7 تریلر های جدید برای تماشای این هفته

HBO حداکثر این است که در اینجا و در حالی که من هراس راه های AT&T به ناچار خراب HBO من در واقع می خواهم یک

توسط PARINEWS در 17 خرداد 1399

HBO حداکثر این است که در اینجا و در حالی که من هراس راه های AT&T به ناچار خراب HBO من در واقع می خواهم یک مقدار زیادی در مورد این سرویس جدید است. این برنامه به مراتب بهتر به مرور از Netflix بکشد به لطف سرپرستی برجسته. اما standout به من شده است که خدمات بسیاری از استودیو Ghibli فروشگاه فیلم که نیست قبلا موجود بوده به جریان.

من به تماشای همسایه من Totoro برای اولین بار در سال بیش از آخر هفته. داستان این است که ساده تر از من به یاد (شاید بیش از حد ساده است!), اما داستان خیلی جذاب تر از من به یاد هم. واقعا کپسوله چه Ghibli ادامه خواهد داد به انجام این کار به خوبی در بعد فیلم — ساخت جهان است که احساس واقعی و عجیب و expansively جادویی همه در یک بار.

همکار من سام Byford نوشت: استارت راهنمای Ghibli فیلم اگر شما فقط در حال غواصی در. من را دیده اند بسیاری از این فیلم نشده است و این به من هیجان زده برای دیدن بیشتر.

اتمام هفت تریلر از این هفته و هفته گذشته به شرح زیر است.

Lovecraft کشور

Lovecraft کشور یکی از جذاب ترین نشان می دهد در آینده HBO. مجموعه شرح سه نفر از مسافران در یک سفر از طریق Jim Crow امریکا که باید برای مقابله با تهدید نژادپرستانه و افزود وحشت از Lovecraftian هیولا (که به نظر می رسد مانند یک برنامه به طور بالقوه راه فوتی و فوری به آدرس Lovecraft را نژاد پرستی, بیش از حد, به عنوان برخی از های اخیر سازگاری انجام داده اند). شروع نشان می دهد برخی از زمان در ماه اوت است.

Star Wars: Jedi معبد چالش

دیزنی در زمان فرمول در پشت افسانه های مخفی در معبد و ساخت جنگ ستارگان مضمون چالش در اطراف آن, بنابراین من به تصور این خواهد بود یک ضربه از یک بچه را نشان می دهد. تریلر نیست و برجسته کردن آن, اما, او نشان می دهد که توسط احمد که ابراز جار Jar. سری برنامه ریزی شده بود به اولین بازی این هفته, اما آن را تحت فشار قرار دادند به ژوئن 10th.

دست Juneteenth

دست Juneteenth یک نسل درام در مورد یک مادر و دختر در تلاش برای برنده شدن در یک مراسم مجلل در تگزاس و اهداف مختلف این دو در پیدا کردن موفقیت است. این فیلم در برخی از بررسی مثبت پس از آن برای اولین بار در ساندنس و آن را در حال حاضر عنوان برای انتشار گسترده ای در جاست, ژوئن 19th.

ما Freestyle عشق عالی

در حالی که همیلتون ضبط رفتن به دیزنی Plus ماه آینده این مستند در مورد عشق آزاد عالی هیپ-هاپ تریک گروه شرکت-ایجاد شده توسط Lin-مانوئل میراندا زمین خواهد شد در درجه اول دیزنی متعلق به Hulu. به نظر می رسد سرگرم کننده و مانند آشکار دیده بان برای کسانی که نمی توانند به اندازه کافی از میراندا. این مستند قرار بود به بیرون می آیند اما گروه تصمیم به تاخیر در انتشار آن به منحرف کردن اذهان از موضوع زندگی جنبش و جاری تظاهرات علیه خشونت پلیس در سراسر ایالات متحده است.

پری میسون

در اینجا یکی دیگر از نگاه HBO را راه اندازی مجدد پری میسوناست که Matthew Rhys بازیگران به عنوان کارآگاه کلاسیک (بریده بریده وکیل) در آنچه به نظر می رسد مثل یک بازی واقعا سرگرم کننده و کلاسیک مدل دهید whodunnit سری. این آغاز بکار ژوئن 21.

املا رویای

Netflix یک مستند در آینده در مورد موسسه ملی املا زنبور عسل با تمرکز بر چگونه و چرا هندی آمریکایی که اغلب در بالا آمده بیش از دو دهه گذشته است. از آن بیرون آمد در اوایل این هفته.

یک درخت ارایی

در اینجا چیزی است که غیر معمول برای این ستون: یک تریلر برای یک فیلم است که وجود ندارد. هفته گذشته آغازگر مدیر Shane Carruth منتشر شده این تقریبا ده پیر تریلر او قطع با هم (حداقل تا حدی با استفاده از عکس از فیلم های دیگر) برای کمک به توضیح آنچه در فیلم بعدی خود یک درخت اراییخواهد بود. متاسفانه این همه سال بعد از آن به نظر می رسد مانند ما هستید بعید است که تا کنون نتیجه نهایی. Carruth گفت: او را ترک فیلمسازی و او به نظر می رسد بسیار نا امید با هالیوود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن