7 راه قدرتمند برای غلبه بر موانع و پیروزی در زندگی

موانع هستند موانع است که جلوگیری از شما را از رسیدن به اهداف خود. آنها عوامل محدود کننده است که شما مانع از دس

توسط PARINEWS در 10 مرداد 1399

موانع هستند موانع است که جلوگیری از شما را از رسیدن به اهداف خود. آنها عوامل محدود کننده است که شما مانع از دستیابی به رویاهای مورد نظر و شما باید برای غلبه بر این موانع به حرکت بیشتر در زندگی است.

این به اندازه کافی برای تعیین اهداف; شما نیاز به عملی کردن اهداف خود است. آن است که در نقطه ای از اعدام که زندگی غیر قابل تحمل می شود به عنوان غیر منتظره موانع و موانع در راه.

آن است که کتمان حقیقت می گویند که هر موفقیت همراه با چالش است. چالش های آن اغلب به عنوان مشکلات شما نیاز به حل کند. اگر شما می توانید آنها را حل کند, سپس شما می توانید اطمینان که شما می توانید در رسیدن به اهداف خود.

7 دلیل که چرا موانع مهم هستند

پس چرا از آن مهم است برای غلبه بر موانع ؟ می تواند شما را از طریق زندگی بدون مواجهه با هر گونه محدودیت است ؟

در اینجا 7 دلیل موانع مهم در زندگی است.

1. موانع فاش کردن هویت واقعی خود

برخی از چالش های زندگی خواهد شد پاره از هم جدا. وقتی این اتفاق می افتد شما را به می دانم که شما واقعا هستند. گاهی اوقات شما نمی دانید که خود را کامل قابلیت ها و تمایلات. موانع وجود دارد برای تست شما و کشش شما فراتر از محدودیت.

واقعیت این است هنگامی که محدودیت های خود را و تمایلات نازل شده است, شما می توانید شروع به اقداماتی برای مقابله با آنها به طوری که شما می توانید برنده در زندگی است. شما را مجبور به غلبه بر این موانع کمک خواهد کرد که فاش کردن خود واقعی خود را.

2. موانع مستقیم اقدامات خود را

کسی یک بار گفت: شما می توانید راه رفتن روی آب; شما فقط نیاز به دانستن که در آن سنگ قرار می گیرد. بلوک سکندری خود را در مسیر ایجاد یک راه جدید برای رسیدن به سطح بعدی و یا سه فاز.

مثلا اگر کسی به طور مستمر لطمه می زند و احساس خود را, وضعیت اجازه می دهد تا شما را به تمرین هنر عفو و بخشش. هر مشکل و همراه با راه حل آن. شما فقط نیاز به تغییر دیدگاه خود را برای کشف درس است که چالش ها را به شما یاد می دهد.

جای تعجب نیست که بنجامین فرانکلین یک بار تأیید کرد که:

تبلیغات

چیزهایی که صدمه آموزش.

هنگامی که شما دریافت دستورالعمل یادگیری و پیشرفت در جهت اهداف خود است.

3. موانع شما را سخت تر

هیچ کس می آید این است که توانایی مقاومت در برابر چالش ها; شما باید برای توسعه انعطاف پذیری خود را از طریق زندگی است. و آیا شما تا کنون فکر می کنم همه چیز را به شما خواهد شد بر روی صفحه گرامافون از طلا. که فقط اتفاق می افتد در قبر

به عنوان طولانی به عنوان شما در اینجا, شما می خواهم که برای غلبه بر موانع و برطرف کردن مشکلات است. جوهر از موانع است که به تشدید بنابراین شما می توانید شجاع باشید. بهتر خواهد بود اگر شما جرات به تغییر شرایط خود را به بهبود خود و جهان است.

و اگر شما کشف شما در حال از دست دادن شجاعت موانع می تواند تشدید شما بیشتر بنابراین شما می توانید حرکت به مرحله بعدی.

4. موانع شما را قادر به تمرکز بر روی چه تعداد

نه شمارش همه چیز در زندگی, بنابراین شما نیاز به تمرکز بر اهداف خود و به دنبال زندگی خود ماموریت. هنگامی که شما در مورد خود و اهداف و وظایف از هر مانع می آید که راه خود را به نظر می رسد کوچکتر و قابل کنترل است.

اما زمانی که شما فاقد سرنخ ها و جهت این عدم قطعیت بزرگ شود هر محدودیت و تعقیب خود را از یک کوه عظیم است که شما نیاز به صعود.

خط پایین این است که شما باید به روشنی در مورد اهداف خود و تمرکز مانند لیزر بنابراین شما می توانید از میان برداشتن چند کوه است که سزاوار توجه شما است.

5. موانع را از بند باز کردن خلاقیت خود را

شما نمی دانید تا چه حد شما می توانید اجرا کنید تا زمانی که شما با یک شیر در جنگل. که زیبایی از زندگی!

بدون موانع شما ممکن است رسیدن به untrodden خاک. در آن طول می کشد تداوم و مقاومت به یاد بگیرند که دیگران شکست زیرا آنها بی تاب است. موانع قادر به کشش خلاق عضلات بنابراین شما می توانید فراتر از محدودیت.

تبلیغات

6. موانع کمک به شما در پیدا کردن معنا و مفهوم زندگی خود را

درک خود را از زندگی خود را تعیین نتیجه. شما ممکن است بخواهید به یک نشانه از تجربه جمهور آبراهام لینکلن. در حالی که او با افسردگی مبارزه, همه, هر چند او به رهبری ایالات متحده از طریق یکی از چالش برانگیز ترین زمان در تاریخ: Civil War.

لینکلن کشف هنر از fining معنی با وجود آشفتگی درونی توسط هدایت تلاش های خود را به بیرون با متحد کردن کل ملت است. او آموخته هنر استقامت. او با بیان این نگرش و مشتق شده به معنی از موانع.[1]

او کشف هدف و پیدا یاری در برجسته تر باعث بالاتر از موانع.

7. موانع می تواند به شما کمک کند کشف معنای فراتر از مشکلات درونی خود را

درست مثل لینکلن شما می توانید پیدا کردن هدف خود را هنگامی که شما را متوقف از مشابه در مشکلات خود را و شروع به دنبال چگونه شما می توانید دیگران را خوشحال. شما می توانید در بالا را از موانع با بلند کردن دیگران است.

این استراتژی یکی از بهترین روش های مقابله با افسردگی است. آن است که یک راه گرسنه مشکلات خود را از زمان بنابراین شما می توانید تمرکز بر دیگران رنج می برند.

در اینجا مزیت اضافه شده!

تمرکز ظاهری شما را قادر به بهبود درون.

7 راه برای غلبه بر موانع در زندگی

حالا که شما می دانید اهمیت موانع در اینجا 7 راه شما می توانید آنها را تبدیل به سنگ پله.

1. پیدا کردن آنچه که محدود کردن شما

نشستن و خود را ارزیابی عوامل محدود کننده. چه موانع ایستاده بین شما و اهداف خود را?

کشف کردن که چرا شما در حال ملاقات با مهلت. جلوگیری از لایروبی تا لیست خود را از شکایت آن را به عنوان خواهد شد در نهایت اوج به بهانه.

تبلیغات

برای مثال اگر شما گفت: "من نمی باید زمان کافی,' منعکس کننده آنچه شما صرف وقت و انرژی خود را در. خود را از عوامل محدود کننده می تواند تعویق خوشنودی و یا حوادث خارجی. اگر شما گفت: "من نمی باید بودجه کافی" این است که اکثر اوقات مربوط به اولویت.

فوری خود را به چالش ممکن است یک فقدان انگیزه و یا زمان و یا شما نیاز به متعهد به یادگیری چگونه به کسب درآمد اضافی و کاهش هزینه های خود را.

2. نقد و بررسی مانع جدول زمانی

چه مدت شما شده است در برخورد با این چالش است ؟ چه نگرش یا عادت است که شما مانع از غلبه بر موانع ؟ پیدا کردن پاسخ به این پرسش شما را قادر به ایجاد تغییرات مناسب.

برای مثال اگر شما تغییر شغل خود را می تواند وجود دارد چیزی در مورد کار جدید خود را و یا محل کار است که به چالش کشیدن شما. آن می تواند این واقعیت است که شما نیاز به مقابله با یک محیط جدید.

تأمل در موانع مختلف شما رو در زندگی است. آیا شما بیش از آنها را یا نه نشانه از تجربه خود و اعمال این درس در برخورد با چالش های جدید است.

3. تعیین آنچه که فراتر از شما

برخی از چالش های فراتر از شما. آنها بسیار دلهره آور است که شما لازم نیست که یک سرنخ در مورد چگونه برای غلبه بر آنها. شاید شما حتی می ترسم یا ضعیف به استخوان.

نباید آن را پایان جهان است. فقط یک نفس عمیق بکشید و لیست کسانی که همه چیز شما می توانید کنترل مانند:

  • عادات خود را
  • چقدر انرژی شما اعمال
  • تصمیم خود را هنگامی که شما در حال ارائه یک فرصت
  • شیوه زندگی خود را-ورزش, رژیم غذایی و آرامش که همه را تحت تاثیر قرار خلق و خوی خود را و شخصی منش

تمرکز بر روی آنچه که شما می توانید کنترل. شروع شده توسط کشت تمام عادات خوب در زندگی است.

4. شکستن اهداف خود را

گام های غول پیکر است که در مورد گرفتن یک جهش به بالای بلندترین کوه آن است که در مورد جسارت به دنبال اهداف خود در مواجهه با مخالفان. آن را معقول و منطقی به شکستن اهداف خود را به بیت و توسعه یک چک لیست به شکل موانع شما مانع از تحقق اولین جعبه.

برای مثال اگر شما آرزوی بهترین copywriter در جهان قریب الوقوع یک مانع است برای ثبت نام و پیگیری از طریق دوره های آنلاین. بنابراین هدف جدید خود را می تواند به درخواست برای یک کلاس آنلاین در copywriting است. شما می توانید از میان برداشتن این مانع را با باز خود را مرورگر گوگل در حال حاضر.

تبلیغات

5. حفظ یک فعال طرح

همیشه کار با to-do list. شروع روز خود را با آنچه شما باید انجام دهید و به هدف خود دست یابد. می دانیم که وجود خواهد داشت موانع و حواس او را پرت. درس از مواجهه با موانع کمک خواهد کرد که شما برای انطباق با طرح های خود را در پیدا کردن بهترین استراتژی برای دستیابی به اهداف خود.

6. بهبود خود مهارت های حل مسئله

اگر شما تمایل به تصمیم گیری بر اساس غرایز خود را, شما ممکن است سعی کنید به بیشتر های تحلیلی.

در اینجا برخی از استراتژی های شما می تواند اتخاذ به تصمیم گیری:

بدترین سناریو مورد: اگر من ثبت نام برای copywriting است و من شکست که به من رسید ، طراحی یک طرح پشتیبان برای این رویداد.

هزینه تجزیه و تحلیل سود: چه می توانم اگر من کامل copywriting ، ارزیابی اگر مزایای ارزش فداکاری.

7. پیگیری پیشرفت خود را

به عنوان شما به دنبال اهداف خود را نگه داشتن یک مجله از موفقیت های خود را و چالش است. ایجاد نقاط عطف و جبران خود را هنگامی که شما تکمیل هر مرحله. وجود دارد شما می توانید مراحل را به پیگیری پیشرفت خود را.

افکار نهایی

موانع به معنای زندگی. تا زمانی که شما بر روی زمین شما را حفظ خواهد کرد با چالش رو به رو. آن را تا به شما برای تغییر دیدگاه و برخورد با موانع با طرز فکر درست. آن یا آنها خود را تبدیل به پله سنگ و یا بلوک سکندری.

را انتخاب کنید به زندگی می کنند زندگی خود را با طراحی و درخواست راهنمایی من به اشتراک گذاشته اند بالا برای غلبه بر هر مانع شما روبرو هستند. اقامت امن و قوی باقی بماند!

راهنمایی های بیشتر در مورد چگونه برای غلبه بر موانع

عکس های اعتباری: Mike Throm از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن