9 Affirmations مثبت خود را برای تقویت روحیه کار

من آماده سازی خود برای ارائه مهم که من متوجه شدم من تا به حال تمرین تا آنجا که من می توانم. آنچه که من نیاز نب

توسط PARINEWS در 26 خرداد 1399

من آماده سازی خود برای ارائه مهم که من متوجه شدم من تا به حال تمرین تا آنجا که من می توانم. آنچه که من نیاز نبود یک چهارم یا پنجم اجرا از طریق اسلاید من اما خوب قدیمی از مد افتاده پپ صحبت کنید.

تنها مشکل این بود که پنج دقیقه قبل از من بود با توجه به ملاقات با ذینفعان. بحث pep را به از من آمده است.

بنابراین من به حمام رفت و قفل درب و در آینه نگاه کرد. این احساس احمقانه به صحبت کردن با من انعکاس در ابتدا. اما بیشتر من revved خودم بیشتر خود مطمئن شدم.

"من به انجام تحقیقات در مورد این موضوع و من آماده برای به اشتراک گذاشتن آن" به من گفت. "من ارتباط موثر برقرار. مردم می خواهید به شنیدن از من. ایده های من مهم است."

من اعتراف ارائه نشده بدون دست و پا لکنت و یا عرق کف دست. اما من همچنان با اعتماد به نفس از طریق تمامیت سی دقیقه پاورپوینت. من می دانم که من تصدیق مثبت برای تشکر.

Affirmations مثبت گاهی اوقات به نام مانتراها توانمند سازی اظهارات است که می تواند انگیزه و تشویق و اطمینان است.

وجود شواهد علمی است که کار می کنند. به همین دلیل affirmations مثبت برای کار مفید برای افزایش بهره وری خود را.

یک پژوهش در سال 2016 یافت که خود تاکید می توانید هر دو تعدیل درد و کمک به مردم برای حفظ تعادل در هنگام تهدیدات—حتی یک ریسک بالا ارائه پاورپوینت.[1]

تبلیغات

نیاز به یک تقویت روحیه? در اینجا 9 مورد علاقه من affirmations مثبت برای کار.

1. من شجاع به صورت ترس من

برای اولین بار در این لیست affirmations مثبت برای کار خودتان گفتن که شما شجاع به چهره ترس خود را.

رسیدن به اهداف خود را دقیقا نمی cakewalk. من دوباره یاد بگیرند که هر وقت من را نمایش ریسک بالا و یا یک سخت اما سازنده گفتگو با یک مشتری یا همکار. اما با شجاعت مواجهه با این تهدید آمیز حالات میشود شما نسبت به زندگی حرفه ای و زندگی به شما می آموزد و شما را تقویت می کند در این فرآیند است.

همین حالا کاملا احساس شجاع هنوز ؟ هیچ مشکل. خودتان را با دست خودتان پپ صحبت شما می خواهید شخص دیگری به شما خواهد داد. شما انجام داده ام سخت چیزهایی که قبل از شما می توانید انجام دهید سخت همه چیز در حال حاضر.

2. من درایو و انگیزه برای دنبال کردن اهداف من

شاید شما به پروژه شما در حال کار بر روی در حال حاضر. شاید شما از دست رفته خود را مزه برای کار در دسترس نباشد. بدون توجه به چه نحو انرژی خود را, شما می توانید دوباره انگیزه شما از دست داده ام و کانال آن را به سمت خود چشم انداز استراتژیک.

برای انجام این کار, شما نیاز به خودتان یادآوری کنید که درایو شما نیاز به انجام کارها نیست و از خارج آمده. می آید از درون شما است. به خودتان بگویید که شما می توانید جمع اوری تا انگیزه لازم برای انجام کار خود را به خوبی. (و اگر نیاز پیاده روی بروید و گرفتن برخی از هوای تازه!)

3. من می تواند تبدیل موانع به فرصت های بهتر به خودم

این که آیا شما رو رد برخورد با عوامل استرس زا و یا در مهلت موانع در محل کار می تواند به سرعت تخلیه روحیه خود را. اما این تجربه دشوار و لازم نیست برای دیکته کردن خلق و خوی خود را و یا انگیزه خود را, به خصوص اگر شما دیدگاه خود را تغییر و به خودتان یادآوری کنید در مورد چیزهای مثبت موانع باید ارائه دهد.

در هر زمان شما احساس دلسردی در کار اثبات به خودتان است که شما زمان مبارزات هستند فرصت برای یادگیری و رشد و بهبود خود را. هنگامی که شما ذهن خود را در اطراف اهمیت موانع در توسعه شخصی شما ممکن است به خودتان پیدا کنید در حال رشد کمتر دلسرد در مواجهه با استرس است.

تبلیغات

4. من یک نمونه از صداقت حتی زمانی که هیچ کس به دنبال

بدون شک صداقت صفت من ارزش ترین در دیگران و خودم. ایده های بزرگ و کامل مجموعه ای از مهارت های و همه اتصالات مناسب فقط شما تا کنون دریافت کنید. واقعا چه راند و مردم جلوتر است شخصیت—زمانی که آنها کار درست را انجام دهید حتی زمانی که هیچ کس به دنبال.

که گفت:, آن را همیشه آسان نیست برای انجام کار درست. به خودتان یادآوری کنید که تمامیت تا نتیجه نهایی—حتی اگر آن را به نظر نمی رسد که راه در حال حاضر و حتی اگر افراد دیگر در اطراف شما در حال انجام خود را با همان صداقت و ارزش های شما هستند.

خودتان پپ صحبت در مورد اهمیت شخصیت به طور منظم.

5. من موثر تر زمانی که من را می شکند و برای مراقبت از خود

استرس مشترک است و انتظار می رود تجربه در هر کار. اما وجود دارد یک خط خوب بین استرس و فرسودگی شغلی.

زمانی که استرس می شود و همه گیر می دهد و راه را برای بدبینی و نفرت نسبت به کار خود را, شما به سادگی نمی تواند مولد و موثر شخص شما خواهید بود.[2]

برای دفع استرس و جلوگیری از فرسودگی شغلی به خودتان یادآوری کنید که در نظر گرفتن زمان برای مراقبت از خود (و یا به سادگی یکپارچه سازی می شکند به روز خود را) نمی تنبل و یا خودخواه, اما یک راه مهم را به مطمئن شوید که شما می تواند در حفظ و انجام کار خود را با برتری. Affirmations مثبت برای کار رفتن به یک راه طولانی برای اجتناب از burnouts.

6. من سوخت با شور و شوق برای آنچه که من انجام نمی تمایل به اثبات چیزی

همه ما سخت سیمی به دنبال تصویب. و همه ما باید مافوق و همکاران و دیگر افرادی که ما می خواهم به تحت تاثیر قرار دادن. اما زمانی که ما انگیزه "اندازه گیری" و یا خشنود کردن دیگران کار ما را نمی توان واقعی—و به عنوان نتیجه نمی توان آن را به عنوان موثر است.

وقتی که من احساس خارش به اثبات خودم به دیگران من را هم به خودم یادآوری کنم که من شروع به شرکت من چون من پرشور در مورد کمک به مردم با محصول من ایجاد شده است. معمولا که تاکید من رو به من قطب نمای درونی که سبب من را به تصمیم گیری عاقلانه و در دراز مدت باعث می شود من به مراتب شادتر.

تبلیغات

7. من دارای تواضع نیاز به پرسش و حفظ یادگیری

بهترین توصیه من کالج مربی همیشه به من داد این بود:

هرگز بیش از حد افتخار به سوال بپرسید.

از آن پس من به ترتیب اولویت پرسیدن سوال در مورد آنچه باعث می شود من کنجکاو حتی اگر آن را می سازد من نگاه احمقانه. انجام این کار شده است یک کمک عمده ای در زندگی حرفه ای من به خصوص زمانی که من احساس گیر یا uninspired.

این که آیا شما کنجکاو در مورد چه چیزی کار می کند و یا درک نمی کنند کسی را به یاد داشته باشید که پاسخ سوال خود را می تواند شکاف بین شما و اهداف شغلی خود را.

بنابراین یک عمل به طور منظم از تایید که فروتنی نیست یک ضعف بلکه نشانه آن است که شما با انگیزه به یادگیری و رشد به شخص شما می خواهید برای تبدیل شدن به.

8. هیچ کس بهتر است که در کار من از من

با تشکر از LinkedIn و دیگر رسانه های اجتماعی آن بوده است هرگز آسان تر به نگه داشتن زبانه ها در چه دانشگاهی خود را هم اتاقی یا همکار است که تا به, که به معنی آن را نیز راحت تر از همیشه به احساس می کنید مانند شما را اندازه گیری نمی کردن. غاصب سندرم یک مثال از اینکه چگونه این ناامنی آشکار. [3]

اگر شما تا کنون با تلاش غاصب سندرم—احساس مانند شما سزاوار نیست نقش خود را یا بدتر شخص دیگری خواهد بود بهتر است در آن تمرکز بر تایید آن شما تعلق دارند دقیقا همان جایی که شما هستند.

به خودتان یادآوری کنید که شما در نقش خاص خود را برای یک دلیل و آن را تجربه و مهارت و روابط شما ساخته شده است شما را بهترین فرد برای این کار بدون توجه به آنچه هر کس دیگری در اطراف شما است تا به.

تبلیغات

9. کار من تا به هدف و تبدیل زندگی مردم

از آن آسان است به از دست دادن دید به همین دلیل کار خود را مهم است. اما تصدیق مثبت برای کار می تواند کمک به شما به عقب بر گردیم در مسیر.

این قطع ارتباط می تواند منجر به از دست دادن انگیزه و در نهایت نارضایتی در محل کار. بازگشت شور و شوق خود را توسط خودتان یادآوری از تمام راه های مثبت کار خود را تحت تاثیر مردم است.

شاید شما در یک تیم ایجاد یک محصول را به زندگی مردم بیشتر کارآمد. شاید شما روشن مردم را روز به خدمت قهوه و یا مواد غذایی. در هر صورت شما tangibly کمک کسی و این مهم است که به خودتان یادآوری کنید که.

انجام این کار به طور منظم می تواند کمک به تازه کردن "هدف" طرز فکر که به نوبه خود کمک می کند تا شما را به تبدیل شدن به بیشتر پرشور نوآورانه و متعهد در همه کمک خواهد کرد که حرکت شما رو به جلو به سمت اهداف خود است.[4]

افکار نهایی

هر کس با مشکلاتی در زندگی و در کار و بسیاری از افراد ممکن است از دست دادن روحیه در برخی از نقطه. اما نکته مهم این است که چگونه شما چهره مشکلات خود را. این affirmations مثبت برای کار نقطه شروع عالی برای کمک به خودتان دوباره انگیزه و روحیه به هنگام مواجهه با موانع.

بیشتر Affirmations مثبت برای کار

عکس های اعتباری: Avel Chuklanov از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن