Ajit Jogi, Chhattisgarh اولین سانتی متر عبور دور

دهلی نو: سابق Chhattisgarh وزیر Ajit Jogi (74) درگذشت دیروز پس از بستری در ریپور پس از یک حمله قلبی. مرگ او اع

توسط PARINEWS در 10 خرداد 1399

دهلی نو: سابق Chhattisgarh وزیر Ajit Jogi (74) درگذشت دیروز پس از بستری در ریپور پس از یک حمله قلبی. مرگ او اعلام شد در توییتر توسط پسرش Amit Jogi.

سابق بوروکرات-تبدیل-سیاستمدار بود که وقت MLA از Marwahi صندلی اولین رئیس جمهوری چتیسگر پس از آن حک شده بود از Madhya Pradesh به عنوان یک دولت جداگانه در نوامبر سال 2000.

ساعت سمنان-ایرنا-مرگ

مراسم تجلیل از ریخت و در از سراسر طیف سیاسی. نخست وزیر نارندرا مودی ارائه تسلیت خود را به خانواده داغدیده, توییتی, "شری Ajit Jogi جی بود که پرشور در مورد خدمات عمومی. این شور و شوق او را به کار سخت به عنوان یک بوروکرات و به عنوان یک رهبر سیاسی."

"Jogi جی, مرگ دست دادن جبران ناپذیر به دولت است. او گذاشته یک نقشه راه برای توسعه دولت تحویل داده و نقش مهمی به عنوان یک سیاستمدار ماهر و مدیر در پیشرفت آن گفت:" چتیسگر وزیر Bhupesh Baghel که اعلام سه روز عزاداری دولت.

در میان بلندترین

Jogi از دست قدرت در سال 2003 مجمع انتخابات اما در ادامه به یکی از بلندترین رهبران حزب کنگره تا زمانی که او و پسرش رو درگیر در یک اختلاف بیش از یک درز نوار صوتی نسبت به پایان سال 2015 است.

حزب کنگره اخراج Amit Jogi شناخته شده است به یک مرکز قدرت در طول Jogi ارشد Ministership — به مدت شش سال و توصیه می شود اقدام علیه Ajit Jogi. در طول سیاسی خود را حرفه ای Jogi رو تکرار موشکافی بیش از ادعای خود را از بودن یک Adivasi. چند دادخواست و موارد مطروحه علیه سابق سانتی متر و قابل پیش بینی همه آنها از نظر قانونی به چالش کشیده شده توسط او.

یک مدال طلا برنده مهندسی فارغ التحصیل و موفق IAS افسر Jogi نزدیکی به گاندی خانواده تبدیل او به یک سیاستمدار.

بود جمع ریپور

داستان می رود که Jogi به عنوان جمع آوری ریپور در اوایل 1980s به حال زده تا دوستی با راجیو گاندی بود که عامل به طور منظم پرواز تجاری به شهر آن روزها. در سال 1985 زمانی که راجیو گاندی در زمان شارژ به عنوان نخست وزیر Jogi در زمان رسمی شیرجه رفتن به سیاست و افزایش برای تبدیل شدن به برجسته Adivasi صورت در حزب.

یک سال بعد او انتخاب شد به Rajya سبها و در خدمت دو دوره متوالی. در سال 1998 او برنده ریگره Lok سبها صندلی و تبدیل به یک سخنگوی حزب کنگره. در نوامبر سال 2000 زمانی که دولت جدید از چتیسگر ایجاد شد Jogi انتخاب شد توسط سونیا گاندی رئیس دولت pipping جانبازان مانند Moti لعل Vohra و ویدیا Charan Shukla.

پس از از دست دادن قدرت به Bharatiya Janata Party (BJP) در کشور در سال 2003 او به 14 Lok سبها به عنوان یک عضو پارلمان از مهسموند صندلی. اما در نزدیکی یک تصادف رانندگی مرگبار در طول سال 2004 انتخابات چپ او فلج شده و روی صندلی چرخدار محدود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب