یک هکر در تلاش است برای شکستن اوهایو ابزار برای گزارش کارگران ترک در طول همه گیر

اوهایو خواسته کارفرمایان به گزارش کارگران که در خانه بمانند و در طول رمان coronavirus همه گیر اما حداقل یک نفر

توسط PARINEWS در 20 اردیبهشت 1399

اوهایو خواسته کارفرمایان به گزارش کارگران که در خانه بمانند و در طول رمان coronavirus همه گیر اما حداقل یک نفر در تلاش برای مسدود کردن سیستم در اعتراض. به عنوان دولت آغاز می شود بلند کردن آن پناهگاه در محل سفارشات اوهایو اداره کار و خدمات خانواده (ODJFS) ارسال شده در یک فرم برای گزارش coronavirus مربوط به "کارمند تقلب" — به عبارت دیگر افرادی که ترک شغل خود و یا حاضر به کار می کنند چرا که آنها نگران پیمانکاری COVID-19. در پاسخ کسی که منتشر شد یک اسکریپت است که تسلیم داده های ناخواسته از طریق این فرم با هدف غرق کردن واقعی گزارش از کارفرمایان.

اوهایو سایت قرار است به کمک آن خر خر کردن کارگران که واجد شرایط برای بیکاری زیرا آنها به طور داوطلبانه متوقف کردن بیماری ترس به جای گذاشته است. مقامات دولتی باید در دفاع از این رویکرد و استدلال کرد که کارکنان می توانند ترک تحت شرایط نا امن کار و یا با تصویب یک پزشک. حتی پس از, فرم زده محلی رهبران کارگری و بسیاری از مردم حاضر به عنوان سنگدلانه از جمله هکر که ایجاد کد. "آنچه که من امیدوار هستم این است که آیا مردم با استفاده از این کد دقیق یا نه آنها آن را ممکن است برای مردم را به اقدام مستقیم علیه این نوع snitch برنامه گفت:":" مادربرد در یک مصاحبه.

خود سیستم اجازه می دهد تا هر کسی به طور مداوم و خودکار-ارسال نوشته های جعلی برای سایت کشیدن نام شرکت از فهرست اوهایو کارفرمایان بالا و به صورت تصادفی تولید نام و آدرس. آن قرار است به طور موثر کوه denial-of-service attack در این محققان آنها را مجبور به مرتب کردن بر اساس از طریق دادن مطالب. فعالان با استفاده از این تاکتیک به مخالفت با دولت های دیگر سیستم مانند یک فرم برای گزارش کمپ های بی خانمان ها در سیاتل اگر چه آن را نیز استفاده شده است عضو شورای نظارت مدت به پایین حمله گزارش سیستم.

روشن نیست که چگونه بسیاری از مردم با استفاده از این ابزار خاص. به عنوان مادربرد یادداشت اوهایو مقامات جابجا کردن برخی ضعیف تایید برای قوی تر CAPTCHA که شکست اسکریپت امروز اگر چه هکر است که ظاهرا به روز رسانی کد. اما ODJFS نمی بلافاصله در پاسخ به سوال در مورد اینکه آیا وجود دارد عملی تاثیر منفی بر روی سیستم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن