...ادوبی به طور اتفاقی عکس های مردم را در آخرین به روز رسانی Lightroom

حذف کرد در دو روز گذشته، عکاسان در وحشت در سراسر توییتر، Reddit، و انجمن های فتوشاپ بازخورد ارسال شده است. آنه

توسط PARINEWS در 30 مرداد 1399
حذف کرد

در دو روز گذشته، عکاسان در وحشت در سراسر توییتر، Reddit، و انجمن های فتوشاپ بازخورد ارسال شده است. آنها آخرین به روزرسانی ادوبی را برای برنامه IOS Lightroom دانلود می کنند و ناگهان عکس ها و پیش تنظیم های آنها از بین رفته است. اکنون ادوبی این موضوع را تأیید کرده است و همچنین گفته می شود که داده ها برای همی رفته اند.

"من با خدمات به مشتریان برای 4 ساعت صحبت کرده ام + در طول 2 روز گذشته و درست یک دقیقه پیش آنها به من گفت که این موضوع هیچ تعمیر و این عکس های از دست رفته غیر قابل بازیابی است، شکایت یکی از کاربر Reddit که می گوید آنها بیش از دو سال از دست داده اند ' ارزش ویرایش عکس. شکایت ها توسط PetaPixelمشاهدهشد.

"این به معنای واقعی کلمه بدترین است،" توییت مشتری دیگری ، که گفت آنها نه تنها 800 عکس ، اما صدها دلار ارزش از پیش تنظیم پرداخت شده از دست داده است.

ادوبی نماینده Rikk Flohr اذعان کرد و عذرخواهی برای snafu در یک فروم ارسال دیروز. Flohr دامنه مشکل را مورد خطاب قرار نمی, هر چند او اظهار داشت که این مسئله تنها دارایی های تاثیر گذار است که به ابر Lightroom همگام سازی نشده است. در فلور، این شرکت به روز رسانی دیگری منتشر کرده است "برای جلوگیری از این موضوع از تاثیر بر مشتریان اضافی.

با این حال، عکس ها را نمی توان بازیابی، به گزارش Flohr. به روز رسانی به کسی که قبلا ً ضربه ای شده کمکی نمی کند.

Flohr نوشت: "ما صمیمانه از هر مشتری که تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته اند عذرخواهی می کنیم، "Flohr نوشت.

این اولین بار نیست که اشتباهات شرکت باعث گم شدن عکس های کاربر شده است: کانن پلت فرم "image.canon" خود را در اوایل این ماه پس از یک مسئله ذخیره سازی در نتیجه از دست دادن برخی از فایل های عکس و ویدئو را از دست داد. آن را باید به عنوان یک یادآوری به همه خدمت می کنند: پشت سر هم کردن مسائل خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن