بازیگر Sushant Singh Rajput خودکشی

بمبئی: بازیگر بالیوود Sushant Singh Rajput خودکشی در خانه اش در بمبئی. این بازیگر 34 بود. او عرضه در بالیوود ب

توسط PARINEWS در 25 خرداد 1399

بمبئی: بازیگر بالیوود Sushant Singh Rajput خودکشی در خانه اش در بمبئی. این بازیگر 34 بود. او عرضه در بالیوود با 'Kai Po Che' و آخرین دیده در 'Chhichhore'.

Sushant Singh Rajput داشت خود Bandra خانه در اوایل صبح. برخی از دوستان خود را نیز در صفحه اصلی زمانی که بدن خود را کشف شد. درب اتاق را شکسته و او در بر داشت ، گزارش اولیه از پلیس می گویند که او از افسردگی رنج می برند برای شش ماه گذشته. دوستان خود را نیز گفت که دلیل این مرحله شدید افسردگی است. خودکشی یک زن توجه نشده است و در عین حال بهبود.

Sushant Singh Rajput تا به حال میزبانی یک گروه از دوستان در خانه اش شب گذشته با توجه به منابع. این تایید شده است توسط هر یک از دوستان خود. او به رختخواب رفته بود واقعا دیر و خانه کمک نمی شد تعجب است که او را در صبح است.

اما زمانی که او سعی کرد به دست کشیدن بر Sushant اتاق خواب درب حدود ظهر او هیچ پاسخی دریافت نکرده. این زمانی است که کمک به نام Sushant دوستان که مجبور به باز کردن درب به کشف او را حلق آویز. یک پرده از دل تنگی فرود بر بالیوود در بعد از ظهر یکشنبه به عنوان به زودی به عنوان اخبار از Sushant Singh Rajput مرگ را شکست.

Sushant ساخته شده یک نام برای خود را بر روی صفحه نمایش کوچک به خصوص با 'Pavitra Rishta' که در آن او با بازی نقش سرب قبل از پریدن به صفحه نمایش بزرگ. Sushant شکست به صفحه نمایش بزرگ با آبیشک کاپور 'Kai Po Che' بر اساس Chetan Bhagat پرفروشترین کتاب سه اشتباه زندگی من'.

'Kai Po Che' پرتاب Sushant Singh Rajput, یک شهر کوچک پسر به تقریبا یک شبه شهرت. پس از 2013 'Kai Po Che', Sushant مشغول به کار در 'Shuddh Desi Romance' Parineeti Chopra, و سپس در ادامه به چند فیلم. او در گذشته دیده در 'Chhichhore' مخالف Shraddha Kapoor. این یک فیلم کارگردانی شده توسط Nitesh Tiwari که در برخورد با زندگی و ناکامی سال بعد.

این بازیگر سابق مدیر Disha Salian مرده پیدا شد چند روز پیش. Sushant Singh Rajput متولد شد و در پتنه. برادر خود را Neeraj کومار Bablu است MLA. خواهر در قانون است MLC در بیهار شورای قانونگذاری. او جان سالم به در برد توسط برادر, دو خواهر و پدر Dr. K. K. Singh. Sushant از دست مادر خود را در سال 2002 زمانی که او تنها 16 سال.

در چندین مصاحبه سال Sushant تا به حال همیشه صحبت از دست دادن مادر خود به عنوان یک ضربه بزرگ به او. در واقع آخرین پست های رسانه های اجتماعی از ژوئن 3, همچنین ادای احترام به اواخر خود را ، Sushant نوشت: "تاری گذشته تبخیر از teardrops / بی پایان رویاهای کنده کاری قوس لبخند / و زودگذر زندگی / مذاکره بین دو... Ma."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن