ساعت 9 شب تا 5 صبح شب مقررات منع رفت و آمد در Mysuru از امروز

هتل خدمات بسته تا 10 ساعت; محدودیت در N. R. حوزه ادامه خواهد داد تا ژوئیه 24پارک ها باز شود تا ساعت 9; واکر مح

توسط PARINEWS در 1 مرداد 1399
  • هتل خدمات بسته تا 10 ساعت; محدودیت در N. R. حوزه ادامه خواهد داد تا ژوئیه 24
  • پارک ها باز شود تا ساعت 9; واکر محروم از نشستن روی نیمکت با استفاده از تجهیزات سالن های بدنسازی

میسور/Mysuru: 6 بعد از ظهر تا 5 صبح شب مقررات منع رفت و آمد اعمال هر روز در Mysuru اصلاح شده است از ساعت 9 شب تا 5 صبح از امروز و به این ترتیب مردم باید سه ساعت بیشتر از فرمت.

6 بعد از ظهر تا 5 صبح شب حکومت نظامی تحمیل شد 15 روز برگشت توسط Mysuru دولت های منطقه در حالی که کل دولت تا به حال 8 بعد از ظهر تا 5 صبح مقررات منع رفت و آمد در حکومت است. Mysuru تا به حال قوانین خاص به عنوان تعدادی از COVID-19 عفونت افزایش سریع با متوسط 100 نفر تست مثبت در هر روز است. تعداد مرگ و میر بیش از حد شاهد یک افزایش مشخص شده اند.

در حال حاضر به عنوان دولت تغییر کرده شب حکومت نظامی ساعت حکومت برای اعمال Mysuru همچنین. همه کسب و کار موسسات و مغازه ها و دفاتر خصوصی و مراکز خرید و سوپر مارکت ها, مواد غذایی, رسانه های, هتل ها, پارچه و کالاهای مغازه های سخت افزار, رنگ و صنایع وابسته و نانوایی می تواند تا 9 ساعت. پلیس شهر کمیسر دکتر Chandragupta گفت ستاره میسور است که صنایع و مغازه ها را به باد توسط 8.30 بعد از ظهر به منظور تسهیل در ساعت 9 شب بسته شدن.

"تنها پزشکی مغازه و غرفه باز خواهد بود پس از 9 ساعت و بقیه خواهد شد. هتل ها شده اند مجاز به کار ناهار خوردن در امکانات تا 9 ساعت. آنها را می توانید در ادامه صدور خدمات بسته تا 10 pm," او گفت:. همانطور که در دولت سفارش یکشنبه مقررات منع رفت و آمد خود ادامه خواهد داد.

هیچ اتوبوس های شهر پس از 9 pm

این KSRTC بیش از حد را متوقف خواهد کرد پیمودن اتوبوس ها تا ساعت 9 شب. "وجود دارد هیچ takers برای KSRTC خدمات. هنوز هم ما استفاده می شود به اجرا محدود اتوبوس. از امروز ما را به کار گیرند تا 9 ساعت و اجرا و اتوبوس تنها اگر تقاضا وجود دارد. این Mysuru شهرستان KSRTC مجموعه رفته از Rs. 35 لاخ هر روز به Rs. 3 لاخ" گفت: S. P. Nagaraj بخشی کنترل KSRTC شهرستان واحد.

روستایی KSRTC واحد بیش از حد کار اتوبوس ها تا ساعت 9 شب. اتوبوس ها که قبل از شروع ساعت 9 را به مقصد خود برسد گفت: KSRTC روستایی بخشی کنترل R. Ashok Kumar.

محدودیت در Narasimharaja به ادامه

در ضمن Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar روشن است که محدودیت های اعمال شده در Narasimharaja حوزه ادامه خواهد داد. در پی افزایش COVID-19 ميزان عفونت و مرگ و میر در Mysuru به خصوص در NR حوزه DC اعلام کرده بود برخی از مناطق این حوزه و برخی از مناطق مجاور Chamaraja حوزه به عنوان محدود مناطق. سفارشات را در نیروی تا 6 صبح در جولای 24.

"دولت قدرت است DCs به طور موثر مدیریت مهار مناطق و مناطق محدود شده است. CM را اعلام هیچ مستند در هر نقطه در دولت صدق نمی کند در اینجا به عنوان ما نمی قفل شده است و Narasimharaja حوزه اما اعمال محدودیت های خاص در مناطق انتخاب کنید. این ادامه خواهد داد تا جولای 24 و وضعیت موجود حفظ خواهد شد" Abhiram G. Sankar گفت: SOM.

کارناتاکا وزیر B. S. Yediyurappa دیروز اعلام کرد که یکی دیگر از مستند نمی خواهد اعمال شده در دولت اما افزود که محدودیت های خاصی را در محل باقی می ماند در مهار مناطق. شب مقررات منع رفت و آمد از ساعت 9 شب تا 5 صبح ادامه خواهد داد به جای قبلی زمان 8 ساعت به 5 هستم. یکشنبه مقررات منع رفت و آمد را نیز در محل باقی می ماند حداقل تا آگوست ، 8.

دولت آخرین سفارش نیز منع استفاده از تجهیزات سالن های بدنسازی در فضاهای باز و نیمکت در پارک های عمومی به عنوان یک گام برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس. پارک ها باز خواهد شد اما واکر منع شده اند با استفاده از نیمکت بدنسازی و دیگر تجهیزات ورزش.

"جنبش از افراد باقی می ماند باید ممنوع بین 9 ساعت و 5 در سراسر کشور به جز فعالیت های ضروری" رئیس اتاق T. M. Vijay Bhaskar گفت: در مستند فرمت سفارش. او کارگردانی کرده است مقامات محلی به صدور دستورات مناسب مانند بخش 144 برای انطباق دقیق از شب مقررات منع رفت و آمد.

دولت تلاش کرده است برای پیدا کردن یک تعادل خوب بین محدود کردن جنبش مردم و اجازه می دهد کسب و کار برای از سرگیری عملیات کمک شامل افزایش و همچنین در برخی از درآمدهای نقدی-گرسنگی دولت است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن