یک طرح جامع در سندان برای توسعه شیلات: وزیر

میسور/Mysuru: وزیر Muzrai, شیلات و آب حمل و نقل داخلی کوتا Srinivas Poojari گفت که دولت مشغول به کار بود در یک

توسط PARINEWS در 7 تیر 1399

میسور/Mysuru: وزیر Muzrai, شیلات و آب حمل و نقل داخلی کوتا Srinivas Poojari گفت که دولت مشغول به کار بود در یک طرح جامع برای توسعه شیلات در منطقه ساحلی و داخلی مناطق.

صحبت به presspersons پس از برگزاری یک جلسه بررسی پیشرفت از بخش های آینده تحت وزارت خود را در منطقه ای کمیساریای را در اینجا در چهارشنبه Poojari گفت که دولت در حال برنامه ریزی برای توزیع کارت های اعتباری به ماهیگیران فقط به عنوان اتحادیه دولت است صدور Kisan کارت های اعتباری به کشاورزان است.

"روند صدور کارت های اعتباری برای ماهیگیران در کل کشور از جمله کسانی که در Mysuru منطقه خواهد شد در حال حرکت در روزهای آینده," او گفت:.

در ادامه وزیر گفت که این اداره در جمع آوری ورودی ها چگونه 25,000 آب بدن در دولت که در آن ماهیگیری است که می تواند بیشتر توسعه یافته با مشارکت جوانان بیکار و بیکاری ضعیف است.

تصریح می کند که دولت با حفظ شفافیت در توزیع کمک های مالی به ذینفع ماهیگیران او کارگردانی مقامات به حفظ شفافیت در تمام جنبه های عملکرد خود را.

حاکی از این است که دولت نمی خواهد دخالت در ماهیگیری قرارداد در رابطه با دریاچه ها که تحت گرم Panchayats او گفت که این مسئولیت از PDOs و Taluk Panchayat EOs به اطمینان حاصل شود که دولت می کند و از دست دادن درآمد در این حساب.

سختگیرانه عمل در ماهیگیری غیر قانونی

پاسخ به یک پرس و جو در ماهیگیری غیر قانونی در Taraka و Kabini افتاده است که گفته می شود در سال Poojari گفت که یک پروب خواهد بود دستور داد به موضوع. دقیق اقدام خواهد شد در برابر کسانی که غرقه شدن در ماهیگیری غیر قانونی در نقض شرایط و ضوابط قرارداد او اضافه شده است.

بازسازی معابد

با اشاره به Muzrai بخش Poojari گفت که او کارگردانی کرده است مقامات برای تسریع نوسازی آثار معابد پس از اخذ مجوز از باستان شناسی بخش.

اشاره به این که تمام معابد که رکورد درآمد سالانه درآمدی بیش از Rs.25 لاخ خواهد شد بالا به یک درجه به کارگردانی مقامات برای ارتقاء تریپورا Sundari Amma معبد در Mugur در T. Narasipur taluk از موجود ب-درجه یک-درجه.

تفاهم نامه توسط کشاورزان

قبلا چندین کشاورزان رهبری کارناتاکا نیشکر تولید کنندگان انجمن رئیس جمهور Kurubur Shanthakumar است که رئیس Convenor کارناتاکا Rajya Raitha Virodhi Kaide Horata Samithi ارائه یک نامه به کوتا Srinivas Poojari اصرار دولت برای لغو اصلاحیه به کارناتاکا اصلاحات ارضی عمل می کنند.

ماهیگیران بیش از حد ارسال یادداشت

ماهیگیران از Kabini افتاده تحت رهبری کارناتاکا دولت داخلی آب ماهیگیران تعاونی جامعه رئیس جمهور Jagadish Gowda و مدیر سابق کارناتاکا دولت Co-operative Federation Channappa ارائه یک نامه به وزیر اصرار او را به انصراف از ماهیگیری قرارداد با توجه به Kabini قبیله ای ماهیگیران تعاونی جامعه و به اجازه ماهیگیران محلی به انجام ماهیگیری در Kabini.

حفظ که ماهیگیران از حدود 35 روستا همراه Kabini افتاده اند ارائه شده است بیکاری با توجه به قرارداد آنها به دنبال کسب اجازه برای انجام ماهیگیری در Kabini افتاده فقط به عنوان ماهیگیران محلی در Cauvery و Hemavathi حوضه رودخانه شده اند مجاز است.

MLAs S. A. Ramdas L. Nagendra B. Harshavardhan N. Ashwinkumar و H. P. Manjunath DC Abhiram G. Sankar, ZP مدیر عامل Prashanth Kumar Mishra, دستیار کمیسر Venkataraju و دیگر مقامات حضور داشتند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن