الفبا به طور واقعی در حال گرفتن به بیمه

در مقابل علوم زندگی، شرکت مراقبت های بهداشتی متعلق به الفبا، در حال وارد شدن به بیمه، این شرکت امروز اعلام کرد

توسط PARINEWS در 5 شهریور 1399

در مقابل علوم زندگی، شرکت مراقبت های بهداشتی متعلق به الفبا، در حال وارد شدن به بیمه، این شرکت امروز اعلام کرد. به طور واقعی در حال راه اندازی یک شرکت تابعه جدید برای تلاش به نام شرکت بیمه ضریب است که توسط واحد بیمه تجاری گروه Re سوئیس حمایت خواهد شد.

ضریب قصد دارد بیمه توقف از دست دادن را ارائه دهد. توضیح برای توقف از دست دادن کمی فنی است، اما آن را به این جوش: کارفرمایان که برای ادعاهای سلامت کارکنان از جیب پرداخت خرید بیمه توقف از دست دادن. هنگامی که آنها ضربه نقطه از پیش تعیین شده از پول آنها برای سلامت کارکنان خود را پرداخت، شرکت بیمه توقف از دست دادن بقیه می پردازد.

بیمه چیزی از خروج برای Verily است. یک پروژه قبلی از این شرکت خط پایه پروژه است، یک مطالعه پزشکی عظیم برای درک بهتر بدن انسان. خط پایه پروژه نیز بنر Verily برای وب سایت غربالگری COVID-19 خود استفاده می شود، که رئیس جمهور دونالد ترامپ به اشتباه گفت که توسط گوگل در ماه مارس حمایت شد. به طور واقعی نیز ساخته شده است بهداشت و درمان ردیابی smartwatch در نظر گرفته شده برای مطالعات تحقیقاتی مورد استفاده قرار گیرد.

اما در واقع مدیر عامل اندرو کنراد گزارش شده است تفرقه انگیز در داخل شرکت و تکانشی در مورد چه پروژه هایی به طور واقعی طول می کشد. و معلوم نیست که وریلی با وجود اهداف عالی اش چگونه پول در می آورد. (الفبا به طور معمول مالی Verily را نمی شکند، اما رده شرط های دیگر الفبا، که به طور واقعی بخشی از آن است، تا به حال از دست دادن عامل 1.1 میلیارد دلار در سه ماهه گذشته است.)

بیمه می تواند یک منبع درآمد قابل اعتمادتر برای Verily باشد، چرا که سابقه این شرکت در فناوری و مراقبت های بهداشتی می تواند شرکت تابعه ضریب جدید را به یک شریک جذاب برای بیمه گذاران تبدیل کند. به عنوان مثال، ضریب ادعا می کند "موتور دست نویس مبتنی بر تجزیه و تحلیل" خود را کمک خواهد کرد که کارفرمایان بهتر درک خطر است که آنها در نظر گرفتن. و پایین خط ، ضریب می خواهد به ادغام Verily فن آوری برای کمک به کارفرمایان بهتر کنترل هزینه های خود را.

بسیاری از شرکت های بیمه در حال حاضر به مشتریان پاداش اگر آنها آمار اهداف تعیین شده توسط دستگاه های پوشیدنی در ازای به اشتراک گذاری داده های خود را. آن داده ها برای شرکت های بیمه ارزشمند است تا بدانند که آیا برای پوشش یک فرد بیش از حد پرداخت می کنند یا نه. در دسترس نیست فن آوری می تواند کمک به شرکت های بیمه triage داده های حتی بیشتر برای ارائه انواع خاصی از سیاست ها برای افراد خاص.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب