N. R. Subbarao پارک در Nivedithanagar نوبت زشت

Dasara گل نشان می دهد برنده رقابت در حال حاضر eyesore; ساکنان شکایت از مالیات دهندگان " پول هدر رفتن میسور/Mys

توسط PARINEWS در 13 تیر 1399

Dasara گل نشان می دهد برنده رقابت در حال حاضر eyesore; ساکنان شکایت از مالیات دهندگان " پول هدر رفتن

میسور/Mysuru: یک پارک شهری در مکان ها و فضاهای سبز خود را کنار بگذارند برای انسان لذت و تفریح و سرگرمی. آنها باید نیمکت برای مردم به نشستن و لذت بردن از طبیعت در طول صبح و شب پیاده روی و تجهیزات بازی برای کودکان است.

اما N. R. Subbarao پارک در Nivedithanagar در MCC Ward, No. 45 در نظر گرفته به عنوان یکی از بهترین پارک ها در شهر که در آن استفاده می شود مورد علاقه پارک برای مردم Sharadadevinagar, Janata ناگار Bogadi, Bogadi 2 مرحله Kuvempunagar و Ramakrishnanagar در حال حاضر تبدیل زشت به علت عدم تعمیر و نگهداری.

این پارک تا به حال موفق به کسب مقام اول در Dasara گل نشان می دهد رقابت است. N. R. Subbarao پارک گسترش حدود هفت هکتار زمین و متشکل از تجهیزات بازی کودکان, تجهیزات بدنسازی, موسیقی چشمه و مسیرهای پیاده روی که در حال حاضر نابود شده اند گفت: ساکنان به SOM.

آنها ادعا شده که هر چند دوربین های مدار بسته نصب شده در پارک وجود ندارد و ضبط تسهیلات و آن را بسیار دشوار است بدانید که تا به حال وارد پارک. آنها همچنین گفت که چند روز پیش سه دوچرخه و یک تلفن همراه به سرقت رفته بودند از پارک محل و با هیچ دوربین مدار بسته ضبط شده پلیس نیز پیدا کردن آن دشوار است برای ردیابی و دستگیر کردن مجرمان است.

از بین رفته رادیو و ساعت: Manchegowda ساکن که frequents پارک گفت که یک رادیو همراه با بلندگو قرار بود در پارک به صورت صبح و عصر واکر برای گوش دادن به اخبار و موسیقی آرامش بخش. اما نه رادیو و نه سخنرانان مشغول به کار هستند پس از حدود 10 ماه او اضافه شده است. در ادامه او گفت که lakhs روپیه صرف شد برای نصب لامپ و بلندگو در پارک اما همه سخنرانان شکسته در حال حاضر و سیم اتصال لامپ تبدیل شده اند برهنه و بدون عایق است که ممکن است در نتیجه مرگ و میر اگر کسی را لمس سیم است.

او در ادامه گفت که بازی و تجهیزات بدنسازی در پارک در حال گرفتن زنگ زده به دلیل عدم نگهداری و افزود که وجود دارد این است که هیچ کس به مراقبت از مشکلات. وجود دارد صدها نفر از زنان و شهروندان ارشد که فرزندان خود را به بازی در پارک, در حالی که بسیاری از استفاده از تجهیزات سالن های بدنسازی برای ورزش روزانه او گفت و خواستار Mysuru شهرستان شرکت (MCC) به مقامات بازرسی پارک.

یکی دیگر از ساکنان Basavaraju گفت که وجود دارد جذاب است که ساعت نصب شده در وسط پارک تبدیل شده است که از بین رفته پس از سال های بسیاری است. بسیاری از صبح و شب واکر حتی سعی کردم برای قرار دادن باتری به ساعت اما بیهوده به عنوان ساعت نه تابع به دلایل فنی و پشیمان که پارک بود که صعود وهله اول برای تمیزی و زیبایی نابود شده است با توجه به مطلق انگاری توسط MCC.

موسیقی چشمه گرفتن از آنها ، Kantharaju یکی گفت که چشمه های موسیقی ساخته شد و چند سال به عقب اما هنوز هم در انتظار افتتاح آن و ادعایی که در مورد Rs. 65 لاخ صرف شده برای چشمه های موسیقی است که در حال حاضر نابود شده است آن را به عنوان استفاده نمی شود.

اشاره به این که Rs. 50 لاخ صرف شد از چشمه های موسیقی و Rs. 15 لاخ به وضع چمن و نصب نیمکت ، Kantharaju گفت که تقریبا تمام نیمکت های شکسته شده و کاشی های کف آمده اند از کنار بیان کرد که حتی چمن گذاشته شده است unscientifically.

او در ادامه گفت که چمن رشد کرده بر روی چمن است که ممکن است جذب خزندگان و حشرات و اضافه کرد که حتی هیئت مدیره بیان کرد در مورد کار گرفته شده تا هزینه کار می کند و اطلاعات دیگر شده است نصب شده است که افزایش شک و تردید است.

در ضمن Corporator Nirmala Harish گفت که توسعه این نسخهها کار از پارک متوقف شد زیر مستند شده و اضافه شده که ساخت و ساز از چشمه های موسیقی به اتمام است و خواهد بود افتتاح به زودی. او در ادامه گفت که دوربین مدار بسته نصب شده بود با کمک یک اهدا کننده وجود دارد و نه ضبط تسهیلات از آغاز و افزود که او می خواهد سعی کنید بهترین خود را برای نصب ضبط تسهیلات برای دوربین های مدار بسته نصب شده در پارک. حاکی از این است که پول مالیات دهندگان رفته برای زباله های ساکنان را به مقامات مربوط به برداشتن قدم برای حفظ پارک و کامل همه ناقص کار گرفته شده در این پارک است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن