جدید موتورولا Razr می تواند راه اندازی این سال با 5G

یک نسخه جدید از موتورولا Razr تاشو می تواند راه اندازی این سال و این ممکن 5G یک باتری بزرگتر و بهبود یافته دور

توسط PARINEWS در 5 خرداد 1399

یک نسخه جدید از موتورولا Razr تاشو می تواند راه اندازی این سال و این ممکن 5G یک باتری بزرگتر و بهبود یافته دوربین (از طریق 9to5Google). کسانی که می تواند آدرس برخی از بسیاری از انتقادات از مدل اصلی که در ماه فوریه است.

جای تعجب این آشکار نسخه جدید Razr ممکن است نشان داد توسط یک مدیر اجرایی از خیر است که متعلق به موتورولا, گزارش, Android Authority. خیر, آفریقای جنوبی مدیر کل Thibault Dousson به نظر می رسد در Reframed تکنولوژی پادکست و گفت: یک جدید Razr می تواند در آینده در اطراف ماه سپتامبر.

"تاپیک جدید تکرار [Razr] بیرون آمدن. از آنچه من درک می کنم وجود دارد یکی در ماه سپتامبر من فکر می کنم در آینده او گفت:" مدت کوتاهی پس از 18 دقیقه ای را در پادکست. "یک کل جدید Razr" او ادامه داد.

که جدید Razr ممکن است طراحی شده توسط Qualcomm 5G-capabale پیکسل, 765, و آن را ممکن است یک 2,845 میلی آمپر, باتری, تا از 2,510 میلی آمپر باتری در نسل اول Razr با توجه به مشخصات نوشته شده توسط XDA توسعه دهندگان. و نسخه جدید خارجی دوربین شایع است به 48 مگاپیکسل است که می تواند یک جهش قابل توجهی از زمان نسخه 16 مگاپیکسل دوربین با یک 20 مگاپیکسلی داخلی دوربین 5 مگاپیکسل. این گوشی همچنین ممکن است 8GB RAM از 6GB و 256GB حافظه داخلی از 128GB.

در حالی که این همه استقبال بهبود مشخصات گروه که مشخص نیست اگر این شایعه جدید Razr قابلیت هر گونه تغییر در آن امضای ساز و تاشو — مانند یک کمتر creaky لولا تغییرات برای جلوگیری از برجستگی و توده از ظاهر شدن بر روی صفحه نمایش و یا بهبود برای جلوگیری از صفحه نمایش از پوست کندن و دور از لایه لایه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن