیدن آن به نمایندگی بصری. متاسفانه این نیست که در تمام, چطور سبک های یادگیری کار.

یادگیری پیچیده است و کثیف. فقط به این دلیل ما ترجیح می دهند یک سبک یادگیری به این معنی نیست که ما کمک می کند تا بهتر یاد بگیرند. آنچه ما واقعا نیاز به انجام آزمایش با سبک های یادگیری و سعی کنید برای مطابقت با حق سبک های یادگیری با هر یک وظیفه خاص.

شناخت سبک یادگیری خود مهم است. خوب است بدانید که چگونه شما ترجیح می دهید برای دریافت اطلاعات. فقط متوقف نمی وجود دارد. استفاده از اولویت خود را برای شنوایی یادگیری استراتژیک و زمانی که آن را حس می کند به انجام این کار.

راهنمایی های بیشتر برای زمانی که شما یک شنوایی یادگیرنده

عکس های اعتباری: Blaz Erzetic از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن