مستند ورود بان کی مون در جانبازان در طول Ashada جمعه Vardhanti: Rs. 8 کرور دست دادن برای Chamundi معبد در سه ماه

میسور/Mysuru: این COVID-19 همه گیر شده ویران در درآمد از معروف سری Chamundeshwari معبد در بالای Chamundi تپه د

توسط PARINEWS در 29 تیر 1399

میسور/Mysuru: این COVID-19 همه گیر شده ویران در درآمد از معروف سری Chamundeshwari معبد در بالای Chamundi تپه در شهرستان با معبد رو از دست دادن و از Rs. 8,36,15,574 در سه ماه — مه و ژوئن هنگامی که در مقایسه با درآمد سال گذشته است.

این Ashada جمعه مجموعه ای از ماه جولای این سال است و در عین حال محسوب می شود و به عنوان ورود جانبازان ممنوع اعلام شد با توجه به همه گیر معبد مدیریت گفت: ستاره میسور است که این مجموعه خواهد بود حداقل به عنوان تنها تعداد انگشت شماری از جانبازان و افراد برجسته اجازه داده شد.

این بیماری همه گیر ظاهر در شهرستان در ماه مارس و در سراسر کشور مستند اعلام شد در پایان ماه مارس. حتی پس از مستند بود آرام, ورود به همه معابد در کارناتاکا ممنوع اعلام شد. همراه با بقیه معابد روپیه Chamundeshwari معبد بیش از حد باز شده در ژوئن 8.

در این سال ماه آوریل شاهد درآمد مجموعه ای از Rs. 1,75,841 در ماه مه تومان. 9,08,433 جمع آوری شد و در ماه ژوئن تومان. 9,15,465 جمع آوری شد با در نظر گرفتن مجموع به روپیه است. 19,99,739. این درآمد شامل درآمد تولید شده از آنلاین sevas پول سفارشات و بهره تعلق از سپرده ثابت.

در سال گذشته Rs. 1,44,78,219 جمع آوری شده در مارس تومان. 2,81,75,921 جمع آوری شده در مارس تومان. 4,29,61,173 در ماه ژوئن و در نظر گرفتن کل مجموعه به 8,56,15,313.

Ashada در نظر گرفته شوم برای جشن هر توابع مانند مراسم عروسی و خانه-گرمایش عنوان مثال, Aksharabhyasa است, اما, در نظر گرفته ترین فرخنده برای پرستش خدایان و الهه ها.

حاکم الوهیت شهرستان الهه Chamundeshwari است جذاب ترین الوهیت و به عنوان نتیجه lakhs از مردم ازدحام تپه معبد در طول Ashada جمعه. در این سال با توجه به همه گیر و جامعه گسترش ورود جانبازان ممنوع اعلام شد و مراسم انجام شد از صبح زود تا حدود 7 هستم و پس از آن معبد بسته شد.

در این سال اولین Ashada جمعه کاهش یافت و در تاریخ 26 ژوئن و پس از آن Ashada جمعه کاهش یافت و در جولای 3, 10 و 17. Chamundeshwari Vardhanti (الهه Chamundeshwari تولد کاهش یافت و در جولای 13). با توجه به معبد منابع سالانه تعدادی از جانبازان در طول Ashada, Chamundeshwari Vardhanti و Dasara. این Ashada ماه و Vardhanti جشنواره بودند شستشو و حتی Dasara بیش از حد به احتمال زیاد به یک جمعیت کمتر سنتی امر رفتن راه این بیماری در حال گسترش است. جدای از بلیط ورودی این معبد می شود درآمد خوب از آن hundis (ارائه box) در نظر گرفته است و به عنوان یکی از غنی ترین معابد در کارناتاکا بعد از Kukke Subramanya, Dharmasthala Manjunatheshwara و مرد Mahadeshwara معابد. جدا از نقد معبد نیز دریافت طلا و نقره به عنوان ارائه شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن