آمازون می افزاید: 'رایگان' بخش به آتش تلویزیون منوی اصلی

پیدا کردن نشان می دهد تلویزیون و فیلم است که شما می توانید جریان در آمازون آتش تلویزیون و دستگاه ها به صورت را

توسط PARINEWS در 24 اردیبهشت 1399

پیدا کردن نشان می دهد تلویزیون و فیلم است که شما می توانید جریان در آمازون آتش تلویزیون و دستگاه ها به صورت رایگان و بدون هر گونه اشتراک مورد بسیار ساده تر. این شرکت با اضافه کردن یک جدید "رایگان" تب اصلی Fire TV نوار ناوبری. در این بخش شما قادر خواهید بود به فهرست مطالب است که می توان بدون پرداخت هزینه — گذشته از برخورد با تبلیغات از برنامه های مانند پلوتون تلویزیون Tubi, Crackle, IMDb, TV CW و آمازون اخبار برنامه.

"سال گذشته ما دریافت بازخورد بزرگ از آتش تلویزیون مشتریان خود را در مورد علاقه رو به رشد در تماشای محتوای رایگان و تمایل خود را برای یک راه ساده تر برای پیدا کردن محتوای رایگان است که در دسترس است در آتش تلویزیون" آمازون مایکل Polin نوشت: در یک پست وبلاگ. "ما می خواستیم برای ساخت یک تجربه سرپرستی است که فراهم می کند یک راه ساده برای مشتریان برای پیدا کردن فیلم و نشان می دهد آنها را دوست دارم در حالی که همچنین با تاکید بر برنامه های که ارائه رایگان به تماشای محتوای آنها ممکن است در مورد شناخته شده."

آمازون می گوید رایگان tab خواهد شد به طور منظم تجدید و چرخه در مطالب جدید و تم ها:

بسیاری از رایگان تب متشکل از مجموعه ای از سرپرستی و موضوعی ردیف از فیلم و تلویزیون را نشان می دهد ما از ارائه دهندگان محتوا. همچنین ویژگی های یک مجموعه شخصی توصیه می شود ردیف رایگان فیلم و تلویزیون را نشان می دهد در سراسر دسته های جدید, روند, و, محبوب, و همچنین به عنوان یک ردیف اختصاص داده شده برای محتوای اخبار منتشر شده توسط اخبار برنامه در آتش تلویزیون.

Roku آمازون ارشد رقیب در جریان سخت افزار, کسب و کار, گرفته, مراحل مشابه با اضافه کردن یک "ویژه رایگان در" بخش اصلی آن منو که برجسته ad-حمایت نشان می دهد و فیلم.

یک تفاوت بین این دو این است که Roku به شما اجازه مخفی کردن رایگان آن بخش اگر شما لازم نیست همیشه در حال برنامه ریزی برای استفاده از آن. وجود دارد در حال حاضر هیچ راهی برای پنهان کردن جدید رایگان تب در آتش تلویزیون.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن