7 نکته برای غلبه بر چالش ها در زندگی مانند یک حرفه ای

زندگی همه چیز در مورد تلاش مداوم برای غلبه بر چالش ها است. هر روز به ارمغان می آورد جلو جدید با مانع. شما همیش

توسط PARINEWS در 8 مرداد 1399

زندگی همه چیز در مورد تلاش مداوم برای غلبه بر چالش ها است. هر روز به ارمغان می آورد جلو جدید با مانع. شما همیشه باید در گارد برای گول زدن این موانع اگر شما مایل به زندگی می کنند یک زندگی صاف.

سازگار انگیزه مورد نیاز برای غلبه بر چالش ها را می توان به راحتی از دست داد. آن سخت است برای قرار دادن یک جبهه قوی در برابر سخت ترین چالش های زندگی است.

اگر شما احساس می کنید مانند دادن شما به جای حق آمده است. 7 راهنمایی شما امروز به شما حق افزایش انرژی شما را به ادامه مبارزه خود را مبارزه روزانه!

1. دیدگاه خود را تغییر

هر چالش کشیدن وضعیت حق کردن خفاش بر دیدگاه خود را برای اولین بار.

بیایید می گویند شما از خواب بیدار به یک ایمیل از رئیس خود را که گفت که شما را از طریق کار در این آخر هفته بیش از حد. شما در حال برنامه ریزی برای دیدار با دوستان خود را پس از ماه آخر این هفته. البته شما فورا شروع به احساس بسیار دیوانه و غم انگیز است.

بعدی شما برای باز کردن یخچال به برخی از تخم مرغ در صبحانه, اما تخم مرغ را بد رفته اند. شما نیز از حبوبات. بعد از آن در روز شما باید به بیرون رفتن برای خرید مواد غذایی و اما مورد علاقه خود را راحت ترین شلوار جین کثیف هستند. اگر چه این ناراحتی جزئی است, آن را احتمالا می تواند آخرین کاه است که شما می خواهید شروع به جیغ, در این نقطه است.

ظاهرا تمام روز خود را رفته است در جهت اشتباه است. اما مسئله اصلی این است که نه که جزئی چالش رو به شما پشت به پشت. آن را به چشم انداز خود را.

از لحظه ای که شما به عنوان خوانده شده ایمیل شما را در یک منفی پارادایم. از آن پس همه چیز به عنوان یک مشکل بزرگتر از آن واقع است. شما در حال حاضر می دانستم که شما از حبوبات. شما نیز احتمالا می دانستند که تخم مرغ را بد توسط این روز است. با وجود که شما طرز فکر منفی خود را ساخته افتاد.

تبلیغات

پس آن را به یک عادت به هرگز اجازه منفی را بیش از. بله شما نباید مثبت با زور و اجبار. اما تمرکز خود را تنها انرژی منفی در چالش واقعی است. چشم پوشی از ناراحتی های جزئی مثل شما که در یک روز خوب.

اگر شما اجازه دهید انرژی خود را به هدر جمله مسائل کوچک شما را تخلیه انرژی قبل از اینکه شما حتی شروع به مبارزه در برابر چالش واقعی است.

2. از کسی یاد شده است که از طریق آن

اگر آن را به شما می دهد آسایش و سپس شما باید بدانید که شما تنها نیستید رفتن را از طریق این موضوع است. کسی که در خارج وجود دارد در حال رفتن را از طریق دقیقا شرایط مشابه و حتی بدتر.

به طور مشابه وجود دارد کسی که در خارج وجود دارد که از طریق همین چالش بود اما قادر به خارج شدن از آن آسیبی نرساند.

وجود دارد میلیون ها نفر از مردم در شرایط مشابه است. شما ممکن است بدانید که حداقل یک چنین فردی است که از طریق یک موضوع مشابه. این می تواند یک ستاره, کسی از محله خود را یک عضو از اعضای خانواده خود را, و یا هر کسی از هر نقطه.

این فرد تجربه یک منبع انگیزه و همچنین به عنوان یک راهنمای برای دریافت از طریق خود را به چالش بکشد. غلبه بر چالش ها را می توان به عنوان آسان به عنوان رعایت مردم در اطراف شما.

اگر شما نمی تواند فکر می کنم از هر کسی که درگیر این مشکل در حال حاضر این خوبه. شما می دانید کسی که اگر تا کنون در مواجهه با یک وضعیت مشابه می تواند از طریق آن راه رفتن بدون موضوع. شاید که چون این فرد به اندازه کافی پول برای خرید راه حل های خود را و یا آنها را به توانایی جسمی و روانی برای پیدا کردن یک راه است.

به هر صورت سعی کنید به دنبال همان قدم به قدم. آمد تا با جایگزین را با توجه به شرایط خود را. به عنوان زمانی که شما یک مثال برای دیدن شما باید اراده قوی برای ادامه در همان جهت. یک زندگی واقعی است و بهترین انگیزه برای ادامه مبارزه با زندگی خود را مانع.

تبلیغات

3. خجالتی نیست و دور از کمک برای غلبه بر چالش ها

شما به این جهان آمد به تنهایی و شما را ترک به تنهایی. در عین حال هر انسانی بستگی دارد دیگر برای بقای خود بین این دو نقطه وجود دارد. حتی قوی ترین اقتصادهای جهان به هم وابسته هستند. بنابراین آن را فقط خوب به انتظار عاطفی یا جسمی تیره و تار فرد مانند شما به دنبال به خوبی کمک کند.

دلیل که چرا شما باید برای درخواست کمک است که شما نمی قادر به کشیدن خودتان را از این وضعیت دشوار. اما از آنجا که شما یکی از درد و رنج از طریق آن شما در حال حاضر خشک شده است. علاوه بر این دیدگاه خود را به راه های مختلف از یک شخص ثالث.

داشتن کسی برای حمایت از شما را از طریق زمان دشوار است. بهترین سناریو این است که اگر آنها را به تخصص شما در طول پرش از روی مانع. حتی اگر که مورد حمایت عاطفی بیش از اندازه کافی برای نگه داشتن شما را در زمان دشوار است.

4. شکل یک راه حل

چیزی (چیزی) در زندگی این است که لاینحل (به جز برای برخی از مسائل ریاضیات). اما تا آنجا که به مسائل روزمره زندگی نگران هستند, همیشه وجود دارد یک راه حل است.

مهم نیست چقدر بزرگ از یک کوه شما فکر می کنید در مقابل شما آن را نمی خواهد به شما را بکشند. شما می توانید رسیدن به بالای آن تنها اگر شما مصمم به.

اگر شما به فکر راه های غلبه بر چالش های شما در حال حاضر در مسیر درست. تنها با یک ذهن است که می خواهد برای غلبه بر یک موضوع می تواند به شما در واقع آن را انجام دهد. پس شروع به فکر کردن از همه ممکن و غیر ممکن است راه حل برای مشکل خود را.

برای مثال اگر شما در حال رفتن را از طریق مشکل مالی برخی از راه حل عبارتند از: تغییر برای بهتر پرداخت کار بیش از یک شغل, گرفتن وام, برنده شدن در یک قرعه کشی سرقت از یک بانک و لیست در می رود. به سادگی دانستن که وجود دارد بسیاری از راه حل برای مشکل خود را نیمی از نگرانی های خود را از بین بردن.

گام بعدی این است که البته برای این کار راه حل است. هنگامی که شما را نمیفهمد عملی ترین مسیر برای خودتان, شما نیاز به شروع به گرفتن گام های کودک نسبت به آن.

تبلیغات

بیایید می گویند شما تصمیم به تغییر شغل خود را. بنابراین شما شروع به دنبال انتخاب حرفه ای است که به خوبی پرداخت و نیز مربوط به مهارت های خود و تجربه است. بعدی شما اعمال می شود به مکان های که باز جای خالی و....

با متمرکز هدف شما نمی خواهید خود را از دست دادن حس جهت در میان تمام موانع.

5. Compartmentalize

آیا می دانید چه می کشد مردم را در طول یک زمان سخت? این که یکی از چالش اما واقعیت این است که این یک چالش می کشد بیش از همه بخش های دیگر زندگی خود را بیش از حد.

یک مسئله در زندگی حرفه ای خود را نشان دهنده رفتار خود را با شریک زندگی خود را نگه می دارد شما را از حلق آویز کردن با دوستان خود گونه انگیزه خود را برای ماندن مناسب و اساسا مضرات هر جنبه دیگر. همه این به این دلیل است که یکی از چالش های است که در ذهن شما است. شما فقط نمی تواند منحرف کردن مغز خود را به فکر می کنم از چیزهای دیگر.

این رفتار مضر است و نه تنها برای خودتان بلکه برای کسانی که در اطراف شما. نگه داشتن چالش های زندگی خود را محدود شده است. اگر آنها را بیش از شما نمی خواهد بود قادر به غلبه بر آنها. برای حل یک مشکل شما نیاز به ادامه زندگی به طور طبیعی در بخش های دیگر به طوری که شما نمی از دست دادن قدرت خود را.

یادگیری به compartmentalize به طوری که مغز خود را آموزش داده است به نگه داشتن چیزهای خوب و به دور از منفی است.[1] با یک سازماندهی ذهن شما می توانید تسخیر هر گونه چالش است که به شما می آید.

6. تمرکز بر روی تصویر بزرگتر

یک بسته درب دیگری باز می شود. که بسیار درست گفته. یک مانع ممکن است به نظر می رسد مانند یک توقف کامل اما ممکن است دقیقا آنچه شما نیاز دارید برای رسیدن به یک هدف نهایی است.

تصور کنید زیباترین چشم انداز; یک زمین پر از صلح و آرامش و زیبایی های طبیعی آسمان پرستاره و همه چیز خوب است که شما می توانید از فکر می کنم. اگر شما می دانید که مقصد نهایی است که ارزش آن شما نمی خواهد ذهن راه باریک است که شما باید به پیاده روی برای رسیدن به آن.

تبلیغات

اگر شما می توانید تغییر تمرکز خود را به تصویر بزرگتر از چالش های جزئی به نظر می رسد نمی شود. به جای آن شما بسیاری از آنها را با یادگیری از هر چالش دوم. رفتن را از طریق یک زمان سخت می تواند شما را به بسیاری از مزایای اگر شما نقطه سمت راست.[2]

7. کمک به دیگران

در پایان با وجود چالش های خود را آماده برای ارائه کمک به دیگران است.

شما خواهد شد کمک به چرخه کمک کند در حالی که همچنین یادگیری یک معامله بزرگ از راه خود را برای مقابله با یک موضوع زندگی. علاوه بر ارائه یک دست کمک به شما را تضمین می کند کردم کسی که شما می توانید در تکیه می کنند در طول زمان سختی بیش از حد.

غذای آماده

غلبه بر چالش ها در زندگی است سخت نیست. به جای آن متعادل است, راه برای مقابله با این مشکل بدون اجازه آن را تحت تاثیر قرار, قطعات سالم از زندگی خود را. این نه تنها نیاز به تلاش های فیزیکی اما همچنین قدرت ذهنی.

7 راهنمایی شما آموخته امروز یک تعادل خوب بین هر دو. آنها شما را از نظر ذهنی قوی به طوری که شما می توانید آن را حداکثر جسمی. در مجموع شما می توانید با قرار دادن یک مبارزه قوی در برابر سخت ترین چالش است. هیچ مانعی می تواند شما را از زندگی خود را به کمال.

همه شما رو به انجام در حال حاضر است برای ماندن مصمم و فشار خود را با اجرای این نکات را در زندگی خود را. سپس توجه خود را به دنبال به جلو به چالش های جدید به جای هراس آنها!

راهنمایی های بیشتر برای غلبه بر چالش های زندگی خود را

عکس های اعتباری: Jonathan معامله تغییر از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن