فورد عملی رانندگی رایگان از ویژگی های در دسترس نخواهد بود تا اواخر سال 2021

فورد اعلام کرد در اواخر سال گذشته که Mustang Mach-E خواهد بود و این شرکت اولین اتومبیل اجازه می دهد تا بدون دس

توسط PARINEWS در 29 خرداد 1399

فورد اعلام کرد در اواخر سال گذشته که Mustang Mach-E خواهد بود و این شرکت اولین اتومبیل اجازه می دهد تا بدون دست رانندگی در شرایط خاص. امروز این شرکت باز است تا در مورد دقیقا چگونه است که تکنولوژی به کار خواهد کرد اما همچنین گفت که این ویژگی در دسترس نخواهد بود تا نیمه دوم 2021.

زمانی که ماخ-E به فروش می رود در پایان این سال, خریداران که می خواهند دست-رایگان حالت رانندگی را مجبور به خرید چیزی فورد خواستار "فعال 2.0 دبستان بسته است." این را مطمئن شوید که این خودرو دارای سخت افزار (رو به جلو-رو به دوربین و رادار سنسور) که لازم است برای دست آزاد حالت رانندگی که فورد خواستار "فعال درایو کمک کند." اما فعال درایو کمک از ویژگی های نیاز به خرید جداگانه خود را دارد و در دسترس نخواهد بود تا زمانی که یک به روز رسانی نرم افزار است که در آینده بعد از آن در سال آینده. (این شرکت گفته است که هنوز رتبهدهی نشده است آماده به فاش کردن قیمت گذاری برای هر یک از این.)

تا آن زمان صاحبان خواهد دسترسی به نسل دوم فورد پیشرفته راننده کمک سیستم (ADAS) شناخته شده به عنوان کمک خلبان 360. این شامل بهبود یافته نسخه از ویژگی های مانند خط محور تطبیقی کروز کنترل فعال پارک کمک blind spot assist, و بیشتر.

هنگامی که آن را آماده و فعال درایو کمک در دسترس خواهد بود در بزرگراه ها شده اند که نقشه برداری توسط فورد. این شرکت می گوید این را باید از 100000 مایل از تقسیم بزرگراه های نقشه برداری در تمام 50 ایالت و کانادا در راه اندازی. موستانگ Mach-E همچنین دارای یک دوربین مادون قرمز سیستم فرمان است که مطمئن شوید که راننده با توجه به جاده در هنگام دست-حالت آزاد مشغول است.

این ترکیب از راننده نظارت و هدفمند استقرار در نقشه برداری جاده ها است, همان رویکردی است که جنرال موتورز گرفته شده با کادیلاک سوپر کروز سیستم. نقشه برداری بزرگراه نیاز به این معنی بدان معنی است که فعال رانندگی کمک نمی خواهد به عنوان به طور گسترده ای در دسترس در اوایل رفتن به چیزی شبیه تسلا خلبان اتوماتیک (که نیست hands-free) و فورد نمی گویند که چگونه به سرعت آن اضافه خواهد شد اضافی بزرگراه. (سوپر کروز در حال حاضر در دسترس در حداقل 200,000 بزرگراه مایل در ایالات متحده و کانادا است.) اما این یک رویکرد بیشتر در نظر گرفته است که به دست آورده GM ستایش دیگران و پس از آن جای تعجب نیست برای دیدن فورد انجام چیزی مشابه.

که در آن سوپر کروز با استفاده از سیستم چراغ های روی فرمان به راننده بگویید که از ویژگی های در دسترس فورد را تکیه بر ابزار دیجیتال خوشه پشت ماخ-E فرمان برای انتقال این اطلاعات است. صفحه نمایش نشان می دهد یک انیمیشن از دست رها از یا گرفتن فرمان به رانندگان اجازه می دانم زمانی که آنها می توانند تعامل فعال درایو کمک و یا زمانی که آنها نیاز به گرفتن بیش از. هنگامی که یک راننده در یک بزرگراه که در آن فعال درایو کمک در دسترس است صفحه نمایش به نوبه خود آبی و هنگامی که این ویژگی فعال است یک "حباب" ظاهر خواهد شد در اطراف ماشین های مجازی بر روی صفحه نمایش.

"این یک چیز پیچیده برای برقراری ارتباط با مردم به ویژه هنگامی که شما [ویژگی های مختلف مانند] لین نگه داشتن تطبیقی کروز و غیره" دارن پالمر رئیس فورد جهانی EV بخش گفت: در یک تماس را فشار دهید. پالمر می گوید فورد سعی کردن "تمام انواع مختلف از گرافیک و رنگ و اطلاعات به ببینید که کدام یک از آنها می تواند در درک بسیاری از افراد به راحتی و بدون آموزش و پرورش است."

پالمر گفت که رانندگان قادر خواهید بود برای خلاص فعال درایو کمک به آرامی در حال حرکت فرمان که او گفت که او احساس می کند بهتر است از این مقدار بالاتر از نیروی سیستم های دیگر مانند سوپر کروز و یا خلبان اتوماتیک نیاز است.

"در حداقل یکی از سیستم های محبوب شما باید به نوع 'break free' از آن, و آن را بسیار دلسردکننده برای مردم چرا که آنها احساس می کنند در حال کشتی با آن است. و بنابراین ما واقعا می خواستم تا مطمئن شوید که ما نداشتیم که," او گفت:.

همه راننده کمک سیستم باید محدودیت های خود را که می تواند تبدیل به یک مشکل اگر انسان در پشت چرخ دریافت کنید بیش از حد اعتماد به نفس در آنها است. در واقع این یکی از موضوع عمده در ملی ایمنی حمل و نقل شنوایی در اوایل سال جاری در مورد تسلا خلبان اتوماتیک.

پالمر و فورد مهندس کریس Billman گفت که این دوربین مبتنی بر درایور سیستم نظارت باید کمک به کاهش این مشکل است. Billman همچنین گفت که فورد با دقت انتخاب زبان آن را با استفاده از نام و توصیف فعال درایو کمک و ویژگی های مشابه. "ما نمی overpromise یا مفهوم را میرسانند که این ویژگی می تواند انجام بیش از آنها می توانید. ما سعی کنید به آنها را بصری و ساده," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن