تقریبا یک سال بعد Mario Kart تور می شود در حالت افقی

Mario Kart تور است در نهایت گرفتن عریض پشتیبانی از تقریبا یک سال پس از آن راه اندازی اولیه. گزینه ای برای تلنگ

توسط PARINEWS در 30 تیر 1399

Mario Kart تور است در نهایت گرفتن عریض پشتیبانی از تقریبا یک سال پس از آن راه اندازی اولیه. گزینه ای برای تلنگر گوشی خود را به حالت افقی یک از ویژگی های کلیدی از دست رفته زمانی که ماریو Kart سری موبایل تکرار آمد سال گذشته است.

منتشر شده در سپتامبر 2019, Mario Kart تور آورده محبوب go-kart racing سری به گوشی های هوشمند است. بر خلاف اقساط قبلی این بازی کنترل های ساده هستند — شما نیاز به فشار هر دکمه برای سرعت بخشیدن به شخصیت خود را, شما فقط می توانید شیر بر روی صفحه نمایش خود را به استفاده از اقلام و شما می توانید انگشت خود را به اسلاید به سمت چپ یا راست و یا با شیب گوشی خود را به هدایت کردن.

پس انتشار Mario Kart تور شد بیشترین دانلود ها بازی رایگان بازی در اپل در سال 2019. در, راه اندازی, بازی احساس underwhelming در بخشی به دلیل از دست رفته برخی از ویژگی های کلیدی است که ماریو Kart سری لذت بخش است. که شامل عدم زمان واقعی چند نفره بود که اضافه شده در مارس. قبل از این شما تنها می تواند در مسابقه در برابر مخالفان کامپیوتر کنترل.

همکارم اندرو وبستر نوشت: در بررسی خود که در حالی که ماریو Kart تور آیا "فقط به اندازه کافی به احساس می کنم مثل Mario Kart" او احساس می کرد که با تمرکز بیشتر بر microtransactions و در برنامه خریدهای بیشتر از اینکه به طور کلی یک بازی سرگرم کننده است. بازی رایگان برای دانلود و بازی است, اما شما می توانید صرف پول واقعی برای دسترسی به ویژگی های جدید و آیتم های چنین به عنوان یک سریع تر 200cc حالت اگر شما خریداری شده از "طلا گذر" اشتراک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن