9 تریلر های جدید برای تماشای این هفته

مانند ظاهر هر کس دیگری در حال حاضر من از طریق آواتار: آخرین Airbender برای اولین بار در سال (در واقع فقط دوم و

توسط PARINEWS در 14 تیر 1399

مانند ظاهر هر کس دیگری در حال حاضر من از طریق آواتار: آخرین Airbender برای اولین بار در سال (در واقع فقط دوم و سوم فصل پس من همسرم رو از طریق بسیاری از اول بدون من) به خاطر آن دوباره به Netflix بکشد. آن را واقعا فوق العاده از دیدن چنین درخشان و خنده دار, حماسه و مستحق نشان می دهد به طور ناگهانی گرفتن این گسترده به رسمیت شناختن.

در (آنچه که احتمالا چهارم من) rewatch آنچه واقعا به من ایستاده بود باور نکردنی توجه نشان می دهد به ساختمان را پر جنب و جوش و جذاب از فرهنگ ها در سراسر جهان است. نشان می دهد قهرمانان دائما در سفر و در عین حال حتی شهرها و شخصیت است که تنها نشان می دهد تا برای یک قسمت دریافت متمایز صفات و انسانی لحظات. آن می افزاید تا به یک دنیای فانتزی که احساس منحصر به فرد غنی و کامل است.

یک مثال که واقعا مرا گرفتار شد نشان می دهد swampbenders. آنها تا حد زیادی یک شوخی است اما این نشان می دهد هنوز هم آنها را می دهد یک تاریخچه (آنها آب قبیله فرزندان مهاجرت کرده اند و به زمین پادشاهی) و فرهنگ (حل و فصل آنها در باتلاق چرا که آنها آموخته به کار آب در انگور). آن را احساس می کند در کل با وجود اینکه یک subplot در عرض 20 دقیقه قسمت و این فقط یکی از ده ها.

اگر شما در میانهی شب به تماشای نشان می دهد در حال حاضر شما واقعا باید آن را امتحان کنید. (فقط می دانم که آن را طول می کشد یک زن و شوهر از قسمت ضربه خود را گشاد گشاد راه رفتن.)

اتمام نه تریلر از این هفته به شرح زیر است.

روح

پیکسار در فیلم بعدی به نظر می رسد زرق و برق دار... و از آنجا که من نمی توانم به خارج برای دیدن شهر نیویورک که بسیار خوب به روح's ایجاد مجدد آن که به نظر می رسد همیشه در تحت پوشش درخشان طلایی-ساعت نور است. این فیلم در نوامبر 20th.

سیاه و سفید پادشاه

Beyoncé دیگر بصری خیره کننده فیلم تا آمدن که او هم نوشت و کارگردانی خودش. آن را منحصر به فرد به دیزنی پلاس و قرار است به کراوات به تم شیر شاه پس از او ستاره دار در سال گذشته بازسازی. اما اغلب آن را فقط به نظر می رسد مانند آخرین ورود در Beyoncé قابل توجه خط بصری آلبوم. فیلم بیرون می آید در ژوئیه 31.

گارد قدیمی

شارلیز ترون ستاره در یک فیلم جدید برای Netflix بکشد در مورد یک گروه از مزدوران که نمی تواند مرگ و رفته اند به نبرد در طول قرون است. به نظر می رسد واقعا مضحک قضیه و بهانه ای برای مقدار زیادی از استادانه عمل است. این فیلم در جولای 10.

Aretha Franklin

جنیفر هادسون نقش روح افسانه آرتا فرانکلین در احترامجدید, فیلمی که به بررسی فرانکلین ستارگی — و به طور طبیعی می دهد هادسون مقدار زیادی از بهانه برای پوشش کلاسیک. انواع گزارش می دهد که فرانکلین درگیر شد, با, تولید, تا زمانی که مرگ او در سال 2018 است. این فیلم در روز کریسمس.

عظمت کد

من بسیار به این عجیب و غریب, glitchy بد-خوب هنر دیجیتال سبک مورد استفاده در اپل TV Plus' آخرین سری. عظمت کد بسیار ساده در سطح -- آن را در مورد ورزشکاران بالا بحث در مورد برخی از بهترین و سخت ترین لحظات — اما به نظر می رسد مانند آن بوده است و به زیبایی بسته بندی شده و در یک روش غیر معمول برای یک ورزش doc. آن بیرون می آید در ژوئیه 10.

لعنت

در اینجا اولین نگاه واقعی در نفرینیک سری جدید که reimagines افسانه شاه آرتور, اما با Nimue به عنوان کسی که می آید به خوب بکار بردن شمشیر است. به نظر می رسد مانند یک نوجوان بزرگ, فانتزی, ماجراجویی. نشان می دهد آغاز بکار در ژوئیه 17.

پسران دولت

پسران دولت رو بررسی بزرگ از ساندنس و در حال حاضر آن را به رهبری به تلویزیون اپل به علاوه. این مستند به شرح زیر استادانه درست شده, مسخره, برنامه دولت برای پسران در Austin, تگزاس و ساعت به عنوان رقابت به سرعت می آید به منعکس کننده "تمام معایب از سیاست آمریکا" به عنوان Tasha رابینسون نوشت: بیش از چند ضلعی. می آید به تئاتر در جولای 31st, و پس از آن شروع می شود جریان در 14 اوت.

خونین بینی جیب خالی

خونین بینی جیب خالی یک فیلم مستند — مرتب کردن بر اساس — در مورد آخر شب لاس وگاس شیرجه بار صرف زمان با به طور منظم که فیلتر در داخل و خارج و جای شادی است. آن را نیز... نه واقعا یک فیلم مستند است. نوار است که در نیواورلئان و مردم در حال بازی تمام شخصیت های ساخته شده در حالی که فیلمبرداری. من نمی دانم دقیقا چه چیزی با شما تماس که (خوب, داستان, احتمالا) اما به نظر می رسد واقعا جالب است. فیلم شروع به بیرون آمدن در جولای 8th.

بچه ها دیدن ارواح

آیا این خوب است ؟ آیا این واقعی است ؟ من هیچ نظری ندارم. اما حداقل ما باید این دو دقیقه تیزر برای یک قرار است نشان می دهد انیمیشن به کارگردانی تاکاشی موراکامی بر اساس Kanye West and Kid Cudi را در یک آلبوم است که بهترین و شناخته شده برای داشتن یک پیگیری به برک آوت آهنگ برای 070 تکان "شهر ارواح" در آن است. آن بیرون می آید... می داند. هر چه اتفاق افتاده به Kanye بازی در مورد مادر سفر به بهشت ؟



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن