سرهنگ ژنرال Codanda Somanna دور می گذرد

مدیکری: Lieutenant General (retd) Codanda Somanna گذشت در محل اقامت خود در Panjaraparte در Virajpet شب گذشته.

توسط PARINEWS در 25 خرداد 1399

مدیکری: Lieutenant General (retd) Codanda Somanna گذشت در محل اقامت خود در Panjaraparte در Virajpet شب گذشته. او 94. او پایین با سن بیماری های مرتبط با.

او جان سالم به در با همسر خود Renu Somanna پسر و دختر. پسرش Nived Nanjappa است که در خدمت به عنوان یک پزشک در ایالات متحده است.

Somanna رهبری 'blue star' عملیات در پنجاب با موفقیت. آخرین مراسم انجام خواهد شد و پس از 12 ظهر امروز در خانه رعیتی با نظامی افتخارات. افسران ارشد ارتش پرداخت آخرین جهات خود را به تزئین سرباز.

سرهنگ ژنرال Codanda Somanna با همسر Renu Somanna.

آخرین مراسم باید برگزار نظامی افتخارات. اما با توجه به Covid-19 بحران نمادین نظامی افتخارات بودند گفته به روح رفتگان. Somanna تا به حال بازی یک نقش محوری در عملیات ستاره آبی در امریتسار. او در خدمت به عنوان حامی رئیس این فیلد مارشال Cariappa کل Thimayya فروم.

به طور کلی Dalbir سینگ Suhag سپس هند فرمانده ارتش همراه با کلی Bipin Rawat (در حال حاضر رئیس دفاع کارکنان هند) بود در سال 2016 در بازدید از این خانه Somanna در طول سفر خود به Kodagu. فیلد مارشال Cariappa کل Thimayya فروم جمهور Col (retd) K. C. Subbaiah پرداخت می شود مراسم تجلیل از Somanna گفت او شناخته شده برای خود نظم و انضباط.

به طور کلی Dalbir سینگ Suhag سپس هند فرمانده ارتش همراه با کلی Bipin Rawat (در حال حاضر رئیس دفاع کارکنان هند) بود در سال 2016 در بازدید از خانه سرهنگ ژنرال Somanna.

رسیدن به یک جانباز عمومی

در اوت. 8 سال 2016 Facebook صفحه ADGPI-Indian Army یک پست:

"مگا جانبازان رالی برگزار شد در مدیکری در 6 Aug 2016 بود که با حضور ژنرال Dalbir سینگ رئیس ستاد ارتش (کام) و بیش از 1800 جانبازان و Veer Naris از Kodagu منطقه. COAS در حالی که حضور در این تجمع متوجه شدم که ارشد ترین جانباز منطقه Lt Gen C. N. Somanna (Param Vishisht Seva مدال), 90 سال بود در حال حاضر. ژنرال C. N. Somanna راه اندازی شد به 3/11 GR اما در ادامه به فرمان 4 سپاه پاسداران است. او معاون رئیس ستاد ارتش در 1984-1985. در پرس و جو او مطلع شد در مورد این بیماری از Lt Gen Somanna. COAS بلافاصله تغییر برنامه و سفر بیش از 40 کیلومتر به دیدار با ژنرال در خانه اش در Virajpet."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن