9 تریلر جدید شما باید به سازمان دیده بان این هفته

من به تماشای HBO جدید فیلم بد آموزش و پرورش در هفته گذشته. تمام چیزی که احساس کمی شبیه یک heist فیلم در معکوس

توسط PARINEWS در 20 اردیبهشت 1399

من به تماشای HBO جدید فیلم بد آموزش و پرورش در هفته گذشته. تمام چیزی که احساس کمی شبیه یک heist فیلم در معکوس آن را در مورد یک سرپرست که سرقت پول از مدرسه خود را در منطقه تنها شما در حال تماشای به عنوان جرم و جنایت unravels و نه به عنوان آن را ایفا می کند.

این یک بازی سرگرم کننده فیلم در بخش بزرگی با تشکر از هیو جکمن و Allison Janney در برخی از شخصیت های بزرگ. اما این فیلم نیز در این دوره بسیاری از واقعی-داستان, فیلم, فراموش, جایی که آنها نگرانی بیشتر در مورد شما گفتن چه اتفاقی افتاده است از آنها در مورد ساخت شخصیت.

من فکر می کنم این کار به یک نقطه. این یک داستان وحشی و آنها انجام یک کار سرگرم کننده گفتن آن است. اما ای کاش این فیلم تحت فشار قرار دادند کمی بیشتر به این افراد هستند. نشان دادن جرم و جنایت فقط به عنوان آن را از هم پاشید و یک راه مناسبی را برای گفتن داستان, اما آن را نیز بدان معنی است که ما نمی تواند به یادگیری زیادی در مورد چه کسی در حال انجام است تا آن را کمی بیش از حد دیر است.

اتمام نه تریلر از این هفته به شرح زیر است.

فضا نیروی

تقریبا یک دهه پس از خروج از دفترSteve Carell جدید طنزهای تلویزیونی. در حالی که فضای نیروی یک محل کار کمدی و Carell است یک بار دیگر بازی های او در نقش های مختلف از مایکل اسکات. در فضا نیرویاو به نظر می رسد یکی از هر کس دیگری در حال پخش است و وجود بازیگران بزرگ در اطراف او. به نظر می رسد مانند آن را به خنده دار شروع می شود. نشان می دهد آغاز بکار مارس 29.

پادشاه جزیره استاتن

این در حالی است پس ما یک جدید Judd apatow آمده کمدی. اولین ویژگی پس از Trainwreck است پنج سال پیش ستاره پیت دیویدسون به عنوان کسی در خانه می ماند که به طور ناگهانی شروع کرده است که مسئول برخی از بچه های جوان. جهانی تریلر برای فیلم رنگ آن را به عنوان شما نشاط بخشی... که من به تصور است نه اولیه تن از فیلم ؟ آن سر بر تقاضا در ژوئن 12th.

تبدیل شدن به

تبدیل شدن به حال تن به تن به عنوان مستند همتای به میشل اوباما فیلمهای خاطرات. آن را سخت به تصور کنید که طرفداران را پیدا خواهد کرد چیزی برای لذت بردن از اینجا هر چند نیویورک تایمز گفت: این مستند است که کمتر آشکار از این کتاب است. فیلم ضربه Netflix در اوایل این هفته.

من رفته در تاریکی

HBO یک مستند اقتباس از میشل مک نامارا تحقیق گلدن استیت قاتل و مانند این کتاب به نظر می رسد به جلو در مک نامارا وسواس در اطراف پیدا کردن مقصر در یک راه بزرگ است. این مستند می آید به HBO در ژوئن 28.

یک سفر خوب

شنوایی دوستان خود' داستان در مورد بالا بودن و خندیدن خنگ مسائل است هرگز به عنوان خنده دار به عنوان آنها آن را تصور خواهد بود. اما... این ممکن است کمی متفاوت است هنگامی که آن را معروف مردم به شما گفتن داستان در مورد بالا بودن و به نظر می رسد که آنچه که باید یک سفر خوب است, همه چیز در مورد. فیلم می آید به Netflix در مارس 11th.

گل بزرگ در مبارزه با

آن را بزرگ انگلیسی پختاما با گل — و که به نظر می رسد مانند یک دستور غذا خوب است. نشان می دهد آغاز بکار مارس 18.

شرلی

الیزابت ماس نقش را در وحشت نویسنده Shirley Jackson نویسنده "قرعه کشی" و فراموش نشدنی از خانه تپهدر شرلی. فیلم می آید از Josephine Decker مدیر پشت مادلین را مادلینو به نظر می رسد به طور مشابه رویایی به کار قبلی. فیلم بیرون می آید ژوئن 5th.

سرزمین خواب وخیال

من سعی کنید به ارسال بیش از حد بسیاری از تریلر های هر هفته, اما من تا به حال به اتاق اضافی برای این یکی که به نظر می رسد neo-noir گانگستر خون آشام فیلم در مورد یک هیتمن شکار کردن یک نوازنده جاز, اگر من درک همه از این کار درستی است ؟ آن بیرون می آید ژوئن 5th.

بکی

این است که مرتب کردن بر اساس مانند خانه به تنهایی... به جز پسر بد است یک نئو نازی ها با بازی کوین جیمز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن