چگونه به یک برنامه ریزی و رسیدن به اهداف خود در زندگی

اگر شما 2020 اهداف احساس دور از دسترس در حال حاضر آن را کاملا قابل درک است. با بسیاری از تغییرات پیش بینی نشده

توسط PARINEWS در 29 خرداد 1399

اگر شما 2020 اهداف احساس دور از دسترس در حال حاضر آن را کاملا قابل درک است. با بسیاری از تغییرات پیش بینی نشده به دلیل COVID-19 آن دشوار می شود به می دانم که چگونه برای ایجاد یک طرح و چوب به آن.

این چیزی است که جهان ما این است که همیشه در حال تغییر است. بسیاری از زمان آن را نه بیش از حد قابل توجه و یا ما در رسیدگی به آن نسبتا خوب است.

خاص این چالش جهانی متفاوت است هر چند از آنجا که ما همه تحت تاثیر قرار. این باعث شده است که هرج و مرج برای اقتصاد ما امرار معاش و برنامه های اصلی ما برای سال. و این احساس قابل کنترل برای بسیاری از ما است.

آن را وسوسه انگیز فقط نشستن و صبر کنید. چرا که چگونه شما می توانید یک برنامه را هنگامی که شما نمی دانید که چه اتفاقی خواهد افتاد ؟ اما آن چیزی که تغییر کرده این است که توانایی ما برای انطباق و ما می توانیم با استفاده از این برای ایجاد اهداف جدید و ایجاد یک طرح است که برای ما کار می کند در حال حاضر.

ظرفیت برای تغییر رفتار ما چیزی است که ما همه به دنیا آمد. در واقع این یکی از بزرگترین ما در دوران کودکی هدیه. به عنوان یک کودک ما با استفاده از آن را به حرکت از خزنده به راه رفتن.

این همان مهارت ما با استفاده از برای شستن دست ما بیشتر و حفظ یک محیط امن فاصله فیزیکی. ما تمرین انعطاف پذیری هنگامی که ما تصمیم به تماشای اخبار و گوش دادن به یک مثبت پادکست به جای.

بسیاری از ما استفاده از این عضله به حرکت ما کار آنلاین در انزوا.

در واقع انعطاف پذیری رفتاری است که به عنوان یکی از پنج اصل برای رسیدن به موفقیت[1]. استفاده همراه با آگاهی حسی ما خودمان را حداکثر پتانسیل برای رسیدن به موفقیت است.

خبر خوب این است با استقبال از این انعطاف پذیری عضلات شما می توانید یک برنامه را در هر وضعیت. این شامل زمانی که شما احساس می کنید شما باید بدون کنترل بود و در حال حاضر. این فقط در مورد ماندن آگاه و تطبیق به عنوان شما بروید.

در اینجا چگونه برای شروع.

1. طرح خود را در نتیجه برای سال

آغاز با پایان را در ذهن و عقب افتاده است که به خوبی شناخته شده استراتژی برای رسیدن به موفقیت است. به اشتراک گذاشته شده توسط استفان کاوی در کتاب 7 عادت های بسیار موثر مردم آن است که یک عادت است که آزمون زمان ایستاده بود.[2]

تبلیغات

بدون دانستن هدف ما آن غیر ممکن است به اندازه کافی طرح و یا نفوذ بیش از آنچه که ما رسیدن به.

این بسیار موثر عادت ضروری است حتی در وضعیت فعلی. بدون توجه به آنچه اتفاق می افتد در محیط خارجی شما هنوز هم می توانید تصمیم بگیرید که در یک نتیجه شما می خواهید.

به عنوان شما را در این روشن و نوشتن آن شما شروع به توجه به فرصت هایی برای کمک به شما در رسیدن به آن.

2. واقع بینانه باشد

هنگامی که به شما در تنظیم اهداف خود را در نظر بگیرید که آیا این بازه زمانی واقع بینانه است. گاهی اوقات ما مهلت می تواند یک کمی بیش از حد تنگ و بسته به چیزهایی که خارج از کنترل ما است.

این به این معنا نیست که ما نمی تواند رسیدن به آنها.

بر اساس انتخاب خود را از استراتژی ها و حجم کار خود را, شما ممکن است قادر به ملاقات بسیار کوتاه مهلت. نگاهی معقول و منطقی نگاه در هدف خود را و تصمیم بگیرید که اگر جدول زمانی واقع بینانه است. اگر نه تغییر مهلت.

3. همین حالا نقشه خود را طرح

این یکی از بزرگترین اشتباهات من در هر زمان در طول هر سال است. از طریق میل به یقین مردم نقشه از برنامه های خود را برای کل سال هر مرحله مستند ماه به ماه. نقشه برداری از کل سال است و احتمالا به همین دلیل بسیاری از مردم کمپرسی برنامه های خود را در طول بحران.

اگر ما در انجام این کار ما را ترک هیچ فضایی برای تطبیق همانطور که ما حرکت رو به جلو و آن را محدود ما بالقوه است.

همانطور که ما شروع به اقدام مغز ما و ما تغییرات محیط خارجی. این به این معنی ما آگاه به فرصت بیشتری است که می تواند کمک به ما برای رسیدن به حتی بیشتر. اما ما مجبور به ترک اتاق را برای این احتمال است.

هنگامی که ما را به برنامه ما با استفاده از تکه های کوچکتر و مهلت. این برگ های اتاق را برای تنظیم و ما حداکثر رساندن دامنه برای موفقیت است.

4. خود را اول 90-طرح روز

این به این معنی chunking اهداف خود را به 90 روز طرح تنها به صورت اولیه خود را در سه ماهه. به شما به عنوان انجام این کار شما را ترک اتاق بود و سازگار با هر چه می آید.

تبلیغات

طول می کشد تا 90 روز به ساخت شتاب. این به این معنی آن را به مدت سه ماه برای دیدن یک نتیجه از یک استراتژی استفاده می کنیم. این یک ناخودآگاه مفهوم, اما ما می توانیم آن را آگاهانه کمک به ما ماندن در مسیر و حرکت رو به جلو است.

خود را تقسیم سال به چهار چهارم شروع از جایی که شما در حال حاضر. سپس برای هر یک از 12 ماه با هدف تصمیم می گیرید چه نتایج نیاز به زمانی در 90 روز تنها.

نوشتن اهداف و تصمیم بگیرید که کدام استراتژی استفاده کنید.

5. تکه های آن را به اول ماه

اندازه های مختلف تکه از اطلاعات ایجاد انگیزه در افراد متفاوت است. برخی از مردم احساس می کنند مجبور بیشتر با تصویر بزرگ گل. دیگران بیشتر احساس انگیزه کوتاه مدت اهداف است.

کسانی که عشق بلندمدت تمایل به تکه اهداف و ممکن است اتفاقی در عمل است. کسانی که عاشق جزئیات پیدا کردن آن را دشوار برای دیدن تصویر بزرگ و می گیر.

موفق ترین راه برای ایجاد یک طرح است که به استفاده از هر دو بزرگ و کوچک تکه.

توسط chunking اهداف خود را به آنچه شما در رسیدن به در ماه اول, شما می توانید احساس یک حس موفقیت بسیار زودتر. این شما را نگه می دارد در هدف و شما را تشویق به دستیابی به بیشتر.

بررسی خود را از 90 روز به اهداف و تعیین اهداف برای ماه اول که چین با آنها. نوشتن آنها را در برنامه ریز خود را برای کمک به آنها را در ذهن خود را.

6. شکستن آن را پایین دوباره

توجه کنید که چگونه ما تنها به اهداف تعیین شده برای "اولین" و این شامل ما هفته اول.

این یک تمایل طبیعی به می خواهید برای برنامه ریزی کردن تمام ماه ها نیست. این به طور جدی می تواند نگه داشتن شما گیر کرده و یا قرار دادن بیش از حد فشار زیادی بر روی شما است.

به علاوه به یاد داشته باشید وجود دارد این است که همیشه بیش از یک راه برای دستیابی به چیزی است. فرصت وجود دارد و ما حتی نمی خواهد ببینید تا زمانی که ما به دست آورده ام چیز دیگری است. این به این معنی اگر ما نقشه ماه را, ما می توانیم خودمان را محدود.

تبلیغات

تعیین اهداف فقط برای هفته اول و برگ انبوه برای اتاق های پیش بینی نشده و این بدان معناست که ما می توانیم آن را با توجه به شرایط در حال تغییر. آن را نیز بدان معنی است که ما می توانید احساس خوبی در مورد خودمان را در پایان هفته به ما نگاه کنه. ذهن ناخودآگاه ما را دوست دارد که!

نوشتن نتایج در هفته اول به برنامه ریز خود را کمک خواهد کرد که شما در رسیدن به اهداف خود را برای این ماه است.

7. طرح و ساختار خود را هفته

این است که در آن بسیاری از مردم می آیند کردن آهنگ به خصوص زمانی که همه چیز به سرعت در حال تغییر.

با یک لیست از اهداف و هیچ ساختار به دنبال هر هفته آن را آسان برای تبدیل شدن به پریشان. اگر ما طرح نیست هر روز ما می تواند یک هفته تمام احساس ما به جایی نمیرسد.

ساختار ما در هفته و تشکیل یک روال نیز می تواند تا حد زیادی سلامت ما را بهبود بخشد. برخی از این مزایا عبارتند از بهتر سطح استرس و خواب بهتر[3].

هنگامی که ما ساختار هر هفته و روز ما احساس می کنیم در حال گرفتن جایی. این انگیزه ما را به نگه داشتن رفتن حتی زمانی که غیر منتظره ناشی می شود.

نوشتن یک برنامه در مجله خود را برای آنچه شما انجام خواهد داد هر روز از هفته را برای رسیدن به اهداف خود. این جایی است که شما می توانید نمودار آن را در یک جدول زمانی روزانه و ایجاد یک روال.

8. منعکس کننده و تنظیم مجدد برنامه خود را

این چیزی است که من پیشنهاد می کنم شما حداقل در پایان هر ماه. اما زمانی که همه چیز به سرعت در حال تغییر لازم است برای انجام این کار بیشتر.

با استفاده از آگاهی و انعطاف پذیری به طور منظم, ما می توانید بیشتر از هر موقعیتی به دنبال در چگونه ما می تواند تغییر کند. ما می توانید تنظیمات را سریع به نگه دارید تا با محیط خارجی و چیزهایی که ما هیچ کنترل بیش از است.

ما نیز قادر به ببینید که در آن اشتباهات ساخته شده اند و یا اگر ما می توانید نیشگون گرفتن و کشیدن چیزی کمی برای به حداکثر رساندن نتایج.

این است که چرا ما نمی نقشه سال ، آن را به ما می دهد انعطاف پذیری بیشتری برای پاسخ مثبت به تغییرات خارجی.

تبلیغات

در پایان هر ماه و یا بیشتر به طور منظم اگر شما نیاز به دنبال چه می کرد و چگونه شما می توانید بیشتر از آن. در نظر بگیرید چه کار نمی کند و چگونه شما می توانید آن را تغییر دهید. ببینید چه چیزی شما نیاز به شروع به انجام یا توقف انجام می دهند.

سپس نوشتن طرح های خود را برای هفته بعد و یا اهداف زیر ماه شامل این تغییرات است.

9. شستشو و تکرار

هنگامی که شما در رسیدن به پایان خود را در 90 روز, شستشو و تکرار. ایجاد یک طرح برای زیر سه ماه و تکه اهداف خود را در دقیقا به همان شیوه.

به عنوان شما همچنان به انجام این کار, شما متوجه خواهد شد شما افزایش شتاب شما در حال حاضر ساخته شده است. شما احساس یک حس موفقیت و این را تحريك شما به انجام بیشتر.

شما ممکن است متوجه این مرحله است که برخی از اهداف خود ممکن است کمی تغییر کرده و این خوب است. به یاد داشته باشید که شما را به اقدامات جدید آگاهی خود را گسترش می دهد برای دیدن بالقوه جدید. این ممکن است خود را تغییر دهید, کوتاه مدت اهداف از آنجا که شما پیدا کرده اند چیزی بهتر است.

که چیز خوبی است و همه بخشی از انعطاف پذیر بودن تا با آن اجرا کنید.

افکار نهایی

این که آیا شما در حال حاضر در حال گشت و گذار در COVID-19 بحران یا چالش دیگر به طور کامل, شما هنوز هم می توانید برنامه را تنظیم.

بیشتر از این برنامه ریزی بدون انعطاف پذیری می تواند در راه در هر شرایط. این شامل زمان خوبی است چرا که هیچ چیز ثابت است.

به عنوان شما برنامه ای که اجازه می دهد فضا برای تنظیم مجدد برای تغییرات خارجی شما در پیدا کردن نتایج خود را در حال خوش تعجب آور است.

راهنمایی های بیشتر در مورد چگونگی ساخت یک برنامه

عکس های اعتباری: Felipe Furtado از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن