گوش دادن فعال و منفعل در مقابل گوش دادن: یکی بهتر از دیگری?

به نظر می رسد مانند ما هستند هولناک با اطلاعات در هر روز است. من در مورد شما نمی دانم اما گاهی اوقات من پیدا ک

توسط PARINEWS در 9 مرداد 1399

به نظر می رسد مانند ما هستند هولناک با اطلاعات در هر روز است. من در مورد شما نمی دانم اما گاهی اوقات من پیدا کردن آن دشوار است برای جدا نیست و احساس می کنم نیاز به در مقابل یک صفحه نمایش و یا صحبت کردن با کسی.

آن را مطمئن شوید که احساس می کند مانند ما هستند موجب کسب اطلاعات و برقراری ارتباط با دیگران در یک فرم و یا دیگری تمام وقت. با اطلاعات زیادی در آینده ما را از تمام زوایای آن را آسان برای تبدیل شدن به پریشان و نه به موارد مهم توجه آنها سزاوار است. آن را بسیار آسان به طور پیش فرض به گوش دادن منفعل تقریبا در همه زمان ها.

منفعل و یا گوش دادن فعال گوش دادن ؟

اگر ما مقایسه گوش دادن فعال و منفعل در مقابل گوش دادن یکی بهتر از دیگری? همانطور که ما را پیدا خواهد کرد در تصویر کلی یکی از دیگری بهتر است برای بسیاری از موارد اما نه لزوما همه.

ارتباط روشن بین مردم باعث می شود برای شادتر و انجام بیشتر روابط است. خیلی زجر می آید از نامشخص و یا جزئی در ارتباط است. آن را آسان به را فراموش کرده ام که گوش دادن نیمی از تمام ارتباطات بین افراد است. برخی ممکن است استدلال می کنند آن است که مهم تر از صحبت کردن ،

هر دو فعال و غیر فعال گوش دادن باید خود را در مکان های که در آن آنها موثر است. خوانده شده در برای پیدا کردن تفاوت بین گوش دادن فعال و منفعل در مقابل گوش دادن و اگر یکی از دیگری بهتر است.

گوش دادن منفعل

پس چه منفعل گوش دادن ؟ منفعل گوش دادن شنیدن چیزی یا کسی بدون دادن آن توجه کامل خود را. این به طور معمول نسبتا یک طرفه ارتباطی با کمی به هیچ بازخورد با توجه به آنچه که گفته یا شنیده می شود. آن نیاز به تلاش بسیار کمی دیگر از شنیدن آنچه که گفته و حتی پس از آن منفعل و شنونده می توانید بخش هایی از این گفتگو چرا که آنها به طور کامل توجه کنید.

به طور معمول منفعل و شنونده حتی نمی خواهد با سر اشاره کردن سر او در توافقنامه حفظ تماس با چشم و یا به اندازه یک نشانه ای است که او در حال گوش دادن. ما تمایل به لغزش به منفعل گوش دادن اغلب و در بسیاری از موارد خوب است.

مناسب شرایط

منفعل و گوش دادن است که فقط برای یک طیف گسترده ای از شرایط. فکر می کنم از آن را به عنوان کاملا مناسب بیشتر از زمانی که شما در چند وظیفه mode.

به عنوان مثال بزرگ است آنچه که من انجام می دهند در حال حاضر. من گوش دادن به موسیقی در حالی که نوشتن این مقاله است. من با پرداخت به مراتب بیشتر توجه به نوشتن این مقاله از من به موسیقی من گوش دادن به. از زمان به زمان من متوجه چه آهنگ در حال پخش است و یا آواز خواندن همراه در سر من یا فقط اذعان موسیقی اما من واقعا توجه. چند tasking و منفعل گوش دادن با هم هست.

تبلیغات

برخی دیگر از شرایط مناسب شامل چیزهایی مانند:

  • گوش دادن به موسیقی یا اخبار در حالی که کار کردن
  • تماشای تلویزیون در حالی که ابتلا به نام در ایمیل های کار
  • چک کردن گوشی خود را در حالی که گوش دادن به یک سخنران در یک کنفرانس شما نیست که علاقه مند به
  • گوش دادن در یک چند-ساعت-طولانی همه محصول شرکت جلسه به روز رسانی
  • اجازه همسر خود خالی کردن طولانی diatribe به شما در مورد چگونه وحشتناک روز خود را در محل کار بود
  • شنوایی بچه خود را بپرسید برای بستنی برای 6 بار در یک دقیقه

گوش دادن فعال

به عنوان شما ممکن است تصور کنید گوش دادن فعال است متفاوت از گوش دادن منفعل. گوش دادن فعال است هنگامی که شما تمرکز توجه خود را به طور کامل درک کند و بفهمد که چه کسی است گفت:. در بسیاری از موارد شما خواهد شد ارائه بازخورد یا به طور متناوب و یا زمانی که فرد صحبت انجام شده است ،

شما در حال دادن به فرد و اطلاعات خود را کامل متعهد با توجه به به طور کامل جذب چه گفته است. شما در حال حاضر به طور کامل در لحظه تمرکز به همان اندازه از توجه و انرژی در فرد صحبت کردن و تصدیق آنها در هر دو کلامی و غیر کلامی بوده است ،

همانطور که شما ببینید, گوش دادن فعال است که مناسب برای طیف گسترده ای از شرایط.

مناسب شرایط

  • هنگامی که همسر خود و یا دیگر قابل توجه است جدی موضوع آنها می خواهم به بحث در مورد با شما
  • صحبت کردن با رئیس خود در مورد رهبری یک پروژه بزرگ طرح
  • جلسات کسب و کار که در آن شما باید نقش فعال و مسئولیت در
  • فقط در مورد تمام شرایطی که موضوع جدی تر است و شما به طور فعال درگیر در رابطه
  • گوش دادن به یک دوست خوب را با شما به اشتراک اخیر خود با چالش ها و های ورودی خود را و افکار خود را به آنها
  • صحبت کردن با کودکان خود را به عنوان آنها به شما بگویم در مورد هر نوع مبارزات آنها با داشتن و یا کمک به آنها به دنبال

هنگامی که گوش دادن فعال بهتر است

آسان قاعده کلی به دنبال این است که به یک شنونده فعال در هر گونه تعامل که در آن رابطه و موضوع مهم است. شما باید به کار خود و مهارت های گوش دادن فعال زمانی که شما واقعا نیاز به جذب اطلاعات پراکنده بودن.

این می تواند زمانی که همسر خود را می خواهد به بحث در مورد چیزی جدی و یا رئیس خود را به شما صحبت کردن در مورد آینده پروژه بزرگ است. آن می تواند خود را دختر نوجوان که مایل به صحبت با شما در مورد چالش های او است که با داشتن در مدرسه و یا بهترین دوست خود را درباره مبارزه ارتباط است.

هنگامی که شما نیاز به طور کامل در حال حاضر و با توجه به پرداخت این است که شما باید به طور فعال گوش دادن.

از سوی دیگر منفعل گوش دادن کاملا خوب زمانی که آن را مهم است برای اطمینان از که شما در حال گرفتن هر جزئیات و یا به فرد صحبت کردن که شما در حال جذب اطلاعات است.

یک راه آسان برای ارزیابی آن است که از خودتان بپرسید اگر آنچه شما در حال گوش دادن به نیازهای به یاد می شود و به طور بالقوه پس از عمل است. اگر پاسخ منفی است و شما می توانید خودتان تصور multi-tasking در حالی که گوش دادن و سپس شما کاملا خوب با استفاده از گوش دادن منفعل.

تبلیغات

آیا شما احساس می کنید مانند شما می تواند استفاده از برخی از کمک به جوش خود را گوش دادن فعال مهارت ؟ در ادامه به یاد بگیرند که چگونه!

چگونه خود را برای بهبود مهارت های گوش دادن فعال

بودن مهارت در گوش دادن فعال به نفع همه است عمده روابط است. برخی از مردم به طور طبیعی در آن خوب دیگران مانند درمانگران آموزش دیده به ماهر. آن چیزی که کمی تمرین می تواند بسیار مفید در.

در اینجا برخی از زندگی واقعی راهنمایی برای کمک به بهبود مهارت های گوش دادن فعال.

1. جلوگیری از خارجی و داخلی حواس او را پرت

خارجی بسیار آسان است. هنگامی که فرد دیگری صحبت قرار داده و گوشی خود را پایین و نگه نمی اجمالی در مانیتور کامپیوتر. انجام هر کاری که باید انجام شود برای از بین بردن خارجی حواس او را پرت.

داخلی طول می کشد کمی تمرین بیشتر. هر زمان شما احساس می کنید ذهن خود شروع به سرگردان به دور از آنچه که فرد دیگری است گفت: توقف و دوباره تمرکز بر روی آنچه که به اشتراک گذاشته می شود. این عمل طول می کشد اما شما می توانید برش های داخلی سر و صدا در سر خود را.

2. گوش دادن به محتوا و متن از کلمات خود را

این مهم است به دقت گوش دادن به کلمات در حال صحبت با کسی (محتوا) و این نیز مهم است برای گوش دادن به کلمات و ایده ها استفاده می شود (زمینه). کلمات را به شما بگویم به طور خاص چه فرد دیگری در حال صحبت کردن در مورد.

نگه داشتن گوش در زمینه اجازه خواهد داد که شما را به انتخاب کنید تا تم های مشترک و یا گاهی اوقات زمینه چیزهایی که همیشه به صراحت گفت. آن را در مورد گوش دادن به کل بسته نرم افزاری از کلمات و ایده ها.

3. حفظ تماس با چشم

مطمئن شوید که شما در حفظ به عنوان بسیاری از تماس با چشم ممکن بدون رفتن بیش از بالا. شما نمی خواهید به خیره unblinking به چشم شخص دیگر برای 10 دقیقه – که کمی زیاد است. چه کلیدی در اینجا این است که برای حفظ نسبتا به طور منظم مقدار از تماس با چشم در حالی که فرد دیگری صحبت می کند. این کمک خواهد کرد که آنها را به دیدن است که شما واقعا بر روی آنها متمرکز شده.

صحبت که...

تبلیغات

4. آگاه از زبان بدن خود را

هر دو زبان بدن خود و فرد دیگری مهم هستند. شما می خواهید به پروژه نوع از زبان بدن که به شما نشان می دهد در حال توجه است.

بدن شما باید در مواجهه با این فرد صحبت و با تکیه به سمت آنها را به برخی از درجه است. آن را نیز ایده خوبی است برای تماشای شخص دیگر زبان بدن در حالی که آنها صحبت می کنند. به یاد داشته باشید, بسیار, ارتباطات غیر کلامی.

5. سازمان دیده بان برای احساسات

است و بسیار به یاد زمانی که به تماشای احساسات با کسی که به شما می گوید چیزی است. همانطور که همه ما می دانیم که بسیاری از مردم نمی ارائه اطلاعات در رباتیک-مانند مونولوگ. ما می توانیم بگویم وقتی کسی خوشحال است یا غمگین و یا عصبانی و یا صدمه دیده و یا هیجان زده هنگامی که آنها به ما گفتن چیزی. توجه به این نوع از احساسات است که فرد دیگر این است که برگزاری نمایشگاه در زمانی که آنها در حال صحبت کردن به شما.

6. خوب با سکوت

بسیاری از ما ناراحت کننده را به سرعت زمانی که یک شکاف وجود دارد و یا تمدید سکوت در مکالمه. ما احساس نیاز به پر کردن آن فضای آرام با برخی از سر و صدا معمولا ما selves خود صحبت کردن. این یک عصبی پاسخ و کاملا طبیعی است.

آن را به ارزش به خاطر سپردن است که اجازه یک مکث و یا شکاف در گفتگو قرعه کشی کردن و در ادامه می تواند کمک به اجازه شخص دیگر افکار به جریان به طور طبیعی. بسیاری از زمان پر کردن شکاف بیانیه را قطع خواهد کرد یک قطار از فکر. خوب با داشتن سکوت معطل کمی اجازه می دهد تا روند تفکر فرد دیگر به جریان آزادانه.

7. تشویق شفاهی

هنگامی که فرد دیگری به نظر می رسد نیاز به یک بیت از تشویق کلامی در صورت تمایل به ارائه آن است. گاهی اوقات هنگامی که به اشتراک گذاری چیزی از اهمیت آن آسان است برای دریافت یک کمی عصبی است. دانستن که فرد دیگری است که ما را تشویق به رفتن می تواند بسیار مفید و اجازه می دهد تا ما را به احساس اعتماد به نفس بیشتری در آنچه که ما می گویند.

8. بپرسید برای وضوح

به اطمینان حاصل شود که شما به طور کامل درک داستان و یا پیام گاهی اوقات آن را یک ایده خوب را به یک سوال بپرسید. معمولا بهتر است برای پرسیدن سوالات باز به دلیل آن اجازه خواهد داد که سخنران به تفصیل شرح دادن در داستان و نه با پاسخ بله یا خیر.

سوالات است که می تواند پاسخ داده شود با یک بله یا بدون تمایل به سرعت داستان را یا علت آن را به متوقف در دسترس نباشد. سوالات باز از سوی دیگر خواهد شد بسیاری از موارد منجر به جزئیات بیشتر و گسترش داستان و یا متن.

9. تشویق و تأیید

در صورت نیاز, شما می توانید با تشویق فرد به ادامه صحبت کردن و یا به آنها بگویید که آنها در حال انجام یک کار بزرگ است. این کمک خواهد کرد که ایجاد اعتماد و اطمینان شخص دیگر احساس در سهولت بیشتر در هنگام صحبت کردن به شما.

تبلیغات

شما همچنین باید فراهم تاکید است که شما به طور کامل درک آنچه که فرد دیگری می گوید. هیچ چیز احساس می کند کاملا به عنوان خوب به عنوان احساس قابل درک است. این یکی از اساسی ترین نیازهای انسان و می رود راه طولانی در یک گفتگو بود.

نتيجه گيری

گوش دادن فعال و منفعل در مقابل گوش دادن: یکی بهتر از دیگری باشد ؟

همانطور که ما دیده ایم هر دو گوش کردن فعال و غیر فعال گوش دادن جای خود را با توجه به وضعیت. نه یکی واقعا بهتر از یکی دیگر.

منفعل گوش دادن با این نسخهها کار فقط جریمه در موقعیت های که در آن شما لازم نیست که به اختصاص 100 درصد از توجه شما به کسی یا چیزی و یا می توانید چند کاره هستند.

که گفت: شرایط خاصی وجود دارد که در آن با استفاده از گوش دادن فعال و مهارت های بسیار مفید تر است. اگر آن چیزی مهم است که باید به اشتراک گذاشته شده بین افراد آن را بهترین خود را به استفاده از مهارت های گوش دادن فعال.

تمرین تکنیک های ذکر شده در بالا اگر شما گوش دادن فعال صلاحیت می تواند استفاده از برخی از بهبود. مهم روابط در زندگی شما خواهد شد با تشکر از شما.

راهنمایی های بیشتر در حال تبدیل شدن به یک شنونده بهتر

عکس های اعتباری: Christina @ wocintechchat.com از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن