عمل در برابر Netas عبور اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای: HC

دولت خواسته به فرم شکایت redressal ساز که در آن شهروندان می توانند شکایت از طریق ایمیل و اس ام اس یا واتساپ بن

توسط PARINEWS در 28 تیر 1399

دولت خواسته به فرم شکایت redressal ساز که در آن شهروندان می توانند شکایت از طریق ایمیل و اس ام اس یا واتساپ

بنگلور/Mysuru: در کارناتاکا دادگاه عالی (HC) کشیده است تا دولت برای در نظر گرفتن سخت علیه چهره های سیاسی و نمایندگان منتخب که پرهیاهو و نقض اجتماعی فاصله هنجارها در زمانی که COVID-19 ویروس آلوده کردن هزاران نفر از مردم در یک روز به صورت روز.

یک بخش از نیمکت رئیس دادگستری Abhay, Shreeniwas اکا و عدالت Nataraj Rangaswamy در حالی که عبور موقت جهت در یک دادخواست به دنبال اجرای سختگیرانه تر از ملی رهنمود برای COVID مدیریت صادر شده توسط دولت مرکزی, گفت: "دولت باید اطمینان حاصل شود که دقیق عمل گرفته شده است در برابر هر کس که نقض دستورات مقامات — به خصوص در برابر چهره های سیاسی و نمایندگان انتخاب می شوند. اگر اقدام شده است آن را به ارسال یک سیگنال اشتباه."

دادگاه عالی شد از شنیدن یک پیل در اجرای مقررات تحت مدیریت بحران عمل می کنند. بنگلور مبتنی بر حمایت از G. R. موهان ارائه شده بود عکس های از حوادث که در آن هنجارهای نقض شده است. او گفت: اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای نقض شده در عروسی های برگزار شده توسط یک سیاستمدار در حالی که تخمگذار پایه و اساس سنگ یک مجسمه و همچنین در طول یک تظاهرات سیاسی.

"توجه ما را دعوت به یک رویداد در ژوئن 27 به راست یک مجسمه Kempegowda در Kempegowda بین المللی در فرودگاه بین المللی بنگلور, که در آن هنجارهای اجتماعی فاصله و پوشیدن ماسک پرتاب شد به باد... وقت آن است که برای دولت به اقدام در برابر افراد, اما نفوذ او / او ممکن است" آن گفت:.

نیمکت نیز به کارگردانی دولت برای راه اندازی در زمان یک هفته شکایت redressal ساز که در آن شهروندان می توانند از تسلیم شکایت در مورد نقض هنجارهای اگر هر یا از طریق ایمیل و اس ام اس یا واتساپ تسهیلات. روی نیمکت گفت: "به غیر از شماره 100 (پلیس اتاق کنترل) ما مستقیم دولت به ایجاد یک شکایت redressal ساز برای فعال کردن شهروندان به تسلیم شکایت توسط روش های مختلف, ایمیل, اس ام اس WhatsApp و غیره. حتی مرکز آپلود عکس ممکن است اجازه داده شود. دولت باید اطمینان حاصل شود شکایت رسیدن به همه مقامات که تحت تعهد به اقدام فوری." همچنین از دولت خواسته به تبلیغات گسترده ای به همان.

نیمکت کارگردانی کرده است دولت برای برداشتن گام های لازم برای authorise منطقه افسران تحت مدیریت بحران عمل می کنند که می تواند کیفری اقدام جمع آوری نقطه جریمه در نقاط مختلف کشور در عرض یک هفته. آن گفت: "تنها اگر تعداد زیادی از افسران مجاز به جمع آوری جریمه می تواند هنجارهای تواند اجرا شود به طور موثر است." طبق دستورات دولت در شهرداری شرکت محدودیت تومان. 200 خوب می تواند در وضع مردم با پوشیدن ماسک و Rs. 100 در مناطق روستایی است.

سابق MLAs Vasu, Somashekar خوش آمدید دادگاه عالی (HC) حرکت: استقبال از تصمیم دادگاه عالی سابق MLA M. K. Somashekar گفت ستاره میسور است که قانون باید برای همه یکسان.

"متاسفانه رهبران سیاسی از احزاب مختلف هستند آشکارا نقض هنجارها در زمان بیماری همه گیر. چه مثال آنها تنظیم به افراد دیگر ؟ آیا آنها برای مراقبت از قوانین و مقررات? عمل باید آغاز در برابر آنها" او گفت:, و اضافه کرد که دادگاه عالی بخشنامه چشم بازکن برای بسیاری از رهبران سیاسی.

سابق MLA Vasu بیش از حد تکرار احساسات مشابه و گفت که قانون گذاران را تبدیل به قانون شکن. "این افراد با نفوذ که نقض قوانین بسیاری از بار. سختگیرانه عمل باید در برابر متخلفان طبق مقررات مدیریت بحران عمل می کنند و همچنین به عنوان در هر COVID دستورالعمل. محلی ماموران اجرای نباید گاو را به فشارهای سیاسی و آنها باید در اجرای قوانین stringently" او اشاره کرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب