یک گنجینه ملی دیزنی به همراه سری است که در توسعه

یک گنجینه ملی مجموعه تلویزیونی برای دیزنی به علاوه در حال حاضر در توسعه, تولید کننده, Jerry Bruckheimer گفت: ب

توسط PARINEWS در 19 اردیبهشت 1399

یک گنجینه ملی مجموعه تلویزیونی برای دیزنی به علاوه در حال حاضر در توسعه, تولید کننده, Jerry Bruckheimer گفت: برخورد در مصاحبه امروز. Bruckheimer همچنین تصریح کرد که یک گنجینه ملی فیلم در آثار هر چند که برای اولین بار در گزارش ماه ژانویه است.

Bruckheimer نور بود در جزئیات برای دیزنی به علاوه نشان می دهد اما او گفت که "این همان مفهوم اما بازیگران جوان." معلوم نیست اگر نیکلاس کیج خواهد بود reprising نقش خود را به عنوان بنجامین فرانکلین گیتس در دیزنی به علاوه مجموعه در برخی از ظرفیت. جدید تئاتر فیلم را همان بازیگران به عنوان دو, فیلم, Bruckheimer گفت.

هر دو گنجینه ملی دیزنی به علاوه نشان می دهد و فیلم سوم نیز به نظر می رسد در مراحل اولیه توسعه بر اساس Bruckheimer نظرات. "نسخه فیلم است که نوشته شده است در حال حاضر تلویزیون نسخه است که در روند," او گفت:. "ما یک خلبان اسکریپت انجام می شود و ما باید یک طرح کلی از آینده قسمت."

پتانسیل جدید گنجینه ملی سری و در عین حال یکی دیگر از دیزنی موجود franchises که این شرکت استخراج دیزنی به علاوه نشان می دهد. نیز وجود دارد چند Star Wars پروژه در آثار از جمله یک سری در مورد Obi-Wan Kenobi یکی در مورد Cassian کرد یک گروگان Leslye پرتگاه و فصل دوم از این Mandalorianو همچنین چند مارول سری از جمله به شاهین و زمستان سرباز WandaVision و لوکی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن