آمازون، اپل، و فیس بوک می گویند رئیس جمهور ترامپ مهمان ممنوعیت 'کارگران ایالات متحده آسیب می برساند'

برخی از بزرگترین شرکت های فناوری آمریکا، از جمله اپل، فیس بوک، توییتر، و مایکروسافت، در حال صحبت کردن علیه تعل

توسط PARINEWS در 20 مرداد 1399

برخی از بزرگترین شرکت های فناوری آمریکا، از جمله اپل، فیس بوک، توییتر، و مایکروسافت، در حال صحبت کردن علیه تعلیق ترامپ از ویزای کارگر مهمان. در مختصر amicus در دوشنبه ، شرکت استدلال می کنند محدودیت های جدید به طور چشمگیری می تواند تاثیر گذار چگونه اقتصاد کشور بهبود از همه گیر coronavirus.

''تعلیق رئیس جمهور از برنامه های ویزای غیر مهاجرتی، ظاهرا برای 'حفاظت از کارگران آمریکایی، در واقع آسیب می بیند که کارگران، کارفرمایان خود، و اقتصاد،" amicus می خواند.

در ماه ژوئن، رئیس جمهور دونالد ترامپ با صدور یک اعلام تعلیق ورود کارگر مهمان به ایالات متحده در پاسخ به سطح بیکاری بی سابقه ای که توسط همه گیر شدن ویروس کوروناویروس ایجاد می شود. مقامات مهاجرت دستور داده شد که تمبرهای ورودی به افراد با طیف وسیعی از ویزای کارگر مهمان، از جمله H-1Bs، یک نوع ویزا که بسیاری از کارگران خارجی متولد فن آوری تحت فعالیت در ایالات متحده است را انکار کنند. در ماه ژوئیه، اتاق بازرگانی آمریکا و ائتلافی از گروه های تجاری از دولت ترامپ به سر ممنوعیت کارگر مهمان شکایت کردند و نزدیک به ۵۰ شرکت، سازمان و انجمن تجاری دوشنبه کوتاه در حمایت از کت و شلوار به نام amicus به ثبت می رسه.

در خلاصه، شرکت هایی مانند فیس بوک، نت فلیکس، ادوبی، ردیت، گیت هاب، پی پال، و آمازون استدلال می کنند که «تعلیق بی تبعیض این برنامه های مهم ویزای غیرمهاجرتی، منافع ایالات متحده را بیشتر نمی کند.» به طور خاص، شرکت ها ادعا می کنند که اعلام ترامپ "نوآوری را خدشه دار خواهد کرد، مانع رشد، و در نهایت آسیب رساندن به کارگران، کسب و کارها، و اقتصاد آمریکا به طور گسترده تر به روش های غیر قابل برگشت است."

تاد شولت، رئیس جمهور FWD.us، یکی از امضا کننده گان آمیکوس، روز دوشنبه در بیانیه ای گفت: «کاهش راه های مهاجرت قانونی آسیب های جدی در دراز مدت را به ثبات اقتصادی، بهبود و رشد ما وارد خواهد کرد، به ویژه که اقتصاد آمریکا تلاش می کند تا از ویرانی بحران COVID-19 بازسازی کند» "آینده امنیت اقتصادی و رشد ملت ما ناشی از مشارکت مهاجران سخت کوش است - نه از کژکاری جمعیت یکه قرن ها است که سنگ رکن موتور اقتصادی کشور مان است."

مدت کوتاهی پس از اینکه ترامپ در ماه ژوئن این اعلام را امضا کرد، شرکت های فناوری مانند اپل و گوگل در مخالفت با این حرکت بیرون آمد.

خوزه کاستاندا، سخنگوی گوگل در ماه ژوئن گفت: «مهاجران نه تنها به پیشرفت های تکنولوژیکی سوخت داده اند و کسب و کار ها و مشاغل جدیدی را ایجاد کرده اند بلکه زندگی آمریکایی ها را نیز غنی کرده اند» "موفقیت مداوم آمریکا بستگی به شرکت هایی دارد که به بهترین استعداد از سراسر جهان دسترسی دارند. به خصوص در حال حاضر، ما نیاز به این استعداد برای کمک به کمک به بهبود اقتصادی آمریکا است."

مدیر عامل اپل تیم کوک گفت که او "عمیقا نا امید" ممنوعیت کارگر مهمان بود. کوک در ژوئن در توئیت کرد: «مانند اپل، این ملت از مهاجران همواره در تنوع ما، و امید به وعده ٔ پایاپای رویای آمریکایی، قدرت پیدا کرده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن