8 راه برای رشد فروشگاه اینترنتی خود بدون سوزاندن روغن نیمه‌شب

درنهایت آخرین نکته مهم در مورد این فروشگاه که میشود به آن تأکید کرد و باعث شد که آن را در لیست فروشگاههای برت

توسط مدیر سایت در 19 اردیبهشت 1402

درنهایت آخرین نکته مهم در مورد این فروشگاه که میشود به آن تأکید کرد و باعث شد که آن را در لیست فروشگاههای برتر قرار دهیم این است که سیستم تأمین فروشگاه طوری است که واسطهها حذفشده و قیمتهای بسیار مناسبی را ارائه میدهد. تیم عکاسی فروشگاهی استودیو محتوباکس ، با تجربه ای بیش از ۵ سال در عکاسی فروشگاهی و طراحی گایدلاین های تصویری ( دیجیکالا و دیجی استایل ) و عکاسی از بیش از ۳۰۰ هزار محصول برای دیجی کالا و بیش از ۱۰۰ هزار پوشاک و کیف و کفش برای دیجی استایل و همچنین عکاسی برای بیش از ۵۰ هزار قلم کالا برای سایر فروشگاه های اینترنتی و فروشندگان دیجی کالا و بامیلو تجربه بسیار مناسبی در این رشته دارد و بی شک در کار کردن با این تیم لذت کار کردن با یک تیم کاملا حرفه ای را خواهید برد. به محض ورود به دیجی اسمارت با یک سایت پر از کالا رو به رو میشوید! با همین حال باید به نکات ریز دیگری حتمن از سوی دیجی کالا باید توجه شود؛ تا با ورود حتی راکت اینترنت و سایر رقبای خارجی هم نتوانند به راحتی در این سهم بیشتر بازار نفوذ کنند. چندتا از این فروشگاه های دیجیتال برام نا آشنا هستن اما دیجی کالا رو به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی کشور میدونم چون کیفیت،قیمت،زمان ارسال سفارشات و مهلت تست محصولاتش خیلی خوبه و به نوعی برای مشتری های خودشون ارزش قائل هستن.

فروشگاه مبیت مزیت دیگری برای مشتریان کرمانی در نظر گرفته که آن هم امکان ارسال رایگان سفارش در صورت خرید بالای 100٫000 تومان است. مزیت دیگر این فروشگاه آنلاین مرجوع کردن کالا در صورت نارضایتی و ارجاع کامل وجه و پشتیبانی تلفنی است. فروشگاه اینترنتی اوکالا هم که متعلق به افق کوروش هست و من ازش به عنوان یه سوپرمارکت آنلاین استفاده میکنم و قیمت و کیفیت محصولاتشون نسبت به سایر فروشگاه ها بهتره مخصوصا که کلی تخفیف هم دارن. نظر نهایی من این هست که امروزه باید تلاش کنید که که روی یه حوزه خاص بهترین باشید. توصیه می کنم مقالات فروش اینترنتی را مطالعه کنید و با فروشگاه اینترنتی نیچ آشنا بشید. فعالیت اصلی مبین خودرو فروش اقساطی خودرو شامل محصولات ایران خودرو، سایپا، گروه بهمن، کرمان موتور، هیوندای، کیا موتورز، تویوتا، رنو، سانگ یانگ، نیسان، فولکس واگن و کلیه خودروهای مجاز داخلی و وارداتی است و در لیست بهترین فروشگاه اینترنتی قرار گرفته است. 1399 کلیه حقوق برای وب سایت فروشگاه اینترنتی خاجی کالا محفوظ می باشد. همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد دیجی کالا از نظر کاربران بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ایران می باشد که به تازگی وب سایت جدیدی برای پوشاک با نام دیجی استایل راه اندازی کرده است، از آنجایی که دیجی کالا تا کنون توانسته در صدر جدول فروشگاه های اینترنتی قرار بگیرد پس پروژه ی جدیدی که راه اندازی کرده نیز می تواند در همان تراز قرار بگیرد و بزودی برای خودش در میان دیگر فروشگاه های اینترنتی لباس جا باز کند.

توصیه می کنم سعی کنید که شبیه به دیجی کالا باشید. حال به این فکر کنید که این تلویزیون با این حجم و قیمت به درب منزل مشتری برود و مشتری اعلام پشیمانی از خرید کند ؟ این فروشگاه دارای دسته بتدی های مختلفی مانند آرایش بهداشتی، عطر، محصولات برقی، محصولات مادر و کودک بوده تنوع محصولات این فروشگاه باعث شده است قسمتی از بازار اینترنتی لوازم آرایشی بهداشتی این لینک را کسب کند. مشتریان پس از خرید کنسول بازی مورد علاقه خود میتوانند به سراغ لوازم جانبی مانند دسته بازی، فن خنککننده، کاور، برچسب و … همچنین میتوانیم به علاقمندان به بازیها بگوییم که انواع کنسول بازی مانند ایکس باکس، پلی استیشن و نینتندو در فروشگاه اینترنتی مبیت ارائه میشوند. این فروشگاه اینترنتی موبایل با بیش از نیم دهه سابقه فروش آنلاین محصولات دیجیتال جزء فروشگاههای آنلاین مورد اعتماد است که در زمینه فروش تبلت، تلویزیون، لپتاپ، کامپیوتر، موبایل و لوازم جانبی تلفن همراه مانند پاوربانک، شارژر گوشی، کیف و کاور گوشی، محافظ صفحه نمایش، هندزفری و… بهطورکلی برای ارائه تخفیفات، ایدههای مختلفی و زمانهای متفاوت و خاصی مانند شب یلدا، نوروز و.. این فروشگاه اینترنتی با تولید محتوای مناسب و کاربردی به همراه تصاویر واضح و گویا که توسط خود مجموعه تأمین میشود انتخاب محصول را برای مشتری ساده کرده است.یکی از مزیتهای منحصربهفرد فروشگاه بلج این است که طراح را اعزام میکند و محصول را با توجه به فضا و سلیقه مشتری سفارشیسازی میکند.

تمرکز اصلی این فروشگاه روی کیفیت و ارزشمندی هدایا هم از نظر مبلغ و هم از نظر خاص بودن است، به همین علت 80 درصد از هدایای این فروشگاه قابل سفارشی سازی توسط مشتری هستند (می توانید محصولات را با توجه به سلیقه هدیه گیرنده سفارشی سازی نمایید ). همچنین تمام محصولات، اثر دست هنرمندان ایرانی بوده و توسط خلاق ترین و ماهرترین تولید کنندگان خانگی تولید می گردد. میکند و مشتریان میتوانند محصولات برند مورد نظر خود را به راحتی و با سادهترین رابطه کاربری از سایت سفارش دهند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین کیفیت کالا» سه اصل مهم است که پارتینه همواره سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزههای تازهای را در فروش کالا و خدمات، به دایرهی فعالیت خود افزوده است. کلاچ جزو بهترین فروشگاه اینترنتی در زمینه موتور سیکلت و لوازم جانبی آن نظیر لباس و کلاه ایمنی و قفل است. فروشگاه اینترنتی باما فروشگاهی برای معرفی و خرید و فروش ماشین و موتور است که در کنار این فعالیت به انتشار اخبار و اطلاعات در زمینه ماشین و موتور نیز میپردازد. این فروشگاه که رضایت مشتریان را اولین هدف خود میداند، تمامی شرایط را برای انتخاب و انجام خرید راحت کاربران فراهم کرده تا خریدار بتواند خریدی راحت و با رضایت کامل داشته باشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 19 اردیبهشت 1402


avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 19 اردیبهشت 1402