الفبا متعلق به راستى به حالت تعلیق کارمند پاداش به صندوق تنوع طرح

همانا زندگی علوم الفبا متعلق به شرکت بهداشت و درمان است تعلیق کارمند نقطه پاداش به گزارش خودی کسب و کار. این پ

توسط PARINEWS در 11 تیر 1399

همانا زندگی علوم الفبا متعلق به شرکت بهداشت و درمان است تعلیق کارمند نقطه پاداش به گزارش خودی کسب و کار. این پول خواهد شد قریب به جای آن به صندوق تنوع و شمول طرح. این حرکت نا امید کارگران, بسیاری از آنها کار کرده اند خسته کننده ساعت در این شرکت COVID-19 تست پروژه های.

در نامه ای به مدیریت به دست آمده توسط خودی کسب و کار, کارمندان و گفت: تصمیم گیری ضمنی این طرح ها در اولویت نیست. آنها نوشت: "استفاده از نقطه پاداش برای کمک مالی به عدالت اجتماعی برنامه هایی مانند سالم@کار برای HBCUs [تاریخی سیاه و سفید کالج ها و دانشگاه ها] کارآزمایی بالینی, استخدام جمعیت کمتر و داخلی محصول گنجاندن گروه نشان میدهد که این تلاش های خیریه باعث شایسته نیست خود را سرمایه گذاری."

کارکنان خواسته است که نقطه پاداش می تواند دوباره و به نام برای ایجاد یک هیئت مدیره از مدیران و کارکنان برای اندازه گیری پیشرفت به سمت تنوع اهداف است. الفبای كه پدر و مادر شرکت ساخته شده سود $46.07 میلیارد دلار در سه ماهه چهارم سال 2019. زیرا از حروف الفبا را قوی مالی و موقعیت تنوع و شمول نباید سخت به سرمایه گذاری در کارکنان نوشت.

از ماه مارس همانا شده است تقلا برای رول کردن پروژه ابتدا یک وب سایت را برای مردم در سراسر ایالات متحده که می خواهید برای دریافت تست شده برای COVID-19. رئیس جمهور تهمت و اعلام کرد این پروژه در یک کنفرانس مطبوعاتی در مارس 13, اشتباه بیان کرد که گوگل در پشت این طرح است. اعلام قرار دادن پروژه در شروع مطالعه در دو بخش ملی و ویژه در زمانی که آن را فقط به گرفتن زمین.

فشار از این اعلام — همراه با نیاز واقعی برای COVID-19 تست و غربالگری — منجر به ساعات کار طولانی همانا کارکنان. "اگر شما در حال کار در تعطیلات آخر هفته شما به عنوان دیده می شود slacking خاموش" یک کارمند گفت: کسب و کار خودی. ساخته شده است که اخبار در مورد پاداش نیش فراتر از شرکت ضمنی پیام است که تنوع سزاوار نیست خود را سرمایه گذاری.

"همانا در نظر گرفتن دور کارمند نقطه پاداش پس از آنچه به نظر بسیاری از خسته کننده ترین و دشوار زمان از حرفه ما نشان می دهد عدم شناخت" کارکنان نوشت: در این نامه است.

همانا مدیر عامل اندرو کنراد است به دیدار با کارکنان از پروژه ابتدا به بحث در مورد این نامه در روز چهارشنبه. همانا بلافاصله بازگشت یک درخواست برای نظر. در بیانیه ای به کسب و کار خودیهمانا سخنگوی کارولین وانگ در دفاع از تصمیم این شرکت را.

"در این زمان ما فکر می کنیم این مهم است که ما با قرار دادن پول ما که در آن ما است و مستقیم برخی از ما وجوه احتیاطی — از جمله کسانی که به طور معمول استفاده می شود به صندوق یک نقطه از برنامه جایزه (که جدا و متمایز از ما جایزه سالانه برنامه) — برای تقویت تلاش های ما برای اطمینان از محصولات و خدمات ما در دسترس هستند به افرادی که به آنها نیاز دارید" او گفت:. "این نیاز به ساخت چند فداکاری های کوچک اما چرا نمی توانیم بکنیم؟"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن