Activision است دادن دور 10،000 کلید بتا برای تماس با وظیفه : عملیات سیاه جنگ سرد این آخر هفته

Activision رسما اعلام کرده است Call of Duty: Black Ops Cold War. مانند نوشته های قبلی، بتا وجود خواهد داشت که

توسط PARINEWS در 7 شهریور 1399

Activision رسما اعلام کرده است Call of Duty: Black Ops Cold War. مانند نوشته های قبلی، بتا وجود خواهد داشت که برای عموم باز خواهد بود، اما اگر نسخه های خاص بازی را از پیش سفارش داده باشید، می توانید دسترسی زودهنگام دریافت کنید. با این حال ، راه دیگری برای دسترسی زود هنگام بدون صرف هر گونه پول وجود دارد : Activision دادن دور 10،000 کلید بتا این آخر هفته است.

این آخر هفته لیگ فراخوان وظیفه اولین قهرمانی خود را برگزار خواهد کرد. در روز یکشنبه، 30 اوت در 4PM ET، ناشر خواهد داد دور دسترسی زود هنگام کلید بتا به بینندگان تماشای جریان در وب سایت رسمی لیگ است.

اگر شما می خواهید واجد شرایط برای giveaway، شما نیاز به ثبت نام و یا ورود به حساب Activision خود و لینک آن را با وب سایت رسمی فراخوان وظیفه لیگ و یا برنامه همراه. سپس شما باید انتخاب کنید اگر شما می خواهید به بازی بتا بر روی کامپیوتر، PS4، و یا ایکس باک وان.

کلید های دیجیتال برای دسترسی زود هنگام به بتا باز تنها چیزی است که شما می توانید این آخر هفته snag نیست، یا. در روز شنبه، بازیکنان همچنین می توانند جریان را برای فرصتی برای برنده شدن یک کد برای CDL Champs 2020 Pack تماشا کنند که شامل طرح های Call of Duty League برای چندین مورد در بازی از جمله اسپری های گرافیتی مجازی و طرح های سلاح سفارشی است. اگر شما در لحن حداقل 30 دقیقه در هر نقطه در طول رویداد دو روزه، شما می توانید یک کد برای چاقو مجازی Modern Warfare با آرم Call of Duty League چاپ شده بر روی تیغه، که می تواند در جنگ مدرن و Warzoneاستفاده می شود دریافت خواهید کرد.

Activision نگفته است که چه زمانی بتا را نگه خواهد داشت، اما Call of Duty: Black Ops Cold War قرار است در ۱۳ نوامبر راه اندازی شود، به این معنی که نباید مدت زیادی صبر کنید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن