چگونه برای شروع با Infinite

Infinite رفته ویروسی و سپس برخی از. یک جانشین معنوی به تاک و واقعی جانشین موسیقی.ly این shortform ویدئو های بر

توسط PARINEWS در 10 تیر 1399

Infinite رفته ویروسی و سپس برخی از. یک جانشین معنوی به تاک و واقعی جانشین موسیقی.ly این shortform ویدئو های برنامه جاروب جهان در سال گذشته. مانند دیگر برنامه های رسانه های اجتماعی آن را غالبا منبع ویروسی memes, زبان عامیانه, چالش ها و رقص. شما ممکن است آن را دیده اند در اخبار وقتی نوجوانان با استفاده از این برنامه به گسترش این کلمه در مورد یک طرح برای رزرو بلیط برای مغلوب ساختن پیشی جستن رالی (و پس از آن نشان نمی دهد تا زمانی که قانونگذاران به نام برای امنیت ملی بررسی برنامه و یا زمانی که آن را راه اندازی در سال گذشته فراری آهنگ Lil Nas X "شهر قدیمی در جاده ها است." در ابتدا محبوب بیشتر در میان نوجوانان و بزرگسالان جوان از آنجا شروع coronavirus همه گیر Infinite منفجر شده در محبوبیت در میان کاربران در تمام سنین است.

Infinite در خدمت یک اسکرول بی پایان از خود "برای شما" صفحه. شما می توانید در پایین حرکت به تماشای فیلم که Infinite به سرپرستی برای شما بر خود را دوست دارد و فعالیت با استفاده از الگوریتم خود را. (این لزوما چیز خوبی نیست. Infinite شده است مظنون به سرکوب سیاه سازندگان بوده و جلوگیری از کاربران از محتوای خود را در "برای شما" بر اساس ظاهر آنها و اینکه آیا آنها به نظر می رسد در "زاغه" و یا "خانه های ویران." در گذشته, آن را نیز سرکوب ویدئوها توسط LBGTQ سازندگان و سازندگان معلول است.) شما همچنین می توانید پیدا کردن مطالب و سازندگان به دنبال جستجو کردن هشتگهای و حتی برای تلفن های موبایل.

اگر شما می خواهید برای ارسال مطالب خود را, شما می توانید ویرایش فیلم های خود را در برنامه. فیلم های ثبت شده از طریق این نرم افزار می توان حداکثر 15 ثانیه طولانی است اما شما می توانید string کلیپ با هم برای یک طول حداکثر 60 ثانیه و یا آپلود فیلم دیگر که شما ثبت شده در خارج از برنامه. Infinite همچنین اجازه می دهد تا شما را به انجام دوئت که در آن شما می توانید ویدئو های خود را در کنار یکی دیگر از ویدئو اجازه می دهد تا شما را به فیلم واکنش تصویری پاسخ به سوالات و یا رقص و آواز با هم.

هنگامی که شما راه اندازی این برنامه ایجاد یک حساب کاربری و شروع به تعامل با محتوای آن آسان است به از دست رفته در این ویدئو خوراک. در اینجا چگونه برای شروع. (این دستورالعمل نوشته شده برای آی فون اما این روند برای آندروید برنامه باید مشابه است.)

  • دانلود نرم افزار
  • صفحه اول شما را انتخاب کنید چه موضوعاتی علاقه دارید. شیر بر روی دکمه های مختلف به آنها را انتخاب کنید. (شما همچنین می توانید با کلیک بر روی "جست و خیز" در گوشه بالا سمت راست.)
Choose your interests page
Choose your interests page
  • صفحه بعد توضیح می دهد که چگونه به حرکت از طریق Infinite. شما هم می توانید کش رفتن به بالا و یا انتخاب "شروع به تماشای" به ادامه.
  • در پایین صفحه مشاهده می کنید مجموعه ای از دکمه های. از چپ به راست این دکمه به شما اجازه می دهد برای رفتن به خود را "برای شما" صفحه جستجو برای محتوای ایجاد ویدئوها دسترسی به پیام های خود را (از "صندوق ورودی") و یا مشاهده مشخصات خود را (این "من" را فشار دهید).
Swipe up page
Discover page

شما آماده برای شروع به تماشای فیلم! اما شما لازم نیست که یک حساب نشده است. اگر شما می خواهید برای ارسال مطالب دیدن و خواندن پیام یا بیشتر دریافت توصیه های شخصی, شما نیاز به یک حساب کاربری. به یکی:

  • شیر بر روی هر یک از "صندوق" یا "من" دکمه
  • شیر صورتی "ثبت نام" را فشار دهید
  • شما می توانید یک حساب کاربری با استفاده از شماره تلفن خود را, آدرس ایمیل, Facebook, Google, اپل, و یا حساب توییتر. (اگر شما نمی توانید ببینید همه این گزینه ها فلش در زیر قابل مشاهده گزینه.) بیایید می گویند شما می خواهید به استفاده از شماره تلفن و یا آدرس ایمیل.
Me tab
Sign up for TikTok screen
  • اول شما باید برای وارد کردن تاریخ تولد خود را. شیر "بعد" زمانی که شما آماده هستید.
  • در صفحه بعدی شما می توانید انتخاب خود را با استفاده از شماره تلفن و یا آدرس ایمیل. استفاده از زبانه ها در بالای صفحه را انتخاب کنید که یکی از شما می خواهید به استفاده از برای حساب کاربری خود. را وارد کنید در تلفن خود و یا ایمیل, و سپس کلیک کنید "بعدی." (شما احتمالا باید حساب خود را تأیید یا با تایپ کردن در یک کد و یا کلیک کردن بر روی یک لینک فرستاده شده به ایمیل خود.) سپس ممکن است از شما خواسته اضافی برای تایید. (من یک پنجره درخواست من به اسلاید یک قطعه پازل را به محل.)
Sign up screen with the tab for using your phone number
Sign up screen but with the tab for using your email address
  • سپس از شما خواسته می شود برای ایجاد یک رمز عبور. کلیک کنید "بعدی" هنگامی که شما انجام می شود.
  • شما باید برای انتخاب یک نام کاربری. هنگامی که شما می آیند تا با یک منحصر به فرد کلیک کنید "ثبت نام."
Create password page
Create username screen
  • شما انجام می شود!

هنگامی که شما راه اندازی یک حساب کاربری به طور پیش فرض هر کس می توانید فیلم های خود را, اما شما ممکن است بخواهید برای تنظیم حساب خود را خصوصی. این به این معنی است که مردم را مجبور به درخواست به شما به دنبال برای دیدن فیلم های خود را. در اینجا چگونه برای قرار دادن حساب کاربری خود را در خصوصی:

  • با کلیک بر روی "من" را فشار دهید در پایین سمت راست گوشه صفحه
  • شیر سه نقطه در گوشه بالا سمت راست
Profile page
Settings and privacy options
  • شیر "حفظ حریم خصوصی و ایمنی"
  • ضامن در "حساب شخصی"
  • شما همچنین ممکن است بخواهید به پایین برای دسترسی به بیشتر تنظیمات حریم خصوصی
Privacy and safety menu
Privacy and safety menu

در حال حاضر شما آماده به تماشای فیلم ها و پست های خود را! بیشتر به شما استفاده از Infinite بیشتر شما متناسب با محتوا به شما که به معنی (حداقل برای من) بیشتر زمان شما صرف در برنامه است.

آستانه's جولیا الکساندر توصیه به در نظر گرفتن زمان به واقعا کشف فراتر از "برای شما" صفحه با استفاده از پیمایش از طریق مختلف هشتگهای به دنبال آهنگ ها و پیدا کردن جدید سازندگان به دنبال دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از برنامه به عنوان خوانده شده راهنمای مرور فرهنگ محتوا و سوله Infinite.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن