توییتر شوخی در مورد MSNBC و جنگ جهانی Z تبدیل به یک اطلاعات غلط کابوس

آشکار توییتر شوخی کردم خارج از کنترل این آخر هفته به دروغ قانع کننده برخی از کاربران — و احتمالا حتی رهبر QAno

توسط PARINEWS در 13 خرداد 1399

آشکار توییتر شوخی کردم خارج از کنترل این آخر هفته به دروغ قانع کننده برخی از کاربران — و احتمالا حتی رهبر QAnon تئوری توطئه — که MSNBC فرار یک پخش با جنگ جهانی Z عکس به جای اعتراض به فیلم.

در روز گذشته یک تصویر و ویدئو کلیپ را در سراسر توییتر مقایسه پخش اخبار با یک صحنه از براد پیت, فیلم جنگ جهانی Z. کلیپ به نظر می رسد برای نشان دادن MSNBC گزارش در تعطیلات آخر هفته در سراسر کشور تظاهرات روایت بیش از یک نمای هوایی از فیلادلفیا نقطه چین با آتش و دود plumes. اگر شما نگاه کردن جنگ جهانی Z تریلر شما می توانید همان شات میدوی را از طریق این ویدئو نشان می دهد که خروجی اخبار یا بد پیچ آن گزارش یا عمدا تحریف داستان. اما اگر شما نگاهی به MSNBC ویدئو, شما چیز دیگری است: یک برچسب در بالای chyron مطلب "بد روروک مخصوص بچه ها / واقعی نیست."

"بد روروک مخصوص بچه ها" نام یک حساب توییتر که اپراتور گرفته است اعتباری برای این ویدئو اگر چه اصلی کپی ظاهرا حذف شده. "خوب است که تشدید سرعت. بله که MSNBC کلیپ از جنگ جهانی Zمن حتی مشخص شده تصویری بالاتر از MSNBC لوگو "واقعی نیست" کاربر توییتی شب گذشته. "من به طور چشمگیری دست کم گرفت و توییتر و بسیاری به آن اشاره کرد برخی ادعا کرد 'واقعی' — که احمق بود از من. من عذرخواهی می کنیم." بد روروک مخصوص بچه ها و حتی نوشته اصلی MSBNC تصویری آنها اصلاح شده است که اصل آن برجسته فیلم واقعی از فیلادلفیا.

NBCUniversal سخنگوی الکساندرا رابرتز همچنین گفت: MSNBC استفاده می شود هرگز جنگ جهانی Z فیلم. "برای تایید پست جعلی هستند" نوشت رابرتز در یک ایمیل به آستانه.

اما بد روروک مخصوص بچه ها سلب مسئولیت کافی نیست. مقایسه تصویر در حال حاضر به گسترش در سراسر توییتر بدون مجوز. و این صبح آن نوشته شده بود در فروم 8kun توسط Q — مبهم برخی از استادانه درست شده و گسترده توطئه که متهم دموکراتیک رهبران خواری و آزار جنسی کودکان. "MSDNC [آگاهانه] جعلی با استفاده از فیلم ؟ MSDEN هل دادن [در آتش] روایت? چرا ؟ " خواسته Q ظاهرا جدی است. "دشمن مردم است."

سردرگمی در میان QAnon حامیان دنبال کرد. در ابتدا 8kun خوانندگان پر برکت Q برای هشدار به آنها درباره فریب. "با تشکر برای راهنمایی های س... این امر می تواند بسیار گیج کننده برای جهان بدون این پلت فرم" نوشت. سپس تعداد کمی از کاربران به اشتباه. "این فیلم بود که در جنگ جهانی Z اما به نظر می رسد مانند آن را نه در پخش MSNBC به عنوان 'واقعی'" نوشت. "خیره به نگاه مانند Q به ما خبر جعلی. متاسفم برای گفتن دارد." در عرض چند ساعت جدید, Q پست به ظاهر "تایید" است که MSNBC نشده بود پخش این فیلم. "خوب بگیر!" س گفته یک کاربر که پرسید اگر تصویر جعلی بود.

این احتمال زیاد نیست به طور جدی بی اعتبار Q در میان QAnon, حامیان اگر چه چند را بیان بهت و حیرت در مورد اشتباه است. "آیا شما اینتل بهتر از این سقوط پرسید:" یک. در همین حال "جنگ جهانی Z" در حال حاضر روند حداقل برای برخی از کاربران (از جمله من) در توییتر که به نظر نمی رسد که برچسب تصاویر زیر در سایت "مصنوعی و دستکاری رسانه" سیاست.

توییتر جوک کج رفته اند قبل از اینکه مانند یک تقلید مسخره امیز گزیده ای از مایکل ولف کتاب آتش و خشمکه فریب خورده بسیاری از کاربران را به باور رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ساعت را صرف تماشای جعلی "گوریل کانال" در تلویزیون است. آن را نیز رایج برای تصاویر از فیلم را به دور در رسانه های اجتماعی در حوادث بزرگ — یک تصویر از تعیین بازمانده ظاهرا گذشت به عنوان یک تصویر از Washington DC شب گذشته. به عنوان س را "دشمن مردم" توجه داشته باشید نشان می دهد هر چند MSNBC جیر سوخت خطرناک ادعا می کند که کانال های رسانه ای نمی توان اعتماد کرد.

پس از ارسال اصلاح نشده و ویدئو کلیپ بد, روروک مخصوص بچه ها ارائه شده یکی دیگر از عذرخواهی. "من یک #تهمت حامی هر وسیله حتی نزدیک" آنها نوشت. "اما من sh*t قضاوت — شاش فقیر سلیقه من واقعا f نمايد و من متاسفم."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن