همه پناهگاه اردوگاه بسته شد جز در خوابگاه جوانان

برخی از شغل و برخی از سر بازگشت به خانهمبلغ تومان.45,000 به دست آورده و با ساخت کاغذ را پوشش می دهد میسور/Mysu

توسط PARINEWS در 29 اردیبهشت 1399
  • برخی از شغل و برخی از سر بازگشت به خانه
  • مبلغ تومان.45,000 به دست آورده و با ساخت کاغذ را پوشش می دهد

میسور/Mysuru: در میان پنج پناهگاه اردوگاه باز در مکان های مختلف توسط Mysuru شهرستان شرکت (MCC) در نمایی از سراسر کشور مستند همه بسته شده اند و به جز یکی در خوابگاه جوانان در شهرستان است.

پناهگاه اردوگاه در Nanjaraja بهادر Choultry, Neramballi Kalyana Mantapa, Nityotsava Kalyana Mantapa و Hoysala کارناتاکا Sangha محل در حال حاضر بسته شده است.

"در میان 93 پناهم افرادی که قرار دارد در Nanjaraja بهادر Choultry اعتباری-من و MCC ارائه کرده اند شغل دائمی به 90 عضو دارد. کسانی که می خواستم به بازگشت به مکان های مادری خود فرستاده شده اند در بازگشت به خانه. تلاش نیز ساخته شده برای ارسال پناهم افراد مستقر در خوابگاه جوانان به خانه های خود. در روزهای آینده برنامه های شناور به خانه پناهم زنان در خوابگاه جوانان و مردان در Nanjaraja بهادر Choultry" گفت: MCC کمیسر Gurudatta Hegde.

Rs.45,000 به دست آورده

پناهم مردم قرار دارد در Nanjaraja بهادر Choultry تا کنون در مجموع به دست آورده مبلغ تومان.45,000 با ساخت کاغذ را پوشش می دهد. در مجموع 800 کیلوگرم کاغذ را پوشش می دهد فروخته شد به یک موسسه خصوصی در حضور DC Abhiram G. Sankar و مقدار پس به دست آورده بود توزیع بسته بر روی تعدادی از پوشش هر فرد آماده کرده بود قبل از بسته شدن پناهگاه اردوگاه ابراز نگرانی کرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن