7 موثر ترین مشکل حل تکنیک های که مردم هوشمند استفاده

مشکلات را طبیعت مشکل ساز است. وجود دارد مشکلات زندگی مشکلات کار, خلاق, مشکلات, و مشکلات ارتباط است. زمانی که م

توسط PARINEWS در 6 خرداد 1399

مشکلات را طبیعت مشکل ساز است. وجود دارد مشکلات زندگی مشکلات کار, خلاق, مشکلات, و مشکلات ارتباط است. زمانی که ما خوش شانس شهود طول می کشد و ما برای حل مشکل حق دور. زمانی که ما خیلی خوش شانس ما گیر کرده.

ما صرف ممکن است هفته ها یا حتی ماه ها نگرانی بیش از چگونه برای نوشتن این مدت مقاله خارج شدن از بدهی و یا پیروزی عشق از زندگی ما است. اما به جای نگرانی بیایید نگاهی به برخی از موثر حل مشکل تکنیک های است که مردم در دانش تکیه می کنند.

افکار در مقابل ارزیابی

این مهم است به درک و جداگانه در دو مرحله قبل از خلاقیت ما نگاه موثر حل مشکل تکنیک های. افکار مانند طوفان مغزی. این مرحله از خلاقیت که در آن ما به دنبال به عنوان بسیاری از راه حل های ممکن به عنوان ما می تواند از فکر می کنم. هیچ قضاوت یا ارزیابی ایده در این مرحله است. بیشتر و بیشتر است.

پس از ما آمده ایم تا با راه حل به عنوان بسیاری که ممکن است تنها پس از آن می تواند ما را در حرکت بر روی ارزیابی مرحله. این است که هنگامی که ما تجزیه و تحلیل هر راه حل ممکن و فکر می کنم در مورد چه کار می کند و چه چیزی نیست. در اینجا هنگامی که تمام کسانی که ایده های خوب از افکار افزایش به بالا و عجیب و غریب و غیر عملی هستند رها شده است.

7 مشکل حل تکنیک های که کار می کنند

هر کس به روش های مختلف حل مشکلات است. برخی از خلاق تر هستند برخی از آنها بیشتر سازمان یافته است. برخی ترجیح می دهند به کار بر روی مشکلات به تنهایی دیگران با یک گروه. بررسی کنید مشکل حل تکنیک های زیر کلیک کنید و پیدا کردن یکی که با این نسخهها کار برای شما.

1. تکیه بر پیراهن خود را

اول ما هفت مشکل حل تکنیک است که به اطراف خود با مردم به شما اعتماد. گاهی اوقات مشکلات می تواند حل شود اما بار دیگر شما نیاز به برخی از کمک.

وجود یک مفهوم به نام ظهور که شروع به توضیح دهد که چرا گروه ممکن است بهتر است برای انواع خاصی از حل مشکل است. Steven Johnson توصیف ظهور به عنوان پایین تا سیستم سازمان است.[1] مثال مورد علاقه من است یک کلونی مورچه. مورچه ها لازم نیست که یک رئیس جمهور یا رئیس گفتن آنها چه باید بکنید. به جای پیچیده سازمان از مورچه ها بیرون می آید و هر فردی مورچه فقط خود را انجام بیولوژیکی سرنوشت.

گروه خلاقیت همچنین می توانید در اورژانس با کیفیت. زمانی که افراد واقعا گوش دادن به پشتیبانی و اضافه کردن بر روی هر یک از دیگر ایده های مبلغ این گروه خلاقیت می تواند خیلی بیشتر از آنچه که هر فرد می تواند ایجاد کرده خود به خود.

تبلیغات

بنابراین اگر شما در حال تلاش برای حل مشکل شما ممکن است بخواهید برای پیدا کردن یک گروه از مردم با آنها شما می توانید همکاری, بنابراین شما می توانید شروع به برگردان های ترسناک با آنها در مورد راه حل های ممکن است.

2. تنظیم احساسات خود را

بعد از حل مشکل تکنیک این است که صادقانه در مورد چگونه شما احساس. ما نمی توانیم مشکلات را حل کند به عنوان کارآمد که ما استرس و یا ناراحتی پس از شروع با برخی عاطفی خود آگاهی می رود راه طولانی در کمک به ما مشکل را حل کند.

دکتر دانیل سیگل معروف به ما می گوید به "نام آن را به طعم آن است." [2] او صحبت کردن در مورد نامگذاری احساسات ما ارائه می دهد که ما شانس بهتری برای تنظیم خودمان. من می دانم که من تاکید دارم یا ناراحت اگر من می خواهم برای آرام کردن سرعت به منظور رسیدن به یک مطلوب تر حل مشکل دولت است.

پس از شما می دانید که چگونه شما احساس شما می توانید مراحل برای تنظیم آن احساس است. اگر شما احساس استرس یا ناراحتی شما می توانید یک پیاده روی را امتحان کنید یا تمرینات تنفسی. تمرکز حواس تمرین نیز می تواند کمک به شما دست آوردن مجدد خود را حس حضور.

3. گوش دادن

یکی از چیزهایی که خوب مشکل حل کننده انجام دهید این است که گوش دادن. آنها را جمع آوری تمام اطلاعات آنها می توانند و مراحل آن را به دقت حتی قبل از تلاش برای حل مشکل.

آن را وسوسه انگیز برای پرش به سمت راست و شروع به حل مشکل قبل از دامنه مشکل روشن است. اما این یک اشتباه است.

هوشمند مشکل حل کننده با دقت گوش دادن به منظور دریافت به عنوان بسیاری از نقاط از نظر و دیدگاه را به عنوان ممکن است. این اجازه می دهد تا آنها را برای به دست آوردن درک بهتری از مشکل این است که آنها را می دهد یک مزیت بزرگ در حل این مشکل است.

4. برچسب نمی کند و ایده های بد در عین حال...

چهارم از هفت مشکل حل تکنیک است برای جمع آوری به عنوان بسیاری از راه حل های ممکن است به عنوان شما می توانید. وجود دارد هیچ ایده های بد ،

تبلیغات

فکر می کنم به دو مرحله از خلاقیت است. زمانی که ما در افکار ما نباید ارزیابی هر یک از دیگر ایده های ورودی و راه حل های ممکن است.

زمانی که ما ارزیابی, قضاوت و انتقاد در طول افکار ما سهوا مانع خلاقیت است. یکی ممکن است نتیجه ارزیابی در طول افکار خلاق است سرکوب.[3]

هنگامی که کسی در پاسخ به فرد دیگری خلاق ورودی با قضاوت یا انتقاد خلاق سرکوب می تواند رخ دهد اگر کسی تا به حال این ایده تعطیل از آنجا که قضاوت یا انتقاد.

تصور کنید که شما در یک جلسه طوفان مغزی راه هایی برای افزایش تعداد فروش خود. به شما پیشنهاد استخدام یک عضو جدید تیم اما همکار خود را رول چشمان خود را و می گوید که نمی تواند اتفاق می افتد از آنجا که تعداد در حال حاضر پایین است.

در حال حاضر همکاران خود را ممکن است 100 ٪ درست است. اما نظر خود را ممکن است شما را تعطیل و برای بقیه جلسه که بدان معنی است که تیم خود را برنده نمی شود هر بیشتر راه حل های ممکن است از شما.

اگر همکار شما در حال انتظار برای ارزیابی شایستگی از ایده های خود را تا بعد از جلسه تیم خود را می تواند آمد تا با راه حل های ممکن برای خود زمان مشکل است.

در طول افکار مرحله بیشتر و بیشتر است. ما می خواهیم به عنوان بسیاری از ایده هایی که ممکن است پس از رزرو ارزیابی تا زمانی که هیچ بیشتر ideating چپ انجام دهید.

یکی دیگر از ترفند برای بهتر ideating است به "بله و" ایده های یکدیگر را[4] در بداهه وجود دارد یک اصل شناخته شده به عنوان "بله." این بدان معنی است که یک improviser باید موافق با دیگر ایده برای صحنه و سپس اضافه کردن یک جدید, جزئیات بر روی این واقعیت است که.

تبلیغات

برای مثال اگر کسی بگوید: "من می توانم شنیدن خود را با صدای بلند موسیقی" فرد دیگر نیاز به رفتن همراه با آن ایده و سپس اضافه کردن بر روی آن. آنها ممکن است می گویند "ببخشید من به نوبه خود آن را, اما من فکر نمی کنم هر کس دیگری در اینجا در این باشگاه را خوشحال خواهد کرد."

در حال حاضر روی صحنه است جالب است. ما در یک باشگاه و DJ در حال رفتن به نوبه خود موسیقی پایین. بازی "بله و" با هر یک از دیگر ساخته شده صحنه بهتر با پر کردن در جزئیات بیشتر در مورد که و که در آن improvisers هستند.

بله ف همچنین با این نسخهها کار به خوبی در افکار جلسات. از آنجا که ما در حال حاضر تاسیس که ما نباید ارزیابی ایده های یکدیگر را هنوز بله ف به ما می دهد چیزی است که ما می توانید انجام دهید. ما می توانید ببینید محاسن هر یک از ایده های دیگر و سعی کنید برای ساخت بر روی آنها. این را همه ما ممکن است راه حل های بیشتر به طور کامل متوجه شدم از ساده فهرست لباس های شسته شده.

5. رویکرد مشکلات با بازیگوشی

نزدیک شدن به حل مشکل بیش از حد به طور جدی می تواند مشکل را تشدید کند. گاهی اوقات ما بیش از حد تثبیت شده بر روی پیدا کردن راه حل ها و از دست دادن حس بازیگوشی و سرگرم کننده است.

آن را حس می کند. زمانی که مهلت و مردم شمارش ما می توانید سعی کنید به زور راه حل اما به پله و با نزدیک شدن مشکلات از بیشتر شوخ چشم انداز می تواند منجر به راه حل های نوآورانه.

فکر می کنم در مورد چگونه کودکان رویکرد حل مسئله. آنها لازم نیست که ثروت عقل است که چندین دهه بر روی این سیاره را. آنها به بازی در اطراف و سعی کنید از تخیلی و گاهی غیر عملی روش.

که برای حل مشکل. به جای محدود کردن خودمان به چه چیزهایی باید همیشه انجام شده است یک حس بازی و بازیگوشی می تواند ما را به واقعا نوآورانه, out-of-the-box راه حل.

6. اجازه دهید ذهن ناخودآگاه پرسه زدن

این ممکن است به نظر درست نميرسد اما روش دیگری را امتحان کنید زمانی که شما را تبدیل به بیش از حد تثبیت شده بر روی یک مشکل است که به یک استراحت به اجازه دهید ناخودآگاه ذهن را بیش از یک بیت.

تبلیغات

ما آگاهانه مغز فقط می تواند مسئولیت رسیدگی به یک مقدار محدود از اطلاعات در یک زمان. علاوه بر آن انرژی طاقت فرسا به استفاده از مغز آگاه ما برای حل مشکل. فکر می کنم در مورد زمانی که شما مطالعه برای یک آزمون. آن را تخلیه.[5]

اما ما در شانس هستید. وجود دارد یکی دیگر از بخشی از مغز ما که نیست تخلیه و می توانید تن اطلاعات بیشتر در یک زمان—ناخودآگاه ما.

این است که چرا شما می آیند تا خود را با بهترین ایده ها در حمام و یا در راه خود را به محل کار و یا در حالی که شما در حال دویدن. هنگامی که شما خود را آگاهانه مغز استراحت خود را ناخودآگاه شانس به غربال کردن از طریق انبوهی از اطلاعات برای رسیدن به راه حل است.

آن چه من نوشتن مقالات من. با من خودآگاه مغز من فکر می کنم که در مورد مقاله من قصد دارم به نوشتن. مشکل من این است که چگونه به آن را بنویسید تا هنگامی که من فکر می کنم با دقت در مورد این موضوع من را به یک استراحت. سپس ساختار منابع محتوا و گاهی تعبیر اتفاق می افتد در متناسب و شروع می شود در حالی که من فکر کردن در مورد این مقاله در همه. این اتفاق می افتد زمانی که من در رختخواب دراز کشیده, دوش گرفتن و راه رفتن در جنگل.

مهم این است که در عادت تمرین این تناوب بین خودآگاه و ناخودآگاه حل مشکل و کاملا به زور نیست راه حل. گاهی اوقات شما فقط نیاز به استراحت کمی.

7. بود پرده

گذشته از مشکل حل تکنیک اتفاق می افتد در طول ارزیابی مرحله. اگر ما در حال رفتن به زمین در بهترین راه حل ممکن برای مشکلات ما باید قادر به آشکارا و صادقانه ارزیابی ایده ها.

در ارزیابی مرحله نقد و بازخورد نیاز به تحویل داده می شود صادقانه و با احترام. اگر یک ایده کار نمی کند که نیاز به روشن ساخته شده است. هدف این است که همه باید در مورد مراقبت از و به چالش کشیدن یکدیگر. این باعث ایجاد یک محیط که در آن مردم را از خطرات و همکاری کنند زیرا آنها اعتماد که هر کس بهترین منافع خود را در ذهن و رفتن به جلو و هر مشت.

افکار نهایی

به منظور به آمده تا با بهترین راه حل برای مشکلات افکار و ارزیابی باید به دو مرحله مجزا در فرایند خلاق است. سپس شما باید به شیر به برخی از تکنیک های فوق به ایده های خود را سازمان یافته و مشکلات خود را حل.

امیدوارم این هفت مشکل حل تکنیک های خود را کمک خواهد کرد مشکلات کمتر شود و...مشکل ساز است.

راهنمایی برای حل مشکل

عکس های اعتباری: Daria Nepriakhina از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن