دانشگاه ها، کالج ها برای منزوی کردن دانشجویانی که آزمایش مثبت برای ویروس CCP

به گزارش پزشکی ایکسپرس، دانشگاه ها و کالج ها در حال کار برای امن کردن محیط های منزوی برای دانش آموزانی هستند ک

توسط PARINEWS در 17 شهریور 1399

به گزارش پزشکی ایکسپرس، دانشگاه ها و کالج ها در حال کار برای امن کردن محیط های منزوی برای دانش آموزانی هستند که در میان افزایش موارد پیش از افتتاح مدارس، آزمایش مثبتی برای ویروس CCP انجام داده اند.

در پی پیشنهاد دبورا بیرک، یکی از اعضای کارگروه کروناویروس کاخ سفید، که در ۳۱ اوت به مدارس هشدار داد که دانش آموزان COVID-19 مثبت خود را برای جلوگیری از گسترش بیشتر به خانه نفرستند. بیشتر توسط آنتونی فاچی انعکاس یافت که گفته بود فرستادن دانش آموزانی که خانه مثبت را آزمایش می کنند بدترین تصمیمی است که یک مدرسه می تواند بگیرد.

برخی از مدارس خوابگاه هایی را برای این منظور تعیین کرده اند یا ساختمان هایی را برای استفاده به عنوان محیط انزوا قرار داده اند، در حالی که برخی پس از تمام شدن فضا در خوابگاه های خود به استفاده از سوئیت های متل مانند برای دانش آموزان خود متوسل شده اند.

دانشگاه قلب مقدس در فیرفیلد، کنتیکت، مجبور بود یک مهمانخانه را که قبلاً مقر جنرال الکتریک بود، به فضای زندگی به سبک خوابگاه برای برخی از دانشجویانش تبدیل کند.

دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی (NCSU) هر دو حوزه قرنطینه و انزوا را برای دانشجویانی آماده کرد که یا آزمایش مثبتی برای ویروس CCP انجام دادند یا با کسی که دارد در ارتباط بوده اند و دانشجویانی را قرار می دهد که در خوابگاه های انزوا آزمایش مثبت می کنند. در مورد دانش آموزانی که علائم COVID-19 را به نمایش نمی گذارند اما معتقدند که با یک فرد COVID-19 مثبت در ارتباط بوده اند، آنها نیز در قرنطینه قرار خواهند گرفت.

مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ها اعلام کرد که باید موارد مثبتی در یک پردیس مدرسه یافت شود، فردی که آزمایش مثبت کرده احتمالا ً به مکان های موقت مسکن «برای منزوی کردن خود و نظارت برای بدتر شدن علائم با توجه به راهنمایی مسئولان بهداشتی محلی» منتقل خواهد شد.

CDC اعلام کرد که فرد باید حداقل به مدت ۱۰ روز منزوی بماند. با این حال، افراد مجاز به پایان دادن به انزوای خود هستند اگر دیگر هیچ نشانه ای را ۱۰ روز پس از اولین بار ظاهر نشوند و اگر بیماران در ۲۴ ساعت گذشته بدون استفاده از هیچ داروی تب شکنی تب نداشتند، به انزوای خود پایان دهند.

دانش آموزان چطور؟

این کار مدرسه است که اگر قرار باشد دانش آموزان برای مدت طولانی در این خوابگاه ها بمانند، اوضاع را تا حد امکان راحت کند.

با این حال ، همه دانش آموزان ممکن است موافقت کنند ، با توجه به برخی را انتخاب کرده اند برای آمدن به مدرسه برای فرار از همه گیر اما در نهایت دوباره به دام افتاده است. این می تواند در مورد افرادی که از دبیرستان بیرون می آیند و برای اولین بار وارد دانشگاه می شوند، چنین باشد.

برای یک دانش آموز در کالج گتیسبورگ، پنسیلوانیا، قرنطینه شدن در خوابگاه های کالج چیزی نبود که او تصور می کرد، به خصوص که او نتوانسته بود در آخرین بخش از سال آخر دبیرستان خود به مدرسه شرکت کند، او به سی ان ان گفت.

علاوه بر این، قرنطینه تعامل با یکدیگر را برای دانش آموزان سخت خواهد کرد که یکی از جنبه های کلیدی زندگی کالج است، به خصوص پس از اینکه قادر به انجام این کار در طول همه گیر نیست.

آیا این بهترین انتخاب است؟

پزشکی XPress گزارش داد که برخی از بحث در مورد اینکه آیا آن را امن تر برای ارسال دانش آموزان به خانه وجود دارد، به خصوص از آنجا که در نهایت وجود خواهد داشت برخی از مشکلات تنظیم دانش آموزان و مطمئن شوید که آنها واقعا امن است.

به گفته جوزف جرالد، دانشیار سیاست گذاری و مدیریت بهداشت عمومی در دانشگاه آریزونا که معتقد است اگرچه گام هایی برای منزوی نگه داشتن دانشجویان مانند ردیابی تماس و قرنطینه وجود دارد، اما ضد ابلهانه نیست.

"یکی از چیزهایی که ما در اینجا در دانشگاه آریزونا با آن دست به گریبان هستیم این است که با ساختمان های چند طبقه چه باید بکنیم، جایی که بچه ها باید به اتاق هایشان برگردند، اما ما یک یا دو آسانسور داریم. واقعا ً نمی توان آسانسور را امن کرد.»

تنها آنقدر مدرسه می تواند انجام دهد تا مدرسه را تا حد امکان امن کند، اما تمام خطرات را کاهش نخواهد داد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب