آندروید گوگل لوازم جانبی در حال رفتن به زمان

من نمی دانم چرا, اما دیروز یک روز برای گوگل, لوازم جانبی. وجود دارد سه یا چهار قطعه از اخبار است که همه منادی

توسط PARINEWS در 11 تیر 1399

من نمی دانم چرا, اما دیروز یک روز برای گوگل, لوازم جانبی. وجود دارد سه یا چهار قطعه از اخبار است که همه منادی از آینده محصولات است که شما ممکن است در رابطه با یک تلفن آندروید. اما در حالی که آن را آسان به الهی چه اتفاقی خواهد افتاد با گوشی های آندروید با تشکر از همه نشت آن هنوز مشخص نیست چه گوگل واقعا در نظر دارد برای انجام با ساعتهای هوشمند و عینک و یا حتی آن Stadia کنترل.

گوگل سخت افزار بخش به دست آورد عینک هوشمند شرکت North — که می آید بر روی پاشنه از سال گذشته Fitbit کسب. این است که عجیب و غریب است! گوگل هنوز هم باعث می شود شیشه است اما مشخص شده که این به معنای به طور عمده برای اهداف صنعتی. شمال ساخته شجاع اجرا در مصرف عینک هوشمند از جمله احتمالا گران, فیزیکی, فروشگاه ها. و حتی آن را به دست آورد اختراع ثبت شده از اینتل رها Vaunt پروژه که به من گزارش شده در دو سال پیش است. مانند Vaunt هر چند شمالی, عینکی, تا به حال یک چشم انداز روشن با یک نامشخص طرح کسب و کار.

قابل توجه فرد در گوگل که اعلام شد Rick osterloh را بازتوییت کرد سر از سخت افزار در گوگل. بنابراین شاید این است که در مورد بیش از فقط خوراکی تا برخی از IP. اگر شما می توانید اتصال Fitbit و شمال نقطه فراتر از این واقعیت است که هر دو اتفاق می افتد تحت نظارت بخش سخت افزار شما باید یک درک بهتر از آنچه هک گوگل در حال برنامه ریزی نسبت به من انجام دهد. دو محصول متفاوت? یک ؟ فقط یک acquihire از مهندسین که خوب هستند در ساخت لوازم جانبی ؟

بعد ما رو اعلام Qualcomm جدید Snapdragon 4100 پردازنده های که از ویژگی های بسیار مورد نیاز برای بهبود آینده پوشیدن سیستم عامل ساعت. آخرین ساعت هوشمند پردازنده به روز رسانی از کوالکام نیست با سرعت هر چیز در همه, آن را فقط به کمک یک بیت با عمر باتری.

هر سال یا بنابراین من در نهایت نوشتن یک قطعه نشان می دهد که آن را به گرفتن برخی از زمان (ahem) و خیلی بیشتر زمینه را برای گوگل به پوشیدن سیستم عامل چیزی غیر از یک also-ran. در اینجا من در مارس 2018 اکتبر 2018 سپتامبر 2019 و در اکتبر 2019 پس از Fitbit کسب کنند. در حال حاضر پوشیدن سیستم عامل در خدمت عمدتا به عنوان یک راه برای فسیلی برای تقویت نام تجاری خود تصویر. این یک پلت فرم آن را به یک بیلبورد.

این یک چیز است. در همین حال دیده بان اپل فوق العاده است و فروش خوبی. سامسونگ ساعت هوشمند نیست و همچنین دوست داشتم (و تا حدودی آزار دهنده به جفت با یک غیر سامسونگ تلفن). اما آنها صالحکه بیش از من می توانم بگویم برای بسیاری از پوشیدن سیستم عامل ساعت.

دیروز ما نیز شاهد سامسونگ کهکشان دیده بان 3 نرم افزار تفصیلی جدید در نشت. کهکشان دیده بان به طور پیش فرض ساعت هوشمند توصیه من به کاربران آندروید که قطعا می خواهید یک ساعت هوشمند است.

نیز وجود دارد که تغییرات آینده به تماشای برنامه های. با توجه به Weinbach چشم انداز جایگزین سامسونگ خود برنامه ایمیل و Spotify در خواهد آمد از پیش نصب شده در سازمان دیده بان در ایالات متحده است. برنامه های سامسونگ نیز در حال به روز شد. وجود یک موزیک پلیر جدید نرم افزار تقویم است که یک هفته پیش نمایش و پس زمینه از برنامه آب و هوا خواهد در حال حاضر تغییر بر اساس شرایط فعلی است.

به هر حال به این جدید کوالکام 4100 تراشه. آن را نمی خواهد پرسشگری دارد ذخیره می پوشند, سیستم عامل, اما آن است که یک قطعه لازم از مقدمات است که می تواند کمک به آینده می پوشند, سیستم عامل, ساعت بود خوب و صالح.

کوالکام یعنی تراشه جدید حرکت می کند به یک جدید 12nm روند که باید با کمک هر دو با سرعت و عمر باتری. که خوب است اما چه می پوشند, سیستم عامل نیاز است یک گه ساعت مچی جدید با ویژگی های جدید به نظر می رسد خوب و اندک فرم فاکتور را به استفاده از قابلیت های جدید این 4100 affords.

من نمی دانم اگر گوگل میل یا توانایی به جلو است که از این سال است. قطعا وجود دارد نبوده است هر شایعات قابل توجه و Fitbit کسب می گذرد را در حالی که به عملکرد و نتایج واقعی است. من نفرت را به آن می گویند اما در کوتاه مدت چشم انداز هنوز هم بزرگ نیست. حتی مدیر عامل گوگل Sundar Pichai فکر می کند که گوگل انجام نشده یک کار بزرگ با ساعتهای ما گفتن در Vergecast "من نگاهی به مناطق شاید که در آن ما انجام نداده لجوج [کار] شاید [هوشمند]سازمان دیده بان به عنوان مثال خوب است که در آن ما نیست."

بعد تا گوگل نیز در نهایت ساخته شده Stadia کنترل انجام یک چیزی که باید آن را انجام داده اند از پرش در انجمن: کار به صورت بی سیم با دستگاه های آندروید است. من نمی دانم اگر من هنوز هم فکر می کنم گوگل باید تماس Stadia بتا یا نه اما حداقل آن را در مسیر درست.

تاریخ و زمان آخرین اما نه کم, گوگل تایید می کند که آن AirDrop رقیب است در نهایت آمدن. این راه را, راه, زمان گذشته گوگل چیزی در مورد انتقال فایل ها از آندروید به طور مستقیم به جای رفتن را از طریق یک سرویس ابری است که در آن با سلام من خواستار محیطی اخبار بیش از حد چرا که به اندازه کافی نزدیک است.

"ما در حال حاضر انجام یک تست بتا جدید در نزدیکی و به اشتراک گذاری از ویژگی های است که ما قصد داریم برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر در آینده" گوگل گفته اندروید پلیس. "هدف ما این است که برای راه اندازی با قابلیت پشتیبانی از اندروید 6+ دستگاه ها و همچنین سیستم عامل های دیگر."

آن را رک و پوست کنده عجیب و غریب است که گوگل تا به حال سعی کردم به توسعه چیزی شبیه به این قبل از آن. گرفتن فایل ها از گوشی آندروید به کامپیوتر است که هنوز هم بیش از حد سخت به خصوص اگر شما در حال خواندن بر روی چه گزینه های فعلی هستند. من فکر می کنم این فرض است که همه چیز را که قرار بود برای رفتن از طریق نوعی از ابر همگام اما برای بسیاری از گردش که فقط قابل تصرف است.

من فکر می کنم چیزی که مهم است به یاد داشته باشید با تمام این موارد این است که شما خیلی زود تر اطلاعات در مورد گوگل قصد دارد از شما دریافت از شرکت های دیگر. وقتی که شما شنیدن در مورد یک گوشی جدید اپل یا سامسونگ محصول حرکت معمولا چیزی که شما می توانید خرید است قریب الوقوع. با این بیت از اخبار گوگل از سوی دیگر بهبود محصولات امیدوارم در ایجاد به عنوان یک نتیجه هستند ماه اگر نه سال ها دور.

که به ظاهر پیشرفت آهسته — مدت زمان طولانی بین برخی از قطعه ای از اخبار و نتیجه آن — می تواند آن را احساس می کنید مانند گوگل خوب نیست در کل این سخت افزار چیزی که با وجود سال ها تلاش. اما من شما را تشویق به تنظیم انتظارات خود را هنگامی که شما ببینید این قطعات پازل. علاوه بر این اگر شما به دنبال نمونه هایی است که گوگل سخت افزار تلاش نشده است رفتن به برنامه ریزی وجود دارد مقدار زیادی از شواهد.

ما هرگز به ضرب و شتم بسته نرم افزاری

یوتیوب تلویزیون به شدت افزایش می دهد اشتراک ماهانه برای $64.99. وجود دارد راه هایی برای توجیه پرداخت این: یوتیوب تلویزیون واقعا راحت تر و رابط کاربری بهتر از کابل. هنوز هم این نیش. به یاد داشته باشید زمانی که ما فکر ما بودند رفتن به یک جداجدا سفارش داده شده کانال ها و بسته نرم افزاری خواهد در نهایت می میرند ؟ نوچ.

در یک پست وبلاگ اعلام قیمت های جدید و کانال های یوتیوب, معاونت مدیریت محصول مسیحی Oestlien همدردی که افزایش هزینه دشوار است برای برخی از اعضای آن بلکه به این است که "قیمت های جدید نشان دهنده افزایش هزینه از محتوا و ما نیز بر این باورند که این نشان دهنده کامل ارزش یوتیوب تلویزیون از ما وسعت محتوا به ویژگی های که در حال تغییر چگونه ما پخش زنده تلویزیون."

ESPN Plus افزایش به $5.99 در ماه اوت, و آن را با همان قیمت به عنوان Hulu.

بیشتر از آستانه

بازی نمی تواند رفع, سوء استفاده از آن مشکل یک فرد در یک زمان. مهم قطعه مگان Farokhmanesh. بخوانید همه چیز:

اگر شرکت ها می خواهند برای رفع مشکلات خود با سوء رفتار جنسی, آزار و اذیت و حمله آنها به بررسی ارتباط آنها با الکل محور, حوادث, در خانه, سیاست برای گزارش و ساختار تیم خود را. آن را آسان برای رد یک فرد مجرد و سخت تر برای شناسایی نقاط شکست است که به آنها اجازه افزایش در وهله اول. این نیاز به استودیو در سراسر صنعت — و نه فقط کسانی که در معرض در هر دور جدیدی از اتهامات — برای به دست آوردن خانه های خود را به منظور.

میزبان سر اشاره می خواهید Spotify در به دست بیش از پادکست خود. اشلی Carman:

Luse و Eddings فقط دو تا از podcasters که شروع به صحبت کردن در مورد محدودیت های خود پادکست قرارداد که نوشته شده بود قبل از آنها میزبانی موفق را نشان می دهد.

رنگ را تغییر جید Ogunnaike می خواهد تکنولوژی سیستم عامل برای انجام بهتر. راسل Brandom:

شرف صحبت با جید مگنوس Ogunnaike رنگ تغییر معاون ارشد مدیر مبارزات انتخاباتی در مورد آنچه در این کمپین می خواهد از شرکت های فن آوری و چگونه آنها می تواند آماده برای مسافت های طولانی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن