داد هوا TruJet برای شروع Mysuru پروازها از 25 مه

هفت روز نهادی قرنطینه اجباری برای خروج از کشور مسافر میسور/Mysuru: اتحاد هوا, یک شرکت تابعه تماما متعلق به از

توسط PARINEWS در 4 خرداد 1399

هفت روز نهادی قرنطینه اجباری برای خروج از کشور مسافر

میسور/Mysuru: اتحاد هوا, یک شرکت تابعه تماما متعلق به از هوایی هنداست که همه مجموعه ای برای شروع عملیات پرواز از Mysuru از مارس 25 (شنبه). این برنامه ریزی دقیق از عملیات پرواز از مارس 25 تا 30 ژوئن در دسترس است تحت داد هوایی بخش www.airindia.in.

TruJet منطقه ای شرکت هواپیمایی بیش از حد به کار گیرند پروازهای روزانه بین Mysuru-Belagavi از فردا.

با توجه به مطبوعات توجه صادر شده توسط داد ایر "شرکت هواپیمایی در تلاش است تا اتصال حداکثر منطقه ای تاچ پونت های سراسر کشور در آن برنامه به طوری که مسافران باید گزینه مناسب برای پرواز بازگشت به ریشه های خود را به عنوان به زودی به عنوان ممکن است."

در میان منطقه ای اتصالات با پرواز مستقیم گزینه ها کولاپور به بنگلور Mysuru به گوا Mysuru به کوچی کوچی به Agatti و پونا به Belagavi. مسافران از حیدرآباد باید گزینه پروازهای مستقیم به Kolhapur Mysuru و پونا. به همین ترتیب, بنگلور, آگهی می توانید پرواز مستقیم به کوچی Kalaburagi و Mysuru.

شرکت هواپیمایی پیوستن به دولت تمام دستورالعمل ها و به دنبال همه دستورالعمل های عملیاتی استاندارد (دستورالعملهای عملیاتی استاندارد) صادر شده توسط اتحادیه وزارت هوانوردی ، تمرکز خواهد شد در حصول اطمینان از فاصله فیزیکی بین مسافران و به حداقل رساندن سرایت از طریق تماس با ما و از طریق اغلب لمس سطوح.

اقدامات پیشگیرانه خواهد بود گرفته شده در این هواپیما نیز در زمان بررسی در شبانه روزی و ورود در مقصد. هواپیما را به دقت ضد عفونی پس از هر پرواز به از بین بردن هر گونه خطر سرایت. نور گیاهی تنقلات در حال خدمت در داد پرواز هوایی است.

نهادی قرنطینه

در ضمن کارناتاکا دولت دیروز آن را اجباری برای مسافران بودند که از چگالی بالا COVID-19 موارد متحده به نهادی تحت قرنطینه به مدت حداقل هفت روز است.

در کارناتاکا مقامات بهداشت منتشر شد تازه پروتکل روش برای افرادی که از بالا گزارش COVID-19 متحده از جمله Maharashtra, Gujarat, Tamil Nadu, دهلی نو, راجستان و, Madhya Pradesh.

به عنوان در هر دستورالعمل جدید مسافران بودند که از چگالی بالا COVID-19 متحده فرستاده خواهد بود برای حداقل هفت روز نهادی قرنطینه و بلافاصله پس از فرود در دولت است. کسانی که کامل قرنطینه خواهد که به تحت اضافی هفت روز از خانه شده است.

به برای زنان باردار و کودکان زیر 10 سال سن داشتند و کسانی که سن بالای 80 نیز شده اند معاف از رفتن به نهادی شده است. تجار و بازرگانان در آینده برای دولت در کار فوری نیز معاف از نهادی تحت قرنطینه اگر آنها تولید یک گواهی برای تست منفی برای COVID-19 از شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR)-به رسمیت شناخته شده labs صادر شده و دو روز قبل از سفر خود را به دولت است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن