91 تیروملا تیروپاتی Devasthanams کارکنان تست مثبت برای Coronavirus

تیروملا: حداقل 91 کارمندان تیروملا تیروپاتی Devasthanams (TTD) باید آزمایش مثبت برای Coronavirus تا کنون TTD ا

توسط PARINEWS در 24 تیر 1399

تیروملا: حداقل 91 کارمندان تیروملا تیروپاتی Devasthanams (TTD) باید آزمایش مثبت برای Coronavirus تا کنون TTD اجرایی Anil Kumar Singhal گفت: رسانه ها در روز یکشنبه.

Singhal گفت که COVID-19 آزمایشات انجام شده بر روی کارکنان در Alipiri و همچنین تیروملا که در آن Venkateshwara حرم واقع شده است که در آندرا پرادش. او همچنین گفت که بازدید کنندگان نیز در حال آزمایش با جمع آوری نمونه های تصادفی به صورت روزانه.

به TTD نشان داد که در مجموع 3,569 کارکنان بوده و تست شده در جولای 10 و از جولای 9, 91 از آنها تا به حال آزمایش مثبت است. در این آزمایش تصادفی انجام شده برای بازدید کنندگان TTD به اشتراک گذاشته است اطلاعات به صورت دو هفت روز ویندوز. از ژوئن 18 به 25 TTD ادعا کرد که 700 بازدید کنندگان تست شد و هیچ یک از آنها آزمایش مثبت است. بین ژوئیه 1 و 7 1,943 بازدید کنندگان مورد آزمایش قرار گرفتند و هیچ یک آزمایش مثبت..

معبد تومان دریافت کرده است. 16.73 کرور در هوند مجموعه در ماه گذشته TTD نشان داد.

تیروملا معبد بازگشایی شد برای بازدید کنندگان از ژوئن 11, پس از باقی مانده بسته با توجه به همه گیر برای بیش از دو ماه است. این معبد که یکی از محبوب ترین زیارتگاه های هندو در جهان معمولا دریافت حدود 50000 به 1 لاخ بازدید روزانه. با توجه به همه گیر تعداد بازدید کنندگان روزانه بود و در پوش 6,000 در ابتدا و بعد از آن افزایش یافته و به حداکثر 12000.

"نود و یک از کارکنان باید آزمایش مثبت است. بسیاری از آنها بدون علامت است. اما به عنوان یک اقدام احتیاطی ما را آزمایش کرده اند کارکنان دسته عاقلانه از زمان به زمان. از این آزمون این موارد مثبت شد," او گفت:.

اکثر بيماران اعضای هیات ویژه نیروی حفاظت (SPF), او گفت:. "برخی از آنها رفته بود به آنانتاپور یا Kurnool و بازگشت. از آنجا که بسیاری از SPF کارکنان در حال زندگی در محله های نزدیک به بسیاری از آنها آلوده هستند و تعداد بالا رفته است," او گفت:.

Singhal گفت که وضعیت بررسی شد توسط TTD مقامات از جمله رئیس Y. V. Subba ردی. "پس از SPF کارکنان تمام ماندن در همان بازداشتگاه وجود دارد خطر گسترش ویروس. به طور مشابه potu کارگران (کارکنان آشپزخانه) همه با هم ماندن. بنابراین ما در حال دادن به آنها را در اتاق دوقلو های پایه به طوری که حتی اگر یکی از آنها آلوده به ویروس نمی کند, گسترش," او گفت:.

با توجه به اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط TTD بیش از 50,000 بازدید کنندگان که تا به حال رزرو آنلاین بلیط دارشان بین 11 ژوئن و جولای 10 موفق به نشان می دهد تا. در این یک ماه پس از بازگشایی در حالی که 2,02,346 نفر رزرو کرده بود دارشان آنلاین بلیط 1,64,742 مردم نشان داد تا برای دارشان و 55,669 مردم باقی مانده وجود ندارد.

هنگامی که آن را به صورت offline خرید دارشان بلیط 97,216 مردم رزرو بلیط در ماه گذشته و 85,434 تبدیل شده تا در معبد در حالی که 11,782 مردم باقی مانده وجود ندارد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب