9 راه برای ساخت و سالم نگه داشتن مرزهای شخصی

چگونه زندگی خود را تغییر دهید اگر شما قادر به حفظ مرزهای شخصی? این شامل متوقف کردن مردم از تجاوز به فضای شخصی

توسط PARINEWS در 23 اردیبهشت 1399

چگونه زندگی خود را تغییر دهید اگر شما قادر به حفظ مرزهای شخصی? این شامل متوقف کردن مردم از تجاوز به فضای شخصی خود را به عنوان به خوبی به عنوان چسبیده به مرزهای شخصی که شما برای خودتان تنظیم کنید بعد.

این دنیای ایده آل ممکن است. تمام طول می کشد کمی دانش و عمل است. خود آگاهی و ارزش و ابراز وجود کیفیت هستند که در حفظ قوی مرزهای آن است که ما را به کاوش بیشتر در این مقاله است.

آنچه شما را پیدا خواهد کرد در اینجا یک توضیح از مرزهای شخصی, چرا شما نیاز به آنها را در زندگی خود و 9 کارشناس راهنمایی به شما آغاز شده است.

بیایید شیرجه رفتن در...

آیا مرزهای شخصی?

مرزهای شخصی هستند و محدودیت هایی که به شما در تنظیم زمانی که آن را می آید به آنچه شما انتظار می رود از یک فرد و نحوه رفتار آنها نسبت به شما. آنها نشان می دهد آنچه که شما در پیدا کردن قابل قبول و غیر قابل قبول در شخص دیگری رفتار به خصوص با کسی که به شما نزدیک هستند مانند خانواده و دوستان و یا شریک زندگی.

مرزهای شخصی را می توان در تقریبا در هر منطقه از زندگی خود را. شما می تواند بسیار سخت در مورد آنچه ساعت در طول روز به شما خواهد شد پاسخ به تماس تلفنی, اما کاملا انعطاف پذیر از نظر متن خود را پاسخ. شما ممکن است درک نمی کند هر کسی بالا بردن صدای خود را به شما در هر شرایط, اما شما ممکن است ذهن مردم به شما گفتن چه برای انجام تمام وقت — به عنوان طولانی به عنوان آن را در یک جا آرام تن.

مرزهای شخصی می تواند محدود و یا بسته به شخصیت خود را و تنظیمات. رایج دیگر حوزه ها از مرزهای شخصی شامل فضای شخصی, تمایلات جنسی, زمان, انرژی, تعامل, ارتباط دین و اخلاق است. اما مرزهای شخصی به هیچ وجه محدود به این چیزها.

چرا مرزهای شخصی مهم است ؟

اساسی ترین دلیل که چرا مردم تعیین مرزهای این است که سعی کنید و ایجاد روابط قوی تر با خود و افراد دیگر. مرزهای شخصی یک بخش ضروری از هر پر رونق رابطه و هرگز نباید نادیده گرفته است.

درست مانند نرده ها و دیوارها در جهان فیزیکی استفاده می شود برای تعیین جایی که شما می توانید و نمی توانید به آنچه با شما است و چه چیزی نیست مال شما, شخصی, مرزهای تعیین تا چه حد دیگران می توانند قبل از عبور از خط.

آنها را متوقف مردم از پیاده روی بیش از همه شما. آنها را متوقف مردم از دستکاری شما. آنها متوقف کردن مردم از گرفتن بیش از حد به خود را کسب و کار شخصی.

چرا این مهم است ؟ زیرا آنچه با شما است با شما است. شما منحصر به فرد هستند و درست مثل هر انسان دیگر در این زمین شما باید چیزهایی که شما راحت هستند و چیزهایی که شما را واقعا ناراحت کننده است. شما باید تنظیمات شما باید قطع یو پی اس و شما باید با چالش های منحصر به فرد به شما. آنها را برای شما به مقابله با هیچ کس دیگری.

به همین دلیل مرزهای شخصی مهم هستند. به آنها اجازه دهید افراد دیگر می دانم که در آن آنها می توانند به مرحله و جایی که آنها نمی توانند. مرزهای باز و بسته گسترش و قرارداد تمام وقت — شما فقط نیاز به اجازه دهید مردم می دانند.

تبلیغات

همه از این نیز یک یادآوری به قبول و آگاهانه از افراد دیگر مرزهای شخصی بیش از حد. این به ویژه مهم است در ارتباط به عنوان شریک زندگی یکدیگر صمیمی ترین فضاهای جمله عاطفی و جنسی مناطق[1].

نتیجه ؟ روابط سالم است که رشد در احترام متقابل و اعتماد و شادی.

در حال حاضر این چیزی است که ارزش تلاش برای آن نیست ؟

چگونه به تعیین مرزهای شخصی

درست مثل هر چیز دیگری در زندگی به منظور تبدیل شدن به یک متخصص در تنظیم و راحت بودن با مرزهای شخصی شما را به تمرین. خوشبختانه ما 9 راه های شگفت انگیز برای شما برای شروع و شروع به بازپس زندگی خود را.

آیا شما آماده ؟

1. شناسایی مرزهای خود

آن را غیر ممکن است شروع به مرزهای شخصی هنگامی که شما حتی نمی دانند که آنها چه هستند و یا جایی که آنها دروغ است. این است که چرا نقطه شروع برای هر کسی که احساس می کند مانند آنها ممکن است نیاز بیشتر/کمتر مرزهای این است که به شناسایی که در آن آنها در حال حاضر ایستاده است.

شما در حال گرفتن تحت فشار قرار دادند بیش از حد اغلب ؟ و یا شما به طور کامل و مقاوم در برابر هر گونه تغییر ؟

آیا شما خودتان را با استدلال با مردم زیادی ؟ و یا آیا شما پیدا کردن آن را دشوار است به صحبت می کنند تا زمانی که شما می دانید شما باید ؟

همه متفاوت است نقطه شروع وقتی که می آید به مرزهای شخصی و کسانی که مرزهای ناچار تغییر با زمان. اولین چیزی که شما باید انجام دهید است برای پیدا کردن نقطه شروع خود را.

2. تعیین ارزش های خود را

یکی از بهترین راه ها برای شناسایی آنچه در مرزهای خود هستند و چگونه شما آنها را می خواهید به تغییر است برای تعیین ارزش خود را در زندگی هستند.

اگر شما ارزش آزادی خلاق و تفکر زمان در نظر قرار دادن قوی مرزی در اطراف فضای شخصی شما و وقت آزاد خود را.

اگر شما ارزش چیزهای کوچک در زندگی بر, بزرگ, عجیب چیزهایی که شاید در نظر شل شدن مرزهای خود را کمی به اجازه دهید بیشتر سرندیپیتی در.

تبلیغات

اگر شما ارزش خودتان و یا شما می خواهید برای شروع ارزش خود را بیشتر به شدت شروع به قرار دادن محکم در اطراف مرزهای چگونه مردم صحبت می کنند به شما و شما را درمان است.

هر چه خود را منحصر به فرد و ارزش های شخصی خود مرزهای شخصی که به شما در تنظیم در حال رفتن به چه چیزی کمک می کند تا شما را به حفظ آنها.

3. شروع ساده

به عنوان لمس در حال حاضر هیچ گونه مهارت در زندگی نیاز به عمل نه تنها برای رسیدن به یک سطح مورد نظر اما همچنین به طور منظم بررسی و تعمیر و نگهداری به مطمئن شوید که مهارت کند ناپدید می شوند نیست. مرزهای شخصی متفاوت است.

به جای به طور کامل هل دادن به عقب بر مردم است که در حال تجاوز تبدیل پشت خود را در هر جنبه ای از باورهای قدیمی و یا فروش همه مسائل خود را به زندگی می کنند در جنگل از راه دور وجود دارد گام های کوچک است که شما می توانید و باید برای اولین بار.

اگر شما یک دوست که همیشه تماس های شما را به برنامه و شما احساس می کنید تحت فشار به انجام این کار مودبانه به آنها بگویید که شما نمی خواهید برای این هفته است. چه اتفاقی خواهد افتاد ؟ بسیار نیست احتمالا. این گام کوچک به شما اعتماد به نفس می گویند هیچ دوباره در هفته آینده زمانی که شما احساس نمی مانند بیرون رفتن.

اگر شما احساس می کنید مانند شما در حال گرفتن بیش از حد در ورودی و قریب به اتفاق اطلاعات خود را از گوشی مورد علاقه من هک برای حذف برنامه های مزاحم برای یک روز. از دست رفته آنها را ؟ دانلود آنها را دوباره فردا. آیا حالا آنها را تا آنجا که شما فکر می کنید ؟ ببینید چه یک روز دیگر بدون آنها مانند[2].

آن را فقط به عنوان مهم به تعیین مرزهای با خودتان و روال خود را به عنوان آن است که به تعیین مرزهای با افراد دیگر. تنها راه برای شروع در هر دو احترام می گذارد این است که برای شروع ساده است.

4. گوش دادن به احساسات خود را

اگر شما مطمئن نیستید در مورد خود را که در آن مرزهای شخصی باید آن ممکن است یک ایده خوب برای بررسی در با احساسات خود و احساسات در بدن خود را در هر حال حاضر و پس از آن[3]. این معمولا به شما بسیار عالی نشان می دهد.

علائم به نگاه کردن شامل افزایش ضربان قلب و تعریق و تنگی در قفسه سینه خود و یا معده و به طور کلی احساس ناراحتی است. البته فقط به خاطر اینکه شما احساس می کنید این احساس به این معنا نیست که شما باید خودتان را به جهان است که نمی خواهد به شما کمک کند در هر راه.

احساسات خود را مانند جهت در کنار جاده. آنها به شما اجازه می دانم چه مناطقی است که شما احتمالا باید بررسی کمی بیشتر است.

5. یادگیری نه گفتن

احتمالا بزرگترین سد که کسانی که مبارزه با مرزهای شخصی دارد این است که آنها برای پیدا کردن آن بسیار دشوار است برای گفتن ندارد.

این می آید در انواع بسته است. شما ممکن است پیدا کردن آن غیر ممکن است برای نه گفتن به گردهمایی های اجتماعی برای ترس از از دست رفته (FOMO). شما ممکن است خودتان را انجام بارهای از نعمت برای افرادی که از شما خواسته حتی اگر آنها می تواند احتمالا انجام می شود کسانی که همه چیز خود را.

تبلیغات

شما حتی ممکن است یک دوست یا همسر که تعدی بیش از حد به مسائل شخصی خود را, اما شما در تلاش برای گفتن آنها وجود ندارد چرا که آنها دوست شما هستند و یا شریک زندگی. مشکل این است که با شما و نه آنها درست است ؟

احتمالا نه. دلیل بسیاری از افراد در صورت مقاومت به گفت نه این است که آنها نگران هستند در مورد چگونه آن را به شخص دیگر احساس. شاید آن زمان برای متوقف کردن و فکر می کنم در مورد چگونه شما احساس برای یک بار.

شما مجاز به گفتن بدون توضیح[4]. آن را به احتمال زیاد تحت تاثیر قرار نمی شخص دیگر تقریبا به همان اندازه به عنوان شما فکر می کنم آن خواهد شد. به عنوان یک مقاله در Healthline

در اکثر موارد مردم خوب خواهد شد با شما گفت نه. شاید حتی بیشتر شگفت آور, شما ممکن است پیدا کردن که مردم در واقع احترام شما بیشتر به این دلیل شما باید مرزهای شخصی.

در سمت تلنگر, اگر فرد واکنش نشان می دهد ضعیف خود را به مرزهای شخصی آن مشکل خود را نه مال شما. در واقع آنها فقط ساخته شده است آن را حتی ساده تر برای شما به درک که شما احتمالا لازم نیست آنها را در زندگی خود را.

6. قاطعانه

این روابط بسیار نزدیک با نقطه قبلی در مورد گفت: هیچ. اهمیت قاطعانه بودن زمانی که شما تنظیم مرزهای شخصی را نمی توان به اندازه کافی تاکید کرد — این که آیا با خودتان و یا با افراد دیگر.

به یاد داشته باشید این به این معنا نیست که ظالمانه و یا حساس است. قاطعانه به سادگی به معنی بیان آنچه شما می خواهید و یا نیاز به در شیوه ای روشن و بدون ضرب و شتم در سراسر بوش.

اگر شما نمی قاطعانه با افراد هنگامی که در تلاش برای تعیین مرزهای — به خصوص اگر شما تا به حال مسائل مربوط به تنظیم آنها را در گذشته انتظار می رود آنها را به نه به شما به طور جدی و زندگی به رفتن در آن را به عنوان قبل از.

7. مجموعه عواقب

تنظیم عواقب یکی از مهم ترین اقداماتی که شما می توانید برای اطمینان حاصل شود که خود را به مرزهای شخصی نمی توانید تجاوز.

آنچه مردم را از شکستن قانون ؟ عواقب. چه متوقف می شود کودکان از رفتار نادرست? عواقب. آنچه در جریان است برای متوقف کردن مردم از نقض خود را در مرزهای شخصی? عواقب.

مردم سعی خواهد کرد و با هر آنچه که آنها می توانند. اگر شما لازم نیست با قرار دادن پای خود را پایین مرزهای خود را نمی تواند جدی گرفته شود. عواقب لازم نیست که به شدید فقط استرن ملامت معمولا این ترفند را انجام دهد.

مطمئن شوید که شما نه تنها مجموعه ای از عواقب بلکه چوب به آنها در غیر این صورت آنها نمی تواند جدی گرفته شود.

تبلیغات

8. عمل خود آگاهی

شما احتمالا توصیه شده است نوعی خود آگاهی یا حضور ذهن عمل در چند مرحله برای بخش خاصی از زندگی خود و تعیین مرزهای متفاوت است. مزایای خود آگاهی لمس هر جنبه از وجود خود و زندگی خود را.

هنگامی که شما آگاه هستند از افکار و احساسات خود را و آنچه را که آنها انجام می دهند برای شما (یا شما) شما می توانید شروع به کار کردن که در آن مرزهای خاص نیاز به تنظیم شود.

برای مثال اگر شما یک overthinker و افکار خود را و شروع به مسابقه هر زمان که شما در یک وضعیت آگاهی از این. تعیین مرز با خودتان است که هر زمان که یک فکر منفی به ذهن شما میآید شما اجازه دهید آن را برو. بدون توجه به آنچه. آن را نمی خواهد که هر چیزی مفید به می گویند بنابراین برای آن نمی افتد.

البته این اعمال می شود به افراد دیگر بیش از حد. اما خود آگاهی و مرزهای با خودتان نه تنها دست در دست, اما ضروری برای یک زندگی از آرامش و شادی.

9. به دنبال حمایت

یک اشتباه رایج را هنگامی که در تلاش برای تعیین مرزهای شخصی است که شما را مجبور به انجام آن به تنهایی. شما باید به برنامه ریزی همه چیز را خودتان اجرا همه چیز به خودتان و کار چیست و چه کار نمی کند برای خودتان. که به سادگی درست نیست.

اگر شما به خودتان پیدا کنید در حال مبارزه و یا به سادگی می خواهید راحت تر سوار, صحبت کردن با دوستان خانواده و یا همسر مورد مرزهای که شما تنظیم خواهد شد و توضیح دهد که چرا. شما ممکن است فکر می کنم که باز شدن را ایجاد بحث ها و مقاومت اما بیشتر از نه, مردم قدر شما اجازه آنها را می دانیم.

مرزهای تنظیم می تواند بسیار دشوار است هر چند, چه می شود که تنظیم آنها را با افراد دیگر و یا تنظیم آنها را با خودتان است. آیا تا به حال هیچ شرم در مورد به دنبال کمک های حرفه ای. اگر شما احساس می کنید زندگی خود را تا حد زیادی بهره مند از کمک به آن چیزی است که شما کاملا باید در نظر گرفتن.

افکار نهایی

وجود دارد شما آن را دارند. امیدوارم این مقاله کار خود را انجام داده و روشن آنچه یک زندگی عالی و مرزهای شخصی می تواند مانند نگاه کنید و ایجاد یک نقشه راه در چگونه شما می توانید وجود دارد.

همانطور که با هر چیزی در زندگی عمل می کند. آیا عرق آن را اگر شما میکشید تا در مسیر. فقط به بالا و رفتن نگه دارید!

راهنمایی های بیشتر در ایجاد مرزهای شخصی

عکس های اعتباری: Anika Vlieland از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن