8 بهترین تصفیه کننده هوا برای یک خانه سالم

آیا شما از آلرژی رنج می برند باید از حیوان خانگی یا زندگی در آب و هوا که در آن رشد باکتری, بهترین تصفیه کننده

توسط PARINEWS در 9 تیر 1399

آیا شما از آلرژی رنج می برند باید از حیوان خانگی یا زندگی در آب و هوا که در آن رشد باکتری, بهترین تصفیه کننده هوا خواهد مطمئن شوید که خانه خود را تمیز و تازه در همه زمان ها است. همه ما در تمیز کردن خانه های ما به طور منظم اما از آن آسان است به دنبال بیش ترین عنصر مهم در خانه های ما به غیر از سطوح و هوا. با تشکر از بهترین تصفیه کننده هوا, هوا در خانه خود را می خواهد بیشتر تنفس و پاک است.

چرا شما باید به ما اعتماد

اگر شما به دنبال برای که بهترین تصفیه کننده هوا است را برای شما ما در اینجا در Lifehack قرار داده اند در زمان و تلاش برای پیدا کردن آن. وجود دارد بسیاری از را انتخاب کنید و را انتخاب کنید از پس ما sifted از طریق ده ها تن برای پیدا کردن تصفیه مناسب برای بسیاری از مردم است.

برای این تصفیه کننده هوا, بررسی ما خواهد بود پیشنهاد صفحه اصلی فیلتر بر اساس سه معیار:

  • CADR: این امتیاز است که مورد استفاده برای تعیین یک تصفیه کننده هوا اثربخشی.
  • اندازه اتاق: این منطقه که تصفیه کننده هوا را می گیرد در یک اتاق.
  • سر و صدا: چگونه با صدای بلند و مانع آن می توانید دریافت کنید.

با این در ذهن در اینجا پیشنهادات خود را برای بهترین تصفیه کننده هوا شما می توانید دریافت کنید.

1. Winix 5500-2 تصفیه کننده هوا

اگر شما به دنبال یک ازن تصفیه کننده هوا این است که یک گزینه جامد. فیلتر هپا است قادر به گرفتن تا 99.97 درصد از آلاینده های هوابرد غبار و بیشتر. فیلتر ارائه شده قادر به شستشو و تصفیه کننده هوا دارای یک CADR 360 متر مربع است. آن را مناسب برای آشپزخانه و متوسط به بزرگ اتاق خواب و یا فضاهای زندگی.

که گفت:, تصفیه کننده هوا می کند که برخی از مسائل را با این سنسور به خصوص در حالت خودکار. شما هم گیر با رنگ این دستگاه تصفیه هوا عنوان شده است: سیاه.

خرید این دستگاه تصفیه هوا!

2. Blueair آبی خالص 211+ تصفیه هوا

تبلیغات

که با توجه به یک جایگزین ما نشان می دهد Blueair را تصفیه کننده هوا. این تصفیه کننده هوا که آدرس آلرژی و امن برای حیوانات خانگی. آن را قادر به ضبط 99 درصد از آلاینده های هوابرد است و قادر به فیلتر کردن بو از سیگار کشیدن حیوانات خانگی و پخت و پز و آتش سوزی. حتی صدای آن را می سازد ندارد با صدای بلند. پایین ترین تنظیمات صدا معادل یک زمزمه و بالاترین صدا معادل بارندگی.

یک حرکت نزولی است و در واقع این فیلتر این است که نسبتا کوچک است و به معنای مستقر در طبقه. آن را در مورد به عنوان بلند به عنوان یک کودک کوچک به طوری که آن را آسان برای کودکان به چوب انگشتان دست خود را و یا اشیاء دیگر به هوا پاک است. همچنین با توجه به اندازه این ساخته شده است برای رسیدگی به اتاق بزرگتر مگر اینکه شما متعدد است. حتی پس از آن مشتریان اشاره کرد که صدا می تواند تحریک کننده هنگام استفاده از فیلتر های چندگانه در یک اتاق.

خرید این دستگاه تصفیه هوا!

3. Hathaspace هوشمند درست هپا تصفیه کننده هوا

برای بهترین تصفیه کننده هوا برای پول خود را Hathaspace تصفیه کننده هوا یک گزینه خوب است. این اجازه می دهد تا به شما برای تنظیم دستی تنظیمات و به خوبی کار می کند به عنوان یک سیستم تصفیه هوا قادر به گرفتن 99.97 درصد از آلاینده های هوا و گاز و بیشتر. آن را نیز همراه با 2 سال گارانتی پس از آن به عنوان خطرناک به عنوان مارک های دیگر که ممکن است تنها یک ماه یا سه ماه گارانتی.

گفت: بسیاری از مشتریان اشاره کرد که آن را نمی خوب در نگه داشتن پشت بو به همان اندازه است. تصفیه کننده هوا تمایل به خاموش کردن زمانی که کیفیت هوا خوب است بدون در نظر گرفتن اگر اتاق بوی بد.

خرید این دستگاه تصفیه هوا!

4. GENIANI خانه تصفیه کننده هوا

تبلیغات

تصفیه کننده هوا از Geniani است جامد یکی دیگر از گزینه برای کسانی که به دنبال مبارزه با آلرژی و می خواهید بهره وری در تصفیه کننده هوا. هوا پاک کننده همراه با 2 سال گارانتی و شناخته شده است قدرت خود را در حالی که هنوز باقی مانده آرام. شما می توانید بین سه سرعت و حتی nightlight گزینه بیش از حد.

همه در همه, آن را یک محصول بزرگ هر چند تلاش مردم کمی با nightlight گزینه است. نور کمی بیش از حد روشن است هنگامی که آن را در تاریکی و آن را مخل اگر شما نوع از کسی که ترجیح میدهد به طور کامل تاریک اتاق هنگام خواب است.

خرید این دستگاه تصفیه هوا!

5. Honeywell STAR-120-Q QuietClean نوسان تصفیه کننده هوا

یکی دیگر از توجه برای تصفیه کننده هوا استفاده در خانه Honeywell را تصفیه کننده هوا. یکی از قدرت پردازش از این هوا پاک کننده است که سه فیلتر قادر به شستشو و استفاده می شود به طور دائم, شما صرفه جویی در مبارزه خرید فیلتر اضافی. این شرکت نیز فراهم می کند تعویض فیلتر باید فیلتر ضعیف انجام و یا فرسوده شده است. فراتر از آن است که آن را قادر به گرفتن و 99 درصد از آلاینده های هوا و انرژی کارآمد ،

تصفیه کننده هوا خود به خود آرام است اما, و اگر شما آن را اجازه می دهد برای مانع شدن مفصل گردنده و قطعات خود را می تواند یک صدای تق و لق صدا پس از یک در حالی که. آن هم نه به عنوان قوی به عنوان دیگر تصفیه کننده هوا در اطراف با مشتریان اشاره کرد که یک پنکه سقفی ممکن است بهتر باشد.

خرید این دستگاه تصفیه هوا!

6. PARTU تصفیه کننده هوا

تبلیغات

یکی دیگر از گزینه ارزان است PARTU تصفیه کننده هوا. برخی از نکات اصلی فروش است که آن را فوق العاده silent حالت خواب 4-مرحله فرایند تصفیه و به عنوان یک نور شب به لطف رنگ حلقه در آن است.

شبیه به دیگر فیلتر این فیلتر نیست رفتن به بسیار قوی است. علاوه بر این بسیاری از مشتریان به ذکر است که فیلتر ساطع بوی شیرین از آن پس از یک در حالی که.

خرید این دستگاه تصفیه هوا!

7. LEVOIT تصفیه کننده هوا

این LEVOIT تصفیه کننده هوا فشرده تمیز کننده هوا که در واقع است که در واقع بسیار قوی برای اندازه آن است. آن CADR به اندازه کافی بالا است آن را می تواند پوشش 219 فوت مربع فضا است. و اگر چه آن را قوی آن را طراحی شده برای حداقل سر و صدا. جفت که با آن در حال ازن-رایگان و با انرژی کارآمد و شما باید یک جامد تمیز کننده هوا.

با این حال مانند بسیاری دیگر فیلتر هوا شما پیدا کنید آن است که در تمیز کردن هوا اما نه به عنوان قوی در هنگام برخورد با بوی خاص است. بعلاوه با وجود قدرت خود را در تلاش برای رسیدگی به اتاق بزرگتر و آن را بیشتر مناسب برای اتاق های کوچک است.

خرید این دستگاه تصفیه هوا!

8. Coway سفید هپا تصفیه کننده هوا

تبلیغات

نهایی فیلتر که ما پیدا کرده اند که این یکی از Coway. آن را طراحی شده برای رسیدگی به اندازه اتاق تا 361 متر مربع ارائه می دهد 4-مرحله سیستم تصفیه و نیز سازگار با محیط زیست-حالت صرفه جویی در انرژی در زمانی که آن را انجام فیلترینگ.

یکی از بزرگترین انتقادات برای این تصفیه کننده هوا است که فن تنظیمات طیف گسترده ای از آلودگی است. برخی از مشتریان در مقایسه با تنظیمات بین 2 و 3 به ضعیف تر از نسخه 1 تنظیم (به سختی ساخت یک صدا) به یک موتور جت شروع شده است. برخی از افراد نیز اشاره کرد که تصفیه کننده هوا تمایل به تلو تلو خوردن و لرزش بیش از حد.

خرید این دستگاه تصفیه هوا!

پرسش و پاسخ

س: آیا تصفیه کننده هوا واقعا کار می کند ؟
یک: در کوتاه مدت بله. تصفیه کننده هوا شامل یک فیلتر (یا بیشتر) و یک فن است که نیش ترمزی میزند و گردش هوا می باشد. دقیقا مانند فیلتر های آب, ایده این است که خانه تصفیه کننده هوا خواهد تصرف تمام آلاینده ها و ذرات قبل از هل دادن بقیه از هوا.

همانطور که برای فیلتر بسته به نام تجاری شما انواع فیلتر. فیلتر را می توان ساخته شده از کاغذ و پشم شیشه یا مش.

تا زمانی که شما در حال مراقبت از این دستگاه تصفیه هوا با جایگزینی فیلتر مناسبت تصفیه کننده هوا باید کار هموار و بدون هر گونه مسائل.

س: می توانید هپا تصفیه کننده هوا جلوگیری Covid-19?
یک: متاسفانه هیچ تصفیه کننده هوا است که می تواند هر چیزی را برای جلوگیری و یا کشتن coronavirus. به عنوان ذکر شده در بالا, تصفیه کننده هوا, تمرکز بر جمع آوری ذرات و آلاینده ها.

به عنوان مثل یک تصفیه کننده هوا هپا و یا هر پاک کننده هوا می تواند ضبط ویروس این ویروس را قادر به زندگی می کنند در داخل فیلتر برای یک دوره از زمان.

افکار نهایی

بازار پر از انواع تصفیه کننده هوا و به طور کلی بسیاری از آنها قادر به دست زدن به کیفیت هوا. گفت: ممکن است اندک مسائل با توجه به آنچه شما دنبال آن هستید. مهم نیست که مورد, شما در حال بدست گرفتن خطر بالقوه گرفتن یک تصفیه کننده که ممکن است به مسائل اجرا با بوی یا ساخت بیش از حد سر و صدا. آن را بخشی از قلمرو آن به نظر می رسد. اما هر یک از موارد فوق تصفیه کننده هوا کمک خواهد کرد تمیز کردن هوا و خانه خود را ترک حداقل یک کمی لایو.

راهنمایی های بیشتر در بهبود کیفیت هوا

عکس های اعتباری: Progressive بیمه از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن